Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vertel geen sprookjes hier.

Twijfelde nog om te vertellen over die studentjes die ik op de universiteit van Marrakesh had geronseld maar dat sla ik over gezien de reacties hier.
Maar @Daviddavidson , over hoe lang geleden gaat dit?

Kijk, als ik terugdenk aan de draadjes op Hookers, dan las ik daar de prachtigste ervaringen.

Alleen heb ik het idee dat het de afgelopen jaren echt enorm is teruggelopen daar. Zo veel dat ik bijna het gevoel heb dat er vandaag de dag voor ons wandelbroeders nog maar weinig te beleven valt - of je moet je absoluut blauw betalen.

Vind het flauw om mijzelf te citeren, maar dat is letterlijk wat ik zei. Marokko is economisch niet meer het land wat het was 20 jaar geleden. Alhoewel het geen Nederland is, is het ook niet meer straatarm. Dames van plezier zitten niet uit het raam te wachten tot ze een Europeaan zien. Genoeg Marokkaanse mannen daar die ook geld hebben om deze dames te verwennen.

Dus ja. Zoals al een aantal keer gemeld: als je puur gaat voor het wandelen, moet je absoluut Marokko overslaan. Als je gaat voor de zon, strand en lekker eten: absoluut naar Marokko gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan