Voormalig lid 14298
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
Bij dit bezoek aan BOZ ging er weer een wereld voor me open.
Op het moment dat je daar binnenkomt wordt je hartelijk ontvangen en heb je keuze uit een aantal prachtige dames.
Toen ik deze keer hier binnenkwam was er op dat moment niet veel keuze, maar mijn oog was gevallen op Julia.
Op het eerste gezicht valt ze niet op en heeft ze een beetje een studentikoos uiterlijk met haar bril op.
Toen ze op de kamer haar bril afdeed en zich uitkleedde kreeg ik een superheldinnen gevoel waarbij ze van alter ego veranderde.ze transformeerde van op het eerste gezicht schuchtere dame naar een sexliefhebster die exact weet hoe ze een man moet plezieren.
Ze heeft een heerlijk lichaam en lijkt ook echt te genieten van de sex.
Daarnaast heeft ze ook volop humor en is erg prettig in de omgang.
De term stille wateren hebben diepe gronden is op haar van toepassing.
Ik ga zeker nog eens naar haar terug, omdat ze me intrigeert.
Op het moment dat je daar binnenkomt wordt je hartelijk ontvangen en heb je keuze uit een aantal prachtige dames.
Toen ik deze keer hier binnenkwam was er op dat moment niet veel keuze, maar mijn oog was gevallen op Julia.
Op het eerste gezicht valt ze niet op en heeft ze een beetje een studentikoos uiterlijk met haar bril op.
Toen ze op de kamer haar bril afdeed en zich uitkleedde kreeg ik een superheldinnen gevoel waarbij ze van alter ego veranderde.ze transformeerde van op het eerste gezicht schuchtere dame naar een sexliefhebster die exact weet hoe ze een man moet plezieren.
Ze heeft een heerlijk lichaam en lijkt ook echt te genieten van de sex.
Daarnaast heeft ze ook volop humor en is erg prettig in de omgang.
De term stille wateren hebben diepe gronden is op haar van toepassing.
Ik ga zeker nog eens naar haar terug, omdat ze me intrigeert.
Laatst bewerkt: