Recensie Julia, Leiden (voorheen Zaandam) 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GuntherF

Stamgast
Forumpionier
650
03/07/21
1.061
42
Julia gaat al even mee en is op het oude forum regelmatig bejubeld vanwege haar inzet. Ik ga nu en dan met haar de stad in voor een hapje en een drankje en je hebt een prinsesje aan haar. Blijft een leuke meid met goede inzet. De foto's op kinky zijn ondertussen wel wat gedateerd, er moeten wat extra kilootjes bij worden gerekend.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ken Julia al geruime tijd, ze ontving destijds in Zeist, Amersfoort en Utrecht en is nu neergestreken in Zaandam. Ze is inderdaad een veel besproken dame en wordt geroemd over haar inzet. Foto's zijn gedateerd en ze is inmiddels wat voller. Wat me wel is opgevallen sinds mijn laatste bezoeken dat ze niet echt aanstalten maakt voor een tweede ronde vandaar dat ik haar alleen nog maar voor een half uurtje met haar afspreek.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Julia had ik vorige week voor de tweede keer bezocht want haar geile inzet van de eerste keer bleef me bij ondanks haar extra kilo's wat normaal gesproken een afknapper is bij mij.



Julia is erg vriendelijk en toegankelijk waar je je snel op je gemak voelt. Na wat vriendelijkheden aan het begin kan ze in een mum van tijd veranderen in een geile nymphomane die er vol in gaat. Voor de spiegel op haar knieën deepthroatte ze me als een bezetene en spuugte met grote klodders heerlijk op mijn pik terwijl ze me met die geile ogen aan kijkt. Ik kon goed haar achterhoofd met beide handen vastpakken en haar keelneuken waar ze geen enkele problemen mee had. Ze kijkt trouwens ook stiekem mee in de spiegel hoe ze aan het pijpen is ?



Verder op bed ging ze goed tussen mijn benen liggen en rimde ze me lekker schaamteloos. Het sloppy deepthroaten ging zo nog even door tot ik in haar mond mocht klaar komen en volgens mij slikte ze ook nog de helft door maar ik zag op dat moment alleen maar sterretjes.



Conclusie: foto's komen niet overeen met de werkelijkheid vwb lichaam (+ 10 á 15 kg) maar haar inzet maakt het meer dan goed. Ik kom zeker weer terug.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bezoek gebracht aan Julia! Wauw???!! Vanaf het moment dat de deur dicht ging was er geen rem meer. Wat een ontzettende topper is dit zeg! Ik had haar vooraf wat foto's gestuurd waar ik op zoek naar was (rimmen en sloppy deepthroat) en dit alles was geen probleem. Ik kwam door haar geilheid veeelste te vroeg klaar dus in het vervolg maar wat langer boeken. Met stip op nr1 bij mij samen met Kiera? ze blijft tot de 27ste en komt dan in oktober weer terug!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Door de splitsing van de 2 Julia's maar even een recensie met sterren toegevoegd
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Julia is ook absoluut één van mijn persoonlijke toppers. Een (best) mooie vrouw, maar niet zo eentje waar je op straat nu direct je hoofd voor om zou draaien. Geen klassiek lekker wijf zeg maar. Maar wow, wat een passie en lust komt er vrij zodra je je bij haar in huis bevindt! Ze vindt het belangrijk om het hele huis voor zichzelf te hebben en niet te hoeven delen met een huisgenoot. Dat is wel wat duurder, maar geeft haar een hoop vrijheid.

En ja, dat kan ik wel snappen! Het moment dat je de deur achter je dicht trekt bespringt ze je en is het bal. Samen douchen, neuken in de badkamer, rollebollend op bed, overal olie en geglibber, wat een achtbaan. Ik heb standjes met haar gedaan waarvan ik geen idee had dat mijn lichaam er toe in staat zou zijn, het zweet gutste van ons af.

Inmiddels is ze alweer een maand of drie weg uit NL, ontzettend balen. Hopelijk komt van uitstel geen afstel en verblijd ze ons nog met een kerstcadeau.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Julia is iemand die haar ad offline zet als ze niet werkt of het (te) druk heeft. Heb haar gisteren nog bezocht. Ze is een van mijn all time favorieten. Nog nooit een tegenvallend bezoek gehad bij haar, je bent de voordeur nog niet gepasseerd of het spel begint met tongzoenen en je lekker opvrijen. En haar diensten zijn naar mijn mening bovengemiddeld in aanbod en uitvoering. Ook gisteren was het allemaal weer zeer bevredigend 🤩
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na enige tijd van afwezigheid is deze spraakzame lieve meid weer terug.
Bij binnenkomst gelijk in de steigers, direct vuur met volop tongzoenen en opgeilen. Ze heeft een appartement voor zichzelf alleen dus er hoeft geen rekening gehouden te worden met een huisgenoot. Alle hoeken van het appartement laten zien.

Wat een ontzettende topper, sloppy deeptroath, spanking, gagging, hard doggy, allemaal de revue gepasseerd, en ze geeft geen kick. Sterker nog ze geniet hiervan.

Conclusie: Alles wat beschreven staat over deze topper klopt, Julia een hele lieve vrouw, respecteer haar, behandel met respect en je krijgt het dubbel en dwars terug.
PS: Mijn voorganger had haar linker borst goed te pakken, de afdruk zal nog weken blijven staan ben ik bang haha...
 
Ook weer naar deze tophoer geweest....tongend ontvangen....in doggystyle plaatsgenomen en ze likte en rimde mijn poepgat helemaal schoon als een hongerige....na een uur of wat hard klaargekomen in haar opengesperde mond....jammer dat ze geen tongpiercing meer heeft....

Misschien haar eens in trio nemen (MMV)....kandidaten...?
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het inmiddels met haar lichaamsbouw? Ik las een recensie dat ze wat aangekomen was, hoewel dat alweer 7 maanden geleden was.
Ik weet niet wat dat is over extra pondjes oid, maar Julia ziet er gewoon nog steeds goed uit. Heb haar afgelopen zaterdag bezocht en nog steeds even goed lichaam, niets anders dan voorheen. In mijn beleving is Julia's body gewoon hetzelfde als dat ik ken (en bezoek haar inmiddels toch alweer een tijdje). Love that body!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame op bezoek geweest. Was minder dan uur binnen maar dat reken ik haar niet aan.
Tja... dit is echt wel eentje categorie WOW.... beste GFE in a long long long time. Sterker nog. Met een gemiddelde GF haal je niet de experience die deze dame biedt!

Deze dame ook een must als je van facefuck/deepthroat/gagging houdt.. ze vreet hem op. Thank god bijt ze hem er niet af...

Natuurlijk vanwege de situatie in Oost-Europe ook wel serieuze gesprekken gevoerd vooraf/achteraf. Ze weet echter wel de knop-om te zetten en er vol voor te gaan...

Kans op herhaling aanwezig.
 
Julia gaat al even mee en is op het oude forum regelmatig bejubeld vanwege haar inzet. Ik ga nu en dan met haar de stad in voor een hapje en een drankje en je hebt een prinsesje aan haar. Blijft een leuke meid met goede inzet. De foto's op kinky zijn ondertussen wel wat gedateerd, er moeten wat extra kilootjes bij worden gerekend.
Van de week bij julia op bezoek geweest . Ja ze is wat aangekomen maar wat een enthousiaste dame. Ze bespringt je letterlijk. Pijpt als een gek ( soms iets te hard ) maar wel heel lekker en diep. Haar heerlijk gelikt en daarna in diverse standjes geneukt . Top ervaring. Vervolgens ook heel leuk met haar gesproken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/3621812-julia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top ervaring . Echt je ultieme gfe. Net appartement in leiderdorp . Ze geniet er zekf ook van . Ja echt deepthroat pijpen .
Herhalingsgevaar zeer groot .,
 
I reached out to her this afternoon for an appointment. Dame is stressed because of her family's situation in Ukraine and very kindly informed me about her stress. I will wait until things get better for her. If she is so friendly on WA, hopefully she is also amazing to individuals with non-european origins :)
 
Heb dat idd ook van Julia begrepen. Begrijpelijk ook dat familie boven werk gaat. Hopelijk stelt het Julia ietsjes geruster als ze haar familie weer ziet en in de armen kan sluiten...

Adv is nu ook offline..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan