WHEM Julia, Utrecht, Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs een kennismaking met deze Julia gehad. Ze is zeer selectief en ik was inmiddels de 5e waar ze een kennismaking mee had. Ze zoekt meerdere mannen om suikerrelaties mee aan te gaan. Momenteel heeft ze er na twee jaar zoeken twee, waarvan er een die haar huur van ruim € 900 per maand betaald. Ze doet dit naast haar vaste baan van 4 dagen in de week.

Contact met haar via whatsapp was leuk en intensief. Ze neemt de tijd en ik kreeg al snel een duidelijke (gezichts-) foto van haar.

Mijn analyse van haar persoonlijkheid: moeilijk mens voor zichzelf en anderen. Nodige psychische mankementen. Geen warme lieve persoonlijkheid met gevoel. Echt een hoofdtype. Beetje veel bla bla en denkt dat ze slim en goed is. Beter dan haar gesprekspartner. MBO niveau 3 is haar hoogste opleiding. Highclass is echt een overschatting bij haar.

Leuk fris koppie, maar komt arrogant over. Haar benen waren bloot tijdens de kennismaking. Daar allemaal vreemde rode vlekjes op..

Conclusie: € 500 per date vind ik haar zeker niet waard. Geen mooie en warme persoonlijkheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan