Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geloof t verhaal wel. Waarom? Een vriend van mij ging, 20 jr terug of zo…. Naar Marokko op vakantie en ze reden in de regio Azrou, El Hajeb. Daar waren beauties op de weg die alleen maar buiten stonden. Gewoon prachtige meiden. Ze stopten bij een huis en vader bied echt z'n dochter aan voor 20 Dirham (let wel 20 jaar geleden). Ja, je leest het goed twintig Dirham! Ik geloof t verhaal van mijn vriend, die zou zoiets nooit verzinnen. Buiten zaten de jongens nog eens thee te drinken met gastheer terwijl dochter even werd genomen. Het is zeer triest als je t zo hoort. Die mensen daar hebben vrijwel niets te makken en proberen het gewoon op allerlei manieren om geld te verdienen voor t gezin.

Ik denk dat je op zoek moet naar nieuwe vrienden. Ik ben 8 jaar getrouwd geweest met een marokkaanse vrouw (uit Nederland). Ben denk ik al 15 keer geweest.

20 dirham is 2 euro.... Ook 20 jaar geleden bood niemand daar zijn dochter aan voor 2 euro. Je kinderen prostitueren staan hoge straffen op in Marokko. Niemand gaat dat risico nemen voor 2 euro.

Men kan op dit forum schrijven wat ze willen, maar 90% is bullshit.

Realiteit is dat Marokko vroeger heel arm was en daardoor was er ook heel veel mogelijk tegen mooie prijzen (maar geen 2 euro). Maar de Marokkaanse economie is gigantisch gegroeid in de afgelopen 20 jaar. Veel marokkanen zijn gewoon middenklasse. Hebben een leuke baan en een leuke auto.

Hun salarissen zijn een stuk lager dan hier en je hebt ook nog gebieden waar het heel armoedig is. Maar sex voor een paar euro's is gewoon onzin. Je betaalt daar MINIMAAL wat je hier betaald en meestal nog veel meer, omdat ze een risico nemen (politie, schande voor de familie).

Maar als mensen het fijn vinden om te fantaseren, be my guest.

Ik geloof t verhaal wel. Waarom? Een vriend van mij ging, 20 jr terug of zo…. Naar Marokko op vakantie en ze reden in de regio Azrou, El Hajeb. Daar waren beauties op de weg die alleen maar buiten stonden. Gewoon prachtige meiden. Ze stopten bij een huis en vader bied echt z'n dochter aan voor 20 Dirham (let wel 20 jaar geleden). Ja, je leest het goed twintig Dirham! Ik geloof t verhaal van mijn vriend, die zou zoiets nooit verzinnen. Buiten zaten de jongens nog eens thee te drinken met gastheer terwijl dochter even werd genomen. Het is zeer triest als je t zo hoort. Die mensen daar hebben vrijwel niets te makken en proberen het gewoon op allerlei manieren om geld te verdienen voor t gezin.
Hahaha el hajeb,dat was echt een dorp met alleen hoeren, het bestaat niet meer ,als ze je pakte dan moest je gewoon sex met haar hebben,O bijzonder was dat,mij niet gezien
Beste kenners, hoe gaat het er echt aan toe dan?
Oprecht geïnteresseerd maar twijfel omdat ikzelf nog nooit ben geweest en wat huiverig ben. En ja ik lees hier al een tijdje mee.
Ga naar een tent bar café lekker je drankje drinken( alcohol) geef je ofen de kost en kijk hoe ze het aanpakken ,pas volgende dag een stap maken of een dame uitkiezen

ca 5 jaar geleden had ik een leuke Marokaanse collega (v) geboren in Agadir 53 jaar geleden) Zij moedigde mij aan om eens naar Marokko te gaan voor vakantie en lokale dames. Aan elke vinger minstens 10, zo hield zij mij voor. Over dit aantal hebben wij lange tijd gesproken. Zij nam uiteindelijk wel de uitspraak terug, maar zei ook dat ik als westerling sneller aan een vrouw kon komen in Marokko dan een lokale Marokkaanse man. Want: Geen manieren en geen geld. Uiteindelijk niet gegaan. Dus hoe hoog het waarheids gehalte is van dit verhaal.....Joost mag het weten.

Ik denk dat je op zoek moet naar nieuwe vrienden. Ik ben 8 jaar getrouwd geweest met een marokkaanse vrouw (uit Nederland). Ben denk ik al 15 keer geweest.

20 dirham is 2 euro.... Ook 20 jaar geleden bood niemand daar zijn dochter aan voor 2 euro. Je kinderen prostitueren staan hoge straffen op in Marokko. Niemand gaat dat risico nemen voor 2 euro.

Men kan op dit forum schrijven wat ze willen, maar 90% is bullshit.

Realiteit is dat Marokko vroeger heel arm was en daardoor was er ook heel veel mogelijk tegen mooie prijzen (maar geen 2 euro). Maar de Marokkaanse economie is gigantisch gegroeid in de afgelopen 20 jaar. Veel marokkanen zijn gewoon middenklasse. Hebben een leuke baan en een leuke auto.

Hun salarissen zijn een stuk lager dan hier en je hebt ook nog gebieden waar het heel armoedig is. Maar sex voor een paar euro's is gewoon onzin. Je betaalt daar MINIMAAL wat je hier betaald en meestal nog veel meer, omdat ze een risico nemen (politie, schande voor de familie).

Maar als mensen het fijn vinden om te fantaseren, be my guest.
Jij bent zo naïef. Lezend naar jouw verhaal, concludeer ik alleen maar dat jij weinig van Marokko af weet. Ik ben in Marokko meer geweest dan jij. Mijn vriend zuigt t niet uit z'n duim. Denk je nou heus dat de politie in de bergen komt als er een ''crime'' zich afspeelt? Als je met een meid uberhaupt al bent en je wordt gesnapt door de politie geef je al 500 dirham en weg zijn ze. Twintig dirham! Jij mag wel getrouwd zijn geweest met een Marokkaanse (verleden tijd, zegt al genoeg), maar je hebt echt geen idee hoe het daar aan toe gaat. Je bovenstaande commentaar is kortom beledigend.

ca 5 jaar geleden had ik een leuke Marokaanse collega (v) geboren in Agadir 53 jaar geleden) Zij moedigde mij aan om eens naar Marokko te gaan voor vakantie en lokale dames. Aan elke vinger minstens 10, zo hield zij mij voor. Over dit aantal hebben wij lange tijd gesproken. Zij nam uiteindelijk wel de uitspraak terug, maar zei ook dat ik als westerling sneller aan een vrouw kon komen in Marokko dan een lokale Marokkaanse man. Want: Geen manieren en geen geld. Uiteindelijk niet gegaan. Dus hoe hoog het waarheids gehalte is van dit verhaal.....Joost mag het weten.
In ieder geval de plekken waar je gaat kom je voor 1 ding drinken en en dame uitkiezen ja je kan zeggen 10 maar er zitten meer mannen net als jij daar dus de dames maken ook een keuze bij wie ze gaan zitten en eventuele avondje willen doorbrengen

Denk dat je collega het wel bij het juiste eind heeft. Dat over 'geen manieren' moet je denk ik met een korrel zout nemen. Dat hoor je ook van vrouwen in thailand/filipijnen als je ze vraagt waarom ze een westerse man willen. Ze willen uiteraard liever niet zeggen "om het geld".

Maar zoals ik ook al zei: de welvaartsniveau ligt stukken lager dan hier. En dan geldt hetzelfde als in elk arm land: als je iemand kunt vinden die je meeneemt naar zijn land, dan zeg je geen nee. En dat is waar ze op hopen: dat je met ze trouwt en een visa voor ze regelt in europa. Maar de cowboy verhalen over dat je voor 5 euro iemand kunt meenemen naar je kamer moet je met een korrel zout nemen.

Laatst bewerkt:
Jij bent zo naïef. Lezend naar jouw verhaal, concludeer ik alleen maar dat jij weinig van Marokko af weet. Ik ben in Marokko meer geweest dan jij. Mijn vriend zuigt t niet uit z'n duim. Denk je nou heus dat de politie in de bergen komt als er een ''crime'' zich afspeelt? Als je met een meid uberhaupt al bent en je wordt gesnapt door de politie geef je al 500 dirham en weg zijn ze. Twintig dirham! Jij mag wel getrouwd zijn geweest met een Marokkaanse (verleden tijd, zegt al genoeg), maar je hebt echt geen idee hoe het daar aan toe gaat. Je bovenstaande commentaar is kortom beledigend.

Kijk eens aan.... onze eigen schwarzenegger. Als hij wordt gepakt door de politie, koopt hij ze gewoon om met 20 dirham (2 euro). Ja man... je hebt gelijk... een politieagent gaat zijn baan riskeren voor 2 euro.

Als je ooit eens wakker wordt, ga eens naar de huisarts. Ze hebben tegenwoordig medicijnen voor wat jij hebt.

Kijk eens aan.... onze eigen schwarzenegger. Als hij wordt gepakt door de politie, koopt hij ze gewoon om met 20 dirham (2 euro). Ja man... je hebt gelijk... een politieagent gaat zijn baan riskeren voor 2 euro.

Als je ooit eens wakker wordt, ga eens naar de huisarts. Ze hebben tegenwoordig medicijnen voor wat jij hebt.
Hij schrijft 500 dirham dat zou dan 50 euro zijn.

Hij schrijft: "500 dirham en weg zijn ze. Twintig dirham!"

Oftewel: ze krijgen 50 euro, en als ze zeuren dan krijgen ze maar 2 euro! Onze hollandse John Rambo 😎
Leuk, ik ben eerst Schwarzenegger en dan Rambo ... hilarisch hahaha!
Die twintig dirham slaat niet op politie maar op aan de vader 20 dirham geven zodat je even met zn dochter kan krikken. LET WEL, ik schrijf het nogmaals dit was ruim 20 jaar geleden, als het al niet meer is !
Politie omkopen ja, het kan ... maar heb je ergens gelezen dat IK heb gedaan? Nee! Tel eerst tot tien voordat je iets zinnigs schrijft.
Of jullie lezers dit geloven of niet, het zal mij een worst wezen.
Op deze Marokko topic ga ik niet meer reageren. Grote Harry, je hebt het lekker verpest voor anderen.

lijkt me voor iedereen goed als je hier niks meer schrijft.

Oh btw: Iemand geld geven om met zijn dochter naar bed te kunnen is ook het smerigste wat je maar kan doen. Los van de vraag of ze minderjarig is, waarom zou je 'krikken' zoals jij het noemt met iemand die mogelijk door haar vader wordt geprostitueerd?

Maar ja who cares...... Het verhaal is toch van A tot Z uit je duim gezogen. Doe je broer Mario de groeten!

Prachtige en bijzondere ervaring zijn prima. Maar als iemand fake news verspreid dan ga ik daar absoluut tegenin. Mensen gaan af op basis van de informatie op dit forum en geven op basis daarvan ook geld uit.

Ik zie het als mijn morele plicht om mensen een realistisch beeld te geven. Ook vind ik dit een fijn forum en wil ik niet dat het vervuild wordt met fantasieverhalen.

That's all. Maar als jij geniet van verhalen met een groot onzingehalte, ieder zijn ding.

Maar genoeg hierover nu. Laten we weer over gaan tot de orde van de dag.

Mijn verhaal is in ieder geval waargebeurd. 5000 dirham is ook gewoon een mooi bedrag voor een arm gezin daar, helemaal als het in 1 dag verdient is.

De Nederlandse vrouwen die naar Marokko komen om zich goed te misdragen neuk je trouwens voor 0 dirham, maar gratis seks geloven jullie reaguurdertjes zeker al helemaal niet.

Mijn verhaal is in ieder geval waargebeurd. 5000 dirham is ook gewoon een mooi bedrag voor een arm gezin daar, helemaal als het in 1 dag verdient is.

De Nederlandse vrouwen die naar Marokko komen om zich goed te misdragen neuk je trouwens voor 0 dirham, maar gratis seks geloven jullie reaguurdertjes zeker al helemaal niet.
Alleen de zon schijnt gratis.

5.000 MAD is ongeveer 500 euro. Waarschijnlijk was dat toen nog meer. En voor dat geld heb je dus die dochter mogen neuken?

Stedentripje Marrakech achter de rug. Ik vond t geen succes op wandelgebied.

Tinder: matches resulteerden alsnog in langdradige gesprekken. Moest er echt uitslepen wat de dames aanbieden. En als ik dan een prijs kreeg wilde ze niet vertellen wat je daarvoor terugkreeg.

Inovacorps SPA: Beperkte keuze dames. Ik ben doorgelopen.

Luxury SPA: UItgebreidere keuze. Gekozen voor Sara. Mooie meid met een goed lijf. Achteraf toch spijt want ze was ongesteld, dus mocht weinig. BJ was mogelijk, maar zelfs na onderhandelen 1000dh. Toch maar gedaan want ik stond op springen. BJ was vooral spugen, 3 likjes en een handjob.

Afribaba: onduidelijke foto's, vaak geen reactie, of pas dagen later. Uiteindelijk afgesproken...500dh. Dame was niet die van de foto en duidelijk x jaren ouder. Diensten waren wel ok, maar niet super.

Zal ongetwijfeld aan mijn onbekendheid met Marokko/Marrakech liggen, maar voor deze hobby vind ik het niet de juiste plek.

Terug
Bovenaan Onderaan