Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
150 voor massage en 150 voor de extra services inderdaad.

Vrijdagavond zijn we nog naar Theatro geweest, een club vol met dames waarbij de prijzen wisselde van 200 tot 500 voor een hele avond. En dan nog de kosten van appartement, hotel en de drankjes.

Zondag nog een andere salon bezocht, maar we hebben geen idee welke dit was. We zijn afgezet en opgehaald. Geen reclame op de gevel, maar wel veel keuze en stukken goedkoper. 80 voor de massage en 100-120 voor de extra's.

Al met al is onze ervaring prima, maar een goedkoop tripje was het zeker niet. Maar daar staat Marrakesh ook wel bekend om. Althans, alles wat een beetje bedoeld is voor toeristen, daar wordt je volledig uitgekleed (figuurlijk).

Beste medewandelaar

Binnenkort ga ik naar Marrakech en ik hoorde dat plekken zoals McDonald's of Starbucks soms ontmoetingsplaatsen zijn voor DVP's. Iemand ervaring of tips waar je op moet letten?

Of heb ik meer geluk op prijs in de opstap leven?

Heb alvast een bnb gehuurd om alles vlotjes te laten verlopen.

Beste medewandelaar

Binnenkort ga ik naar Marrakech en ik hoorde dat plekken zoals McDonald's of Starbucks soms ontmoetingsplaatsen zijn voor DVP's. Iemand ervaring of tips waar je op moet letten?

Of heb ik meer geluk op prijs in de opstap leven?

Heb alvast een bnb gehuurd om alles vlotjes te laten verlopen.
Clubs binnen gaan geheid raak

De tijd dat de Mac en de Starbucks tippelplekken zijn is voorbij. De politie had het door. Zoals Barca75 aangaf, zijn clubs de plekken waar je moet zijn. Maar neem wel een pak geld mee. Die gaan niet met je mee voor 50 euro.

150 voor massage en 150 voor de extra services inderdaad.

Vrijdagavond zijn we nog naar Theatro geweest, een club vol met dames waarbij de prijzen wisselde van 200 tot 500 voor een hele avond. En dan nog de kosten van appartement, hotel en de drankjes.

Zondag nog een andere salon bezocht, maar we hebben geen idee welke dit was. We zijn afgezet en opgehaald. Geen reclame op de gevel, maar wel veel keuze en stukken goedkoper. 80 voor de massage en 100-120 voor de extra's.

Al met al is onze ervaring prima, maar een goedkoop tripje was het zeker niet. Maar daar staat Marrakesh ook wel bekend om. Althans, alles wat een beetje bedoeld is voor toeristen, daar wordt je volledig uitgekleed (figuurlijk).
In welk geld is dat?
Ik wil binnenkort naar marokko op vakantie. Kan iemand een goede plek airbnb en zo aanraden en de prijzen ongeveer geven?

Als iemand samen wil gaan doe ik het ook graag, beetje de huur verdelen hahaha

Hoop op goed gevormde dames

Laatst bewerkt:
In welk geld is dat?
Ik wil binnenkort naar marokko op vakantie. Kan iemand een goede plek airbnb en zo aanraden en de prijzen ongeveer geven?

Als iemand samen wil gaan doe ik het ook graag, beetje de huur verdelen hahaha

Hoop op goed gevormde dames
Hangt ervan af waar in Marokko,als ze in gel praat DH altijd nulletje eraf halen dan is het in euro's,praat ze in Dirhams dan nulletje eraf dan heb je het in euro dus 1500 dh is 150 eur en vice versa

Hangt ervan af waar in Marokko,als ze in gel praat DH altijd nulletje eraf halen dan is het in euro's,praat ze in Dirhams dan nulletje eraf dan heb je het in euro dus 1500 dh is 150 eur en vice versa
Dank je. Ik ga binnenkort en moet nog wat dingen uitzoeken, dan schrijf ik ook weer reviews. Tot nu toe niet echt seksvakantie gehad en meer reviews van raamhoertjes geschreven.

ok , ok, ik zal het schrijven zoals ik het echt ervaren heb en ik trek me totaal niets aan van al die criticasters hier op de site
Dag 1 :
wegens heel laat toe te komen door vertraging van de vlucht ( ik had meer dan 3h30 vertraging om te beginnen) normaal was vertrek om 21u maar pas in het vliegtuig gestapt rond 00u20 en vooraleer iedereen ingestapt was was het vlug 00h45
toegekomen in Mekness in hotel Zaki. Je zou denken in de spa in dit hotel dat het niet mogelijk is om extra maar het is evenzeer mogelijk om onze hobby uit te voeren. 600mad extra bij de sessie hamman. Ze vroeg of ik bescherming bij had maar zoals een brave huisvader heb ik dit niet bij. Lekker tongzoenen , likken aan t'pussy tot ze klaarkwam, bj en dan aan het andere werk begonnen tot CIP.
Het land waar alles mogelijk is maar de bazen mogen het niet weten.
Dag 2 :
Zaterdag avond naar de disco geweest in hotel Zaki en 99% van de aanwezige vrouwen zijn dvp's MAAR aangezien hotel Zaki&Spa nogal een mooie en bepaald publiek (€€€), aantrekken als verblijfsgasten (zelfs nationale voetbalploeg is vandaag hier toegekomen) wisten deze dames ook de prijs goed. Ze begonnen vanaf 200€ en ik heb kunnen afbieden tot 150€ en mijne maat tot 110€. Maar eens op de kamer als ze het geld vasthebben was het een ramp, was alles met C ook pijpen en jijzelf moest hem aantrekken want madam was al te zat en had geen goesting meer. Na enige discussies heb ik ze gewoon bij de arm genomen en buiten gezet in haar Eva kostuum. Als gast moest u de dame ook extra inboeken tegen de prijs van 50€, maar aangezien ik als enige blanke hier rondliep had de receptionist voor ons (mijne maat en ikzelf) een uitzondering gemaakt tegen het ronde tarief van 0€. Het was gewoonweg bij ons beide waardeloos. We hadden blijkbaar de verkeerde dame tegen het lijf gelopen. Weliswaar waren de consumptie prijzen enorm gestegen want in de dag was een gewone cola bv 5€ en in de disco ineens op dezelfde plek op het terras buiten 15€ !!!!
Ook een flesje absoluut wodka was 1700 MAD wat ongeveer 170€ koste. Daar hebben we de hele nacht met verder gefeest. Bijhorende fris was wel erbij.
Waren eerst in de avond nog ergens naartoe gereden werden tegengehouden door de politie en eerst moest mijne maat alles afgeven om een serieuze controle te ondergaan en had mij verwittigd dat we het eerste uur nog niet zouden kunnen vertrekken, maar dan vroeger ze mijn ID en dit bleek voor hun een probleem te zijn wegens teveel papierwerk en we mochten direct onze weg verder zetten🤣🤣.
Het land waar niets mag maar alles kan = Marokko
Dag 3 :
Vandaag wegens de nachtuurtjes van voorbije nacht (disco stopt om 4am en eer we op onze kamer waren en de avonturen van ons gezeldschap overleefd hadden en €€€ armer zonder actie was het vlug 6am) en ook hun ochtendgebed van 5am was al voorbij, wat langer in het bed blijven liggen.
Na gaan ontbijten in de "black iris" wat heel goedkoop en heel goed was , want eigenaar vertelde mijne maat dat hij mij een speciale traktatie ging geven omdat ik als enige blanke zijn zaak binnengekomen was sinds de opening, zijn we terug naar het hotel gereden om nog eventjes aan het zwembad te gaan vertoeven.. Spijtig want de hamman & spa van het hotel bleek gesloten te zijn en ik wilde mijn avontuur van twee dagen geleden nog eens overdoen zijn we genoodzaakt geweest om mijn laatste dag hier buiten het hotel te gaan nuttigen. Ik had van een medecollega een naam gekregen van een spa ! Alé vlug een telefoontje gepleegd en een afspraak gemaakt om rond 7pm voor twee personen. Wij op weg naar deze plek. Zelfs mijne maat voelde zich niet superveilig ondanks zijn afkomst van dat land. Hij wilde eerst niet naar binnen gaan maar ik stond al aan de deur klaar om binnen te gaan zodat hij toch moest meekomen 🤣🤣
Eens binnen was het gewoonweg prachtig !!!!!!
Na ontvangst van de bazin zijn we de kelder ingegaan met twee dames. En een lekkere massage verkregen. Er lag altijd een handdoek op het middelste stuk bij mij en ik had geen verdere actie verwacht van mijn masseuse. Niets is minder waar want toen ik me moest omdraaien (bij het eerste been) nog een goede massage gekregen met handdoek op middenstuk bij mij maar door de soms lichte aanrakingen van haar begon er ergens leven te manisfesteren en dit had ze gezien 😇, bij het tweede been plooide ze de handdoek op en legde deze weg, en vroeg voor "finish" 😈, euh natuurlijk was mijn antwoord en ik vroeg de mogelijkheden en ze deed drie bewegingen , eentje met de hand, eentje met de mond en eentje met de heupen. YES 😈
Lap daar was het weer het hatelijke woord "protection" euh is niet nodig voor mij, euh jawel antwoorde ze mij want "baby" , alé ze wilde alleen met C ! 😞😞
Eerst wat geklungel op deze aan te krijgen want ik doe dit niet , dan wat massageolie op haar poes en gaan. Ze had zich omgedraaid tegen de massagetafel zodat die Marokkaanse reet naar mij toe gericht stond, ik stak er de kleine in en ik voelde al na de eerste stoot dat ze naturel aanvoelde. Na enige tijd floepte ik eruit en zag ze dit ook dat C kapot was. Ik draaide haar om zette haar op de tafel en stak hem er terug in met de stukken plastic er nog aan. Ze maakte geen enkele beweging of protest en liet me doen. Ze brabbelde wel nog iets maar ik begreep er niets van. Ondertussen tongzoenen en echte tongzoenen haar verder masseren in haar genotsgrotje. Na enige tijd heb ik haar kamertje gevuld en bleek hetgeen ze brabbelde dat ik buiten moest komen. Haar proberen gerust te stellen dat ze geen enkele baby van mij zou kunnen ontvangen (21j geleden zijn leidingen doorgesneden en dit kon zij niet weten) en ze was een beetje gerustgesteld 😈. Bazin weet hiervan niets volgens de dame en extra schade was 500mad wat ongeveer 50€ is. Wij zijn beide herboren geweest door de deugdzame massage want dit was heel goed ! Ik moest bij het verlaten van het pand een belofte afleggen van bazin om een recensie te schrijven over haar etablissement. Dit ondertussen gedaan tijdens de koffie dat ik na de massage verkregen had van bazin.
Mijn kort verblijf heb ik nu afgesloten met een positieve noot.
Het land waar niets mag maar alles kan = Marokko 🇲🇦
Grtjs en tot de volgende keer Marokko !!!!
Bedankt voor de "vriendelijke" mensen en dit was effectief !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan