Recensie Julia, Massagerie, Antwerpen 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de goeie berichtgeving hiervoor gelezen te hebben, een bezoekje gebracht aan Julia.
Omdat het de eerste keer is, gekozen voor 45 min body slide, ipv 1u.
Als ik met een dame goeie ervaringen heb ga ik vaker wat langer, maar eerste keer is soms wat aftasten.
Daar heb ik nu dus spijt van :cool:
Julia is een heel mooie, vriendelijke vrouw, met absoluut de juiste skills om je het naar je zin te maken.

Je merkt ook dat ze heel ervaren is in wat ze doet, en ze het zelf ook leuk vind. Dit in tegenstelling tot die jonkies die vaak de klant bijna robotachtig afwerken en zo snel mogelijk willen laten komen. Hier dus niet, de spanning werd lekker traag opgebouwd, en er werd zeker niet op de klok gekeken. Ze doet ook alles met de glimlach en kan je heel geil aankijken.

Deze keer geen extra's genomen, maar dat ga ik zeker overwegen de volgende keer, eerst terug wat sparen :ROFLMAO:

Enige nadeel mssn vond ik dat de kamer zelf wat aan de kouwe kant was (ondanks Julia haar inspanningen)
 
Mogelijk al voorbij tram 4 met joekels van de dokter maar de rest was top notch, gaan maar weinig twintigers aan kunnen tippen. Bij de laatste fase in 69 positie was het naar adem happen, zo'n perfect onderstel. En die klantvriendelijkheid krijg je m.i. alleen van een Hollandse; ze leek trouwens verdacht veel op een jonge Linda De Mol.
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagerie.be/en/julia
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs nog eens bij Julia geweest, waar dit al een hele tijd geleden was.

Julia is een ervaren dame die heel lief is en ook heel teder met je omgaat.

Na de traditionele douche op de buik gaan liggen en na het beginnende massage-gewrijf, ja Julia is zeker niet de beste masseuse moest je op zoek zijn naar een sportmassage ofzo 😊, begon ze met het teasende deel.
Oh damn het was zo geil en lekker dat ik er terug zin in krijg.

Na een tijd omgedraaid en daar dankzij de spiegels boven het bed het spel op die manier kunnen aanschouwen en ook haar prachtige lichaam kunnen aanraken.
Ik ga er voornamelijk omdat ik op zoek ben naar het teasende deel, dus voor mij geen geneuk of onderaan aanraken ofzo.. perfect voor mij dus.

Damn dit was lekker en dus toch wel voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan