Recensie Julia Haus nr 5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Stamgast
320
06/10/21
312
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Wat een drama! Niet om de date… maar ik ben verliefd! Julia…. Wat een prachtige verschijning zeg. Soms heb je een klik met iemand waarbij de vlammen er vanaf spatten. Nou dit was er eentje. Ze is blijkbaar niet zo vaak in de business omdat ze ook nog een andere goede baan heeft, maar ze spaart centjes voor haar beauty salon. Nou daar wil ik wel mee helpen. Wanneer kom je terug Julian… 😂

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Gisteren weer eens in H5 geweest en Julia bezocht. Daar had ik zéker geen spijt van. Ik had haar vaker bezocht en ze is een zekerheidje maar gisteren trof ik haar op een goede dag, klaarblijkelijk. Ze had er zin in zeg maar.

Ik was haar eerste klant en dat heb ik ook geweten op de weg er naar toe. Op het industrieterrein was het behoorlijk glad en als er iemand in de bocht had gereden waar ik rechtuit ging had ik niet Julia ontmoet maar een schadeformuliertje ingevuld....... maar gelukkig is me dat bespaart.

Ik ben een uurtje binnen geweest en was ook dit keer weer onder de indruk van haar toewijding. Als je kiest voor het pretpakket doet ze er ook alles aan om pret te maken. En aldus, wat een uurtje was het. Ze laat je niet los en geeft je weinig tijd, het uurtje vloog voorbij en ik heb me prima vermaakt. Tot de volgende keer maar weer. Met een Letse schoonheid zoals Julia zit je goed en hoef je niet heel snel uit te wijken naar iets anders. Kortom, een blijvertje met een hoge herhaalfactor.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
57.659
Leden
48.428
Nieuwste lid
Bruno82
Terug
Bovenaan Onderaan