Recensie Pamela, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.105
19/07/21
1.613
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1844998-pamela
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een hele bizarre ervaring, jongens. Dus ik beschrijf het even uitgebreid.

Op Kinky zag ik een ontzettend mooie, jonge latina die ook anaal deed. Dat staat nog op mijn bucketlist. Dus ik heb haar benaderd. En ik kreeg mooie foto's en een prachtaanbod: 180 voor all-in inclusief anaal. Nou, toen dacht ik: proberen! En een Latina had ik nog niet gehad. Dus afgereisd naar Almere. Zelfs nog een blauw vitaminepilletje genomen. Nou, ik kom daar, een sociale huurwoning, geheimzinnig heen en weer geapp en de voordeur gaat open. Bovenste appartementje, flacon motorolie voor de deur, en ik denk: wat gaat dit worden?

De deur gaat open, met haar achter de deur. Dus ik stap over de drempel en kijk goed van links naar rechts. Ik was wel on the alert, want ik wist niet wat ik kon verwachten.

Toen ging de deur dicht en ik schrok me bijna een ongeluk: een meid (meid?) groter dan ik! Ik dacht: wat krijgen we nou? Ze was toch 1.60? Ik ben ruim boven de 1.80 en zij was even groot en flink! Ik loop mee naar de slaapkamer en ik denk wat is dit nou: is dit een gefabriceerd exemplaar of zo, hoe kan dit? Geen communicatie mogelijk, want ze sprak alleen maar Spaans of Portugees, dat kan ik niet praten. Dat snapte ik ook niet, want het geapp was toch allemaal in het Engels? Een planner misschien? Dat moest ik nog uitzoeken! Nou, in verwarring en toch geile verwachting toch maar doorgezet. Eerst plassen: een smerig toilet met in het gootsteentje een plastic bekertje met peuken (jonkels?).

Achteraf had ik toen moeten vertrekken, bedenk ik, maar dat zou ook weer gedoe zijn. Dus toch weer terug naar de slaapkamer. En toen de actie, maar voor mij begon het heel gespannen, want ik wilde eerst voor mezelf uitvogelen of dit wel een echte vrouw was. En ik wist ook niet of deze persoon mij wel kon opwinden. Want ik zat altijd in het Aziatische kringetje en dat is natuurlijk wel een heel verschil. Maar goed, ik was nu inmiddels al zover. Dus ik keek heel goed naar haar slipje en naar haar Beha, het zag er op het eerste gezicht normaal uit. Nu zag ik ook dat ze op enorme hakken liep. (ook al niet waar ik van hou. Goed je bent een DVP, maar het hoeft van mij ook niet zo hoerig)

Op bed, de Beha ging uit: nou voor mijn idee normale borsten of het moet heel erg vakwerk zijn. Toen afgedaald naar beneden, naar mijn idee een normale vagina waar ik ook een kittelaar tegenkwam en niet abnormaal droog ofzo. Maar de gedachte bleef door mijn hoofd malen van zijn er echt zulke lange latina's? Deze moet ontzettend echt boven de 1.70 zijn geweest en ook niks geen klein en fijn.

Nou, als je tijdens een wip zo bezig bent met al dit soort gedachten, moet je geen kanon beneden verwachten, ook al heb je blauwe hulptroepen geslikt. Ik raakte gewoon niet geil.

Toen de actie: nou, ondanks dat we amper konden communiceren, was haar inzet fenomenaal: ze vrat me bijna op! Ontzettend pijpen zonder. Daar ben ik ook niet zo stuk van. Het mag van mij wat rustiger, wat tederder. En op de een of andere manier wil ik toch altijd wel in de lead blijven. Ze was heel lief, heel vriendelijk maar ontzettend vurig. Op een bepaald moment toch op sterkte gekomen, verschillende standjes, maar het was allemaal zo raar en hij werkte gewoon slecht mee.

Nog meer inzet van haar, waarbij ze alles uit de kast haalde: ik werd enorm gepijpt, gerimd, gevingerd, getongd, alles. Echt te dol voor woorden. Maar het werkte gewoon niet. Toen waren er vijftig minuten voorbij en ik bedacht: de inzet van deze meid is mega, maar ik zit mezelf gewoon vreselijk in de weg. Ik ga er een eind aan breien. Ik heb haar daarom de 180 gegeven: er was ook niet in mijn tas gesnuffeld, terwijl ik aan het plassen was, dus dat was heel erg ok. Oh, bij de review beneden staat dat ik haar gerimd heb. Dat heb ik niet gedaan. Andersom wel.

Toen ik mijn kleren weer aan had, wilde ik het gewoon weten of er een planner was, dus heel brutaal ben ik met een vriendelijke glimlach heel zogenaamd heel geïnteresseerd in wat er achter die deuren zat door dat huis gelopen. Ik heb alle deuren in dat appartement opengetrokken, zelfs de meterkast. Ze leidde me vriendelijk rond, maar we waren echt alleen in dat huis. Communicatie via WhatsApp was waarschijnlijk met een veraalapp of zo.
Ja, waar kom ik op uit: zij verdient echt al haar sterren en ik denk dat het echt een vrouw is. Vandaar mijn hoge score. Alleen moet er daar wel eens flink worden schoongemaakt. En dit is totaal niet wat ik wilde. Maar ja, ieder zijn meug. Als je houdt van hele lange DVP's om flink door te neuken, en zeker als je Spaans of Portugees kent, dan ben je bij haar aan het goede adres. Maar aan mij niet besteed. Herhalingsgevaar nul. Deze jongen gaat daarom weer lekker op zoek naar een klein Chineesje of zo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan