Weinig meer aan al het bovenstaande toe te voegen, maar toch maar even de 5* die Julia absoluut verdient!
Ik twijfelde al langere tijd om Julia te bezoeken. Recensies waren allemaal lovend, maar ik vond haar op de meeste foto's net niet mijn type, zeker met de wetenschap dat haar borsten wat hulp hadden gehad. Toch twee keer gecontacteerd in de afgelopen periode, maar kreeg beide keren geen reactie dus maar laten gaan.
Recent heeft ze echter nieuwe, recente foto's geplaatst en die overtuigden me om het toch nog eens te proberen, en dit keer kwam er wel een reactie en was eea snel geregeld.
Communicatie (toen er eenmaal een reactie kwam) prima, locatie meer dan prima, al zit haar vriendin open en bloot in de woonkamer bij binnenkomst. Ik heb daar zelf geen enkel probleem mee, maar een ander wellicht wel. Het mag bekend zijn dat ze samen ontvangen i.i.g. Julia is uitstekend verzorgd en zeer prettig in de omgang. Dankzij haar behoorlijke Engels kun je ook een prima gesprek voeren.
Echt een bezoekje aan je vriendin. Nog nooit meegemaakt dat het er op een afspraak zo rustig en opbouwend aan toe ging. Kom normaal altijd (te) snel klaar en red makkelijk twee rondes in een uur, maar nu kwam het hoogtepunt vrijwel op de klokslag van het uur, omdat Julia prima weet te teasen en even te stoppen op de juiste momenten.
En ja, ze lijkt precies op haar recente foto's en haar borsten zijn prima gedaan, heel natuurlijk. Prachtige meid, van binnen en buiten voor zover ik heb kunnen beoordelen! Maar goed van die recente prijsverhoging, anders stond ik er veel te vaak op de stoep vrees ik..