Recensie Julianna/Julia, Hoorn (vh Zaandam) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtycurt

Wandelaar
97
21/07/22
77
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1211179-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst heb ik Julia bezocht in Hoorn!
Het filmpje dat ze met zichzelf bezig is sprak mij erg aan.
https://www.kinky.nl/advertenties/1211179-julia#videos

Contact via de whatsapp was vlot en overzichtelijk.
Ik werd eerst naar een bepaalde plaats in de straat gedirigeerd en vervolgens pikte ze mij buiten op om naar haar ontvangst locatie te gaan.
Ontvangst locatie was verder discreet, netjes en schoon.
Julia is een lieve meegaande rustige dame.
De foto's en video's in de advertentie zijn van haar en recent dus deze geven een goed beeld van hoe ze er momenteel uitziet.
Ik had een half uurtje met haar afgesproken en heb mij goed vermaakt.
Fijn om weer eens een dame te bezoeken die niet zo moeilijk doet over alles en haar afspraken gewoon netjes nakomt.
Dat maak ik wel eens anders mee.......
Ik zou haar zeker aanraden om een keertje te proberen!
 
Hi dirtycurt,

Zou graag deze dame eens bezoeken. Ontvangt zij in het centrum Hoorn ? En kun je goed en gratis parkeren bij haar op locatie ?

Heb zojuist contact met haar via de app. Ze gaat zondag naar huis voor X-mas
 
op een video bij de advertentie zie ik dat ze zacht in dr poepert wordt genomen....bij mogelijkheden staat anaal niet vermeld.....? ervaringen ?
 
Ik zou zeggen; maak een afspraak en ga het allemaal ondervinden.
*Tongzoenen/zoenen heb ikzelf niet gedaan, maar staat wel bij haar mogelijkheden.
*Ze wordt duidelijk flink in dr reet geneukt op dat filmpje dus ik denk dat ze daar wel voor te porren is :p(tegen een extra vergoeding)
*Ze bleef tot zondag op die locatie en je kan daar prima parkeren. €3 per uur geloof ik.
 
Ze ontvangt in het centrum, 5 minuten lopen vanaf het station. Net adres door gekregen en is in een drukke doorgaande weg dus houd daar rekening mee. Morgen afspraak om 11.00 en heb er ontzettend zin in. Haar filmpjes zijn erg uitnodigend en haar dikke kutje en volle borsten ga ik graag uitproberen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1211179-julia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij Julia op bezoek geweest. Wilde haar vorig jaar al bezoeken, maar toen was ze al terug naar haar thuisland. Julia is een lieve meid, en haar diensten zijn prima. Was het een echte GFE nee, maar het was voor mij voldoende. Het kan ook aan mijzelf liggen, je kan niet met iedereen dezelfde klik hebben. Ze doet in ieder geval wel haar best, om je een fijne ervaring te geven. Ze spreekt zelf een beetje Engels, voldoende voor wat small talk. Voor sommige handelingen vraagt ze een kleine extra, maar dat is tegenwoordig niet anders. Je moet dit gewoon van te voren goed afspreken. Zij is ook een dame, die hier zich aan houdt.
 
Ik zag Julia op mijn scherm komen en dacht dat dit misschien weleens wat kon wezen.
Ze vroeg 100 euro voor een half uur en pzc is dan 10 euro extra.
Contact was snel gelegd en ik stond voor de deur.
Alles moest heel zachtjes, want de buren...
Op een normale manier goeiedag zeggen, resulteerde in een "sssstttt".
Haar foto's zijn aantrekkelijk, een mooie dame, prettig opgemaakt en uitdagende kleding.
Daar aangekomen stond ze zonder make-up (of minimaal) in een kleding setje wat ik meer kan omschrijven als je pyjama. Haar houding en manier van lopen was alles behalve elegant. Of ze heeft last van haar rug of ze had haar broek volgescheten :)
Haar gezicht herkende ik wel degelijk, maar toch heel anders dan de foto's. Die fotoshop applicaties werken op flinke toeren. Toen ik haar gezicht zag en haar wangen, moest ik meteen aan een laaf denken. Ken je die kabouters van de Efteling?
Ik begrijp dat het persoonlijk is, maar ik vond dit een serieuze afknapper in zijn geheel.
Ik heb haar bedankt en ik ben vertrokken.

Ik kan begrijpen dat niet iedereen het hiermee eens is. Het is een momentopname en een persoonlijke voorkeur.
Als je een Fiat Panda bent en je denkt dat je je kan meten aan een Ferrari, dan beoordeel ik je ook als een Ferrari.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1211179-julia
Totale kosten (in euro)
150
Ja, heb haar ook een keer mogen ontmoeten.
Ze is mooi en je kan er een goed gesprek mee hebben.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1211179-julianna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wilde lekker klaargezogen worden en op een gezichtje spuiten.

Ben toen de bekende site afgestruind.

Mijn oog viel op haar en meteen een afspraak gemaakt. Ik kon binnen 30 minuten terecht.

Eenmaal aangekomen, moest ik stil doen in de hal. Naar binnen gegaan. Best wel een mooi gezicht, maar niet zoals op de foto's van kinky.

Ik had vantevoren gevraagd of ze langdurig kon pijpen. Hierop zei ze ja.

Nou ik wilde een half uur gepijpt worden. Eenmaal bezig begon ze een beetje te klagen en geirriteerde koppen te trekken. Meerdere malen diep zuchten. Dit komt de sfeer niet ten goede.

Ze kan best wel lekker pijpen. Ik speelde met haar borsten terwijl ze mij netjes aan het pijpen was met condoom (wil niets meenemen naar het thuisfront).

Toen ik vroeg of ze ook even mijn ballen wilde likken, zei ze meteen: "That costs extra money baby." Een beetje op een manier om mij maar mijn bek te laten houden.

Toen ik bijna klaar zou komen, opgestaan van het bed en haar op haar knieen laten zitten voor me, terwijl ze mij nog lekker afzoog.

Uiteindelijk spoot ik een straal of 5/6 in en op haar mond en wangen. Ze liep toen snel naar de badkamer om zich af te spoelen.

Ik wilde mij ook even afspoelen en rook een penetrante urine geur in haar badkamer.. de grap is dat daar geen wc is.. dus ik heb her vermoeden dat zij in de douche plast 😅.

Het gesprek liep moeizaam.. haar Engels is niet zo goed.

Al met al een prima pijpbeurt maar de randzaken eromheen vond ik minder. Mij zal ze in ieder geval niet meer zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan