Recensie Julia Meerkerk Sexjobs 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.668
124
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/schooljuf-zoekt-ietsje-extras_8314427
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Poosje terug deze jongedame op bezoek gehad, duidelijk een beginster die haar weg nog moet zoeken/vinden.
Julia lijkt enigszins op haar gebruikte foto's, is ze vermoedelijk echter niet, haar Whatsapp profielfoto iig zeker niet, daarop vond ik een andere dame. 🫢
Communicatie vooraf via Whatsapp zat vaker wat wachttijd tussen, verder niet zown punt.
Wel jammer dat ze, ondanks vooraf vragen/hinten op pzc en (tong)zoenen waarop haar reactie letterlijk was; "Denk dat dat op zich wel helemaal goed komt hoor." er tijdens de date geen sprake van was.
Lichtjes zoenen op de mond, verder kwam het niet, pijpen zonder was uitgesloten. :cry:
Neemt de "goesting" wel deels weg, hou van een uitgebreid voorspel, bleef nu beperkt tot haar poosje beffen, beetje pijpen met en vrij snel, te snel over naar intiem.
Houdt ze ook niet lang vol, onwennig vermoed ik, dus toen maar handmatig afgemaakt wat ze wel, na aanwijzingen mijnerzijds, prima deed.
Duurde toch ff, maar toch gelukt, beetje kers nog op de taart.
Is iets meer dan 1 uurtje binnen geweest, geen aanstalten voor nog een ronde en na douchen afscheid genomen.
Dan is tarief wel wat pijnlijk maar er is niet gesproken over tijdsduur dus vooruit.
Herhalingsgevaar is nihil wat mij betreft, hopelijk leert ze snel bij, vraag me echter af of ze dit lang blijft doen anders. :unsure:
 
Ik heb toevallig vorige week contact met haar gelegd. Via Whatsapp een aantal vragen gesteld (o.a. over pzc, do's en dont's, tz, tijdsduur, extra's) waar ik nog geen antwoord op heb gekregen. Ik ga nu toch twijfelen of ik het door moet zetten, maar ik wacht de antwoorden nog even af.
 
Ze verifieert je in een meiden app groep, blijkbaar sta ik erin vermeld 🤔 want afspreken wilt ze niet.

@Motormaf benoemd het hier al:
Bericht in onderwerp 'Liv, Eindhoven, seksjobs' https://www.girlsreview.nl/threads/liv-eindhoven-seksjobs.6234/post-522795

Is haar goed recht hoor, maak me niet zo druk waarom ik er mogelijk in "sta". Niets ernstig. Blijkbaar zal zo'n appgroepje nodig zijn en maakt het het veiliger voor ze, prima verder.
 
Pagina over haar nummer

Ik zit ook te twijfelen nu om met haar af te spreken. Ik heb in principe voor komend weekend een afspraak, dacht tóch maar eens even inlezen maar het is niet best. Tenminste, hier op dan, want toen ik haar nummer googlede was het eigenlijk (op een iemand na die nooit met haar tot een afspraak gekomen is volgens mij) juist wel heel positief. Motormaf echter onder elke advertentie haast wel gezien, dus die zal er wel verstand van hebben..
 
Ik heb helaas 1x met haar afgesproken, iets van 2 maanden geleden. Ze is vriendelijk, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Ze zoent echt totaal niet, dus niet alleen geen tongzoenen maar uberhaupt een zoen op de mond was uitgesloten. Ze pijpt alleen met condoom en als je daarna intiem wilt, wilt ze perse een nieuw condoom gebruiken. Tijdens 1 date heeft ze volgens mij iets van 3x van condoom gewisselt, wat voor mij wel echt een turn off was. Al dat condoom wisselen zorgt nou niet bepaald voor een geile sfeer. Voor mij was het duidelijk 1x en nooit meer. Zonde van mn 300,-, er zijn zat leukere vrouwen voor dat geld.
 
Net geprobeerd met deze dame een date te hebben.

Ze kwam eerst al een kwartier te laat en ze lijkt totaal niet op de foto s.

Ik wad daardoor wat ongemakkelijk en ze deed geen poging om me gerust te stellen en zei alleen maar dat dat door mij kwam.

Er kwam totaal geen initiatief uit. Ze vroeg me me uit te kleden en zelf had ze net dr schoenen uit.

Dus ik zei daar wat van. Zegt ze dat wr geen klik hebben en weg gaat. Ze geeft me wel mn geld terug en nog voor ik uit mezelf wat kon geven vroeg ze gelijk om reiskosten vergoeding.

Dus ik gaf haar 30 euro is ze beledigd en nu dreigt ze met aangifte doen.

Dus mannen ga deze dane uit de weg.
 
Ze had van mij een schop onder d'r k#t kunnen krijgen ipv reiskosten. Lekker laten dreigen met aangifte. Denk je dat deze dame haar inkomsten opgeeft aan de belastingdienst?

Koenxxx
 
Die had ze ook kunnen krijgen maar ik wilde geen gezeur en pas nadat ik die 30 had betaald begon ze met dreigen.

Maar inderdaad ik denk niet dat ze dat aangeeft. En heb nog geen politie gezien ook. Dus veel plezier ermee.

Maar kijk uit voor dr
 
Die had ze ook kunnen krijgen maar ik wilde geen gezeur en pas nadat ik die 30 had betaald begon ze met dreigen.

Maar inderdaad ik denk niet dat ze dat aangeeft. En heb nog geen politie gezien ook. Dus veel plezier ermee.

Maar kijk uit voor dr
 
Ik wilde echt net wat plaatsen en zie ik jouw reactie. Beetje een smet op de date die ik vandaag heb gehad. Ze gaf aan dit maar een keer per week te doen en dat ik dus deze week haar date was. Geen idee hoe laat ze bij jou was, maar bij mij net weg; bleef van klokslag 20:30-22:30. Ik moet wel zeggen dat ik het heel erg naar mijn zin gehad heb. Vond het wel een directe meid, had d'r woordje nogal snel klaar en (inderdaad) touwtjes in handen. Maar kan me helemaal niets voorstellen bij jouw verhaal, want had echt wel het idee dat ze het hart op de juiste plaats heeft (vertelde ook dat ze voor haar moeder zorgt, die bij haar inwoont). Goed, al met al heb ik een van de leukere dates gehad die ik tot nog toe gedaan heb. Wel een beetje een smet van dat verhaal van jou (als het überhaupt waar is -kan me slecht voorstellen dat dat over haar gaat), want dan was ik blijkbaar niet de enige.
 
Ze was bij mij om 17.15. En nu snap ik waarom ze niet later kon. Tegen mij zei ze dat ze morgen weer vroeg op moest en daarom op tijd naar bed wilde.

Maar fijn dat jij wel een leuke date heb gehad.
 
Heb haar ernaar gevraagd vandaag en gaf op zich wel een plausibel antwoord: ze wilde als uitzondering eens twee dates doen deze week, omdat ze een hele tijd op vakantie is geweest (liet mij de foto's zien ook toen) en dus een leeg spaarpotje. Goed, in ieder geval gaf ze mij mee jou te vertellen dat ze geen aangifte heeft gedaan, maar nog steeds wel erg in schok was van jouw gedrag. Ach, heb er niet op doorgevraagd. Gelukkig ik een leuke date en jammergenoeg jij dus mindere. Dat is ook wat ik heb gemerkt van dit wereldje: soms zit het echt mee en soms helemaal tegen. 😂
 
Ik wist toch wel dat ze geen aangifte ging doen want dan heeft ze zelf ook een probleem. Want ze heeft wel geld van mij aangenomen. Maar fijn dat jij een leuke date heb gehad met haar.
 
Hier was al een topic over;


Heb ook contact met haar gehad, zoals je daar kan lezen.
Geen succes!
Blij dat ik niet doorgezet heb, na het lezen van oa motormaf's recensie.
 
maar vertel eens wat meer over je date @kereldemanhier
ze is niet de dame van de foto's begrijp ik, maar hoe zag ze er dan uit? wat voor type is het? is ze knap? hoe zijn haar (pijp)skills? neemt ze initiatief? doet ze aan tongzoenen? is ze meteen weg als je klaargekomen bent of komt ze nog even lekker liggen/masseren? vertel!
 
maar vertel eens wat meer over je date @kereldemanhier
ze is niet de dame van de foto's begrijp ik, maar hoe zag ze er dan uit? wat voor type is het? is ze knap? hoe zijn haar (pijp)skills? neemt ze initiatief? doet ze aan tongzoenen? is ze meteen weg als je klaargekomen bent of komt ze nog even lekker liggen/masseren? vertel!
Ze was volgens mij wel degelijk de meid op de foto's op sexjobs! Dat durf ik eigenlijk wel met zekerheid te zeggen (ze had mij voor de date ook nog een foto gestuurd in een andere pose, lijkt mij onmogelijk te neppen). Ze is knap, blond en vrij lang. Ze neemt initiatief, je zou kunnen zeggen iets te veel misschien. Het mocht van mij zeg maar iets smoother. Maar ja, misschien verwacht ik dan ook wel te veel. Ze zoende, maar dat was niet super uitgebreid nee. Ik ben wel klaar gekomen (na denk ik een kwartier neuken), waarna ze wel is opgestaan om het condoom weg te gooien en even af te spoelen. Daarna wel nog even op bed gezeten samen, toen eigenlijk gaan aankleden, omdat ze wel weer vroeg uit bed moest de volgende dag. Aan de andere kant, ze is niet korter gebleven dat dan beloofd. Snap zelf ook wel dat als de seks voorbij is, ze er op een gegeven moment weer van tussen is. Misschien heb ik niet zo'n geluk met mijn dates, maar dat is eigenlijk elke keer wel zo geweest tot nog toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan