Recensie Julia, la Femmes, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wrxflyer

Vaste klant
Forumpionier
112
02/07/21
132
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.masseusejulia.com/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend weer zin in een erotisch uitstapje en dit keer zou dat weer eens een heerlijke massage moeten worden.
Bedoeling was omgeving Haarlem/Leiden, maar m'n werk gooide roet in het eten, waardoor ik dichter bij huis moest gaan zoeken.
Uiteindelijk uitgekomen bij Julia, die 2 dagen in de week aanwezig is bij La Femmes in Amersfoort.
Bij la Femmes ben ik inmiddels bekend, maar Julia was nog nieuw voor mij.

Julia is een slanke dame, bijna tegen het tengere aan, met de nodige tatouages op armen en benen ( die op foto's vakkundig weggeshopt zijn).
Ze is vriendelijk en open, maar ( gelukkig) tijdens de massage stil.
Die massage begint stevig, bijna pijnlijk, bij je voeten, kuiten, schouders en armen terwijl er een handdoek op je rug ligt.
Vervolgens schuift ze die doek heeel langzaam van je af, op een sensuele manier en schakelt ze over op een meer eritisch getinte massage, waarbij je haar overal mag aanraken(!), zolang je maar nergens je vingers in stopt.
Masseren is verder lekker, maar niet heel bijzonder en iets te vlot begint ze met het aftrekken, richting de finale.
Vooral wanneer ze met haar mond op minder dan 1cm van je jongeheer komt, terwijl ze je kalm aftrekt, is zeer stimulerend. Ontdeugend, zeg maar....
Ze is niet helemaal mijn type en en het ontbreken van airco met dit warme weer maakten desondanks dat de finale geen succes werd, van mijn kant.

Hoe dan ook, toch voor herhaling vatbaar; de massage zelf was heerlijk, al is het prijskaartje niet de voordeligste.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de recensie. Overweeg ook te gaan.

Je bedeelt 1 ster aan activiteiten die normaal gesproken niet plaats vinden bij masssgedames. Of is dit een foutje in het formulier?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan