GroteHarry
Vaste klant
Ik geloof t verhaal wel. Waarom? Een vriend van mij ging, 20 jr terug of zo…. Naar Marokko op vakantie en ze reden in de regio Azrou, El Hajeb. Daar waren beauties op de weg die alleen maar buiten stonden. Gewoon prachtige meiden. Ze stopten bij een huis en vader bied echt z'n dochter aan voor 20 Dirham (let wel 20 jaar geleden). Ja, je leest het goed twintig Dirham! Ik geloof t verhaal van mijn vriend, die zou zoiets nooit verzinnen. Buiten zaten de jongens nog eens thee te drinken met gastheer terwijl dochter even werd genomen. Het is zeer triest als je t zo hoort. Die mensen daar hebben vrijwel niets te makken en proberen het gewoon op allerlei manieren om geld te verdienen voor t gezin.
Ik denk dat je op zoek moet naar nieuwe vrienden. Ik ben 8 jaar getrouwd geweest met een marokkaanse vrouw (uit Nederland). Ben denk ik al 15 keer geweest.
20 dirham is 2 euro.... Ook 20 jaar geleden bood niemand daar zijn dochter aan voor 2 euro. Je kinderen prostitueren staan hoge straffen op in Marokko. Niemand gaat dat risico nemen voor 2 euro.
Men kan op dit forum schrijven wat ze willen, maar 90% is bullshit.
Realiteit is dat Marokko vroeger heel arm was en daardoor was er ook heel veel mogelijk tegen mooie prijzen (maar geen 2 euro). Maar de Marokkaanse economie is gigantisch gegroeid in de afgelopen 20 jaar. Veel marokkanen zijn gewoon middenklasse. Hebben een leuke baan en een leuke auto.
Hun salarissen zijn een stuk lager dan hier en je hebt ook nog gebieden waar het heel armoedig is. Maar sex voor een paar euro's is gewoon onzin. Je betaalt daar MINIMAAL wat je hier betaald en meestal nog veel meer, omdat ze een risico nemen (politie, schande voor de familie).
Maar als mensen het fijn vinden om te fantaseren, be my guest.