Vorige maand was ik op bezoek geweest bij Zoey en daar had ik uiteraard een recensie over geschreven, tot mijn grote vreugde had ik hiermee zelfs een prijs gewonnen bij House of Dreams! Deze prijs moest natuurlijk verzilverd worden en het liefste was ik weer bij Zoey langs geweest, jammer genoeg was ze niet aan het werk op de dag dat ik langs kon komen. Bezoekje aan Zoey komt binnenkort wel weer, maar ik had besloten om mijn prijs te verzilveren en een afspraak te maken bij Julia, waar ik jaren geleden wel eens langs was geweest.
Ik had gebeld voor een halfuurtje, maar eenmaal binnen snel gevraagd of een uurtje ook nog mogelijk was en dat was het geval! Eenmaal op de kamer kwam Julia binnen, en hoewel het zeker denk ik twee jaar geleden was herkende ze mij direct! Ze vroeg waarom ik zo lang had gewacht en het voelde direct weer als vanouds. Het hele pretpakket bij Julia afgenomen en daarvoor krijg je ook waar voor je geld. Julia is een schitterende vrouw, redelijk lang, grote borsten, mooi blond haar en gewoon een lief iemand. Voor het eerst besloot ik ook haar uitgebreid te beffen en hoewel ze vast overdreef zei ze dat het heerlijk was! Daarvoor en daarna genoten van de heerlijke borsten van haar en uiteraard ook nog een paar intieme standjes.
Het voordeel van de extra tijd was dat we niet hoeften te haasten en daarna nog met Julia een tijd op bed liggen kletsen, ze is ook gewoon een hele leuke vrouw om mee te praten! Ze vroeg naar mijn seksuele fantasieen en ik zou nog wel eens een trio met 2 vrouwen willen ervaren. Wie weet, Julia had een goede suggestie daarvoor! Julia, bedankt voor het fijne uurtje en mijn volgende bezoek zal niet zo lang op zich laten wachten!