Recensie Bruna, Maasmechelen 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke lokatie, nogal discreet.
Helaas een dikke 20 min moeten wachten op haar, dus ze was te laat. Ze kwam met taxi. Ze praat geen woord engels, communicatie moeilijk, waardoor dit soort situatie kunnen leiden tot zware ergenissen.
Maar ik ben blijven wachten, en oef uiteindelijk toch binnen geraakt.

En wat is ze lief en mooi.
Een beetje onwennig van twee kanten in begin, maar dan brak de veer, en plezier kon beginnen. Ik merkte dat ze graag kust en dat liet ik lekker gebeuren. Een beetje 69 en verder wat lekker neuken, wat zij ook wat lekker vond.
2 maal klaarkomen lukt me niet, dus daarna nog wat google translate babbelen en kussen. Ze probeerde nog wat te pijpen, maar james geraakte niet meer recht.
Leuke date, mooie lieve meid, doet jaar best. Een maand zou ze nog blijven.
 
Leuke lokatie, nogal discreet.
Helaas een dikke 20 min moeten wachten op haar, dus ze was te laat. Ze kwam met taxi. Ze praat geen woord engels, communicatie moeilijk, waardoor dit soort situatie kunnen leiden tot zware ergenissen.
Maar ik ben blijven wachten, en oef uiteindelijk toch binnen geraakt.

En wat is ze lief en mooi.
Een beetje onwennig van twee kanten in begin, maar dan brak de veer, en plezier kon beginnen. Ik merkte dat ze graag kust en dat liet ik lekker gebeuren. Een beetje 69 en verder wat lekker neuken, wat zij ook wat lekker vond.
2 maal klaarkomen lukt me niet, dus daarna nog wat google translate babbelen en kussen. Ze probeerde nog wat te pijpen, maar james geraakte niet meer recht.
Leuke date, mooie lieve meid, doet jaar best. Een maand zou ze nog blijven.
Ik had dus hetzelfde alleen heb ik niet gewacht en ben na 15min weggegaan. Ik heb zoals afgesproken geappt op aangegeven aankomst/tijdstip. Een half uur erna kreeg ik een bericht van haar dat ze het "geluid" had uitstaan en haar telefoon dus niet gehoord had. Verdere communicatie liep erg stroef. Helaas voor mij want als ik de recensies moet geloven is dit next level pussy.
 
Ik had gisterochtend afgesproken, woon gelukkig vlakbij want was al onderweg en heb nog steeds niks vernomen. Deed ook niemand open, lagen wss allemaal nog te slapen

Tot de afspraak zelf ging App contact prima vlot
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Ik kan bevestigen dat Bruna zeker de moeite waard is - dat is zeker niet altijd het geval met deze Latina's 😅

Hoefde niet lang te wachten, 5 minuten ofzo. Communicatie loopt inderdaad via Google Translate (spreekt geen Spaans maar Portugees zoals eerder aangegeven) maar zodra de afspraken waren gemaakt liep het allemaal vlot.

Had wat bijbetaald om in d'r mondje te komen. Zeker geen klokkijker en gewoon hele goede service.

Volgens mij zitten Havena en Elisa op dezelfde plek, denk dat ik die de volgende keer eens ga proberen.

Ik meen dat Elisa eerder een andere naam had en de reviews waren niet best. Wellicht dat iemand nog weet wat haar vorige naam was?
 
Ik kan bevestigen dat Bruna zeker de moeite waard is - dat is zeker niet altijd het geval met deze Latina's 😅

Hoefde niet lang te wachten, 5 minuten ofzo. Communicatie loopt inderdaad via Google Translate (spreekt geen Spaans maar Portugees zoals eerder aangegeven) maar zodra de afspraken waren gemaakt liep het allemaal vlot.

Had wat bijbetaald om in d'r mondje te komen. Zeker geen klokkijker en gewoon hele goede service.

Volgens mij zitten Havena en Elisa op dezelfde plek, denk dat ik die de volgende keer eens ga proberen.

Ik meen dat Elisa eerder een andere naam had en de reviews waren niet best. Wellicht dat iemand nog weet wat haar vorige naam was?
Julia
 
Thanks! Kan de review even niet vinden met zo'n generieke naam 😅

Ben vandaag maar voor een nieuweling gegaan (Camila), zal 1 dezer dagen reviewtje plaatsen.

Ik weet niet of er echt een review over haar zelf was. Ze wordt wel genoemd in een review van een van haar silicon collega's.
 
Net geweest, laat u 1 uur rijden , om dan haar vriendin op u af te sturen. Getuigd van weinig respect! ik had het onmiddellijk door dat het Bruna niet was en ben gewoon teruggekeerd. Hoe geweldig ze ook "zou" zijn met dit attitude gaat ze niet ver geraken. Als er iets tussenkomt (kan altijd gebeuren) laat gewoon iets weten, maar niets vermoedend een vriendin optrommelen en denken dat ik toch maar zal happen, vergeet het maar!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-972
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond het allemaal net voldoende, niks speciaals. Bruna doet zeker haar best, zoent en pijpt goed, maar vond dat er weinig beleving in zat. Voor dat ik zelf wilde neuken had ze al drie keer om een condoom gevraagd en toen had ze ook nog een sponsje of doekje in, waaardoor je net niet lekker kan neuken. Daarbovenop die vervelende rode condooms maakten het geen fantastische beleving.
Ze is professioneel en doet haar best, vandaar mijn drie sterren, maar ik ben veel beter gewend.
 
Medewandelaars, mevrouw leest hier mee, hier haar leuk berichtje. Nog nooit meegemaakt in al die jaren…
 

Bijlagen

  • 7B4B9063-29B9-40B7-8C3B-D90D501496EB.jpeg
    7B4B9063-29B9-40B7-8C3B-D90D501496EB.jpeg
    121,7 KB · Weergaven: 215
  • 3AA18B69-44EC-4FD5-A997-F3495390DC77.jpeg
    3AA18B69-44EC-4FD5-A997-F3495390DC77.jpeg
    105,2 KB · Weergaven: 211
  • 4ECC7763-0216-426B-B09F-1AE36994BF67.jpeg
    4ECC7763-0216-426B-B09F-1AE36994BF67.jpeg
    125,1 KB · Weergaven: 211
ik steun geen vrouw of secretaresse die zo naar een klant schrijft.
Ook als ik zelf een goede ervaring hat met Bruna. Zal ik niet meer terug gaan.
Thanks, weet dat ze na mijn laatste bericht nog gestuurd heeft, waar ik gewoon niet meer op gereageerd heb. Uiteindelijk heeft iedereen mindere dagen, dus maakt het me al niet meer Uit. Het belangrijkste is: dat Je als wandelaar weet dat dit kan gebeuren. Teveel boekingen en ze Worden verdeeld onder de vriendinnen, ik geef ze geen ongelijk…. Wie weet hoeveel gasten er zijn ingetrapt en bij de verkeerde zijn binnengaan (misschien zelf een leuke tijd hebben beleefd met die vriendin, zonder het te beseffen) uiteindelijk zal ze wel iets goed doen als ik de recensies lees... (Aahja by the way ze heeft me dus aangegeven op redlights , Zoals ze aangaf in de berichten) ongelooflijk verhaal allemaal, daarom ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
 
Laatst bewerkt:
Thanks, weet dat ze na mijn laatste bericht nog gestuurd heeft, waar ik gewoon niet meer op gereageerd heb. Uiteindelijk heeft iedereen mindere dagen, dus maakt het me al niet meer Uit. Het belangrijkste is: dat Je als wandelaar weet dat dit kan gebeuren. Teveel boekingen en ze Worden verdeeld onder de vriendinnen, ik geef ze geen ongelijk…. Wie weet hoeveel gasten er zijn ingetrapt en bij de verkeerde zijn binnengaan (misschien zelf een leuke tijd hebben beleefd met die vriendin, zonder het te beseffen) uiteindelijk zal ze wel iets goed doen als ik de recensies lees... (Aahja by the way ze heeft me dus aangegeven op redlights , Zoals ze aangaf in de berichten) ongelooflijk verhaal allemaal, daarom ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
Neen, met wat ze aangeeft denk ik dat ze ze je op de fakerlijst van dvp heeft gegooid, zou dus wel eens kunnen dat je wat moeilijker hebt om afspraak te maken in 't vervolg.
Ik had Bruna zowel een beetje op mijn planning staan, maar heb haar uit mijn lijst van favorieten gegooid. 't Zal haar niet deren denk ik...
 
Neen, met wat ze aangeeft denk ik dat ze ze je op de fakerlijst van dvp heeft gegooid, zou dus wel eens kunnen dat je wat moeilijker hebt om afspraak te maken.
Ik had Bruna zowel een beetje op mijn planning staan, maar heb haar uit mijn lijst van favorieten gegooid. 't Zal haar niet deren iig
Ok thanks voor de verduidelijking (redlights) ik wist niet dat dit bestond. Nooit zo iets dergelijk meegemaakt
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame, beetje verlegen. Spreekt helaas geen Engels en dat is voor mij wel een afknapper om toch een beetje sociaal te kunnen doen. Afgesproken voor een half uurtje. Lekker haar kontje en kutje mogen likken, zalig. Daarna mij gepijpt en toen kwam het rode condoom, intiem lukte me daarna niet meer. Dat ding knelde zo hard en was zo dik dat ik meteen slap werd 😂.

Me laten pijpen en half laten rimmen en uiteindelijk zalig klaargekomen.

Haar borsten zijn fake en kneiterhard, beetje jammer. Wel lieve dame. Kreeg nog een compliment via translate.

Herhalings 50:50
 
Leuke dame, beetje verlegen. Spreekt helaas geen Engels en dat is voor mij wel een afknapper om toch een beetje sociaal te kunnen doen. Afgesproken voor een half uurtje. Lekker haar kontje en kutje mogen likken, zalig. Daarna mij gepijpt en toen kwam het rode condoom, intiem lukte me daarna niet meer. Dat ding knelde zo hard en was zo dik dat ik meteen slap werd 😂.

Me laten pijpen en half laten rimmen en uiteindelijk zalig klaargekomen.

Haar borsten zijn fake en kneiterhard, beetje jammer. Wel lieve dame. Kreeg nog een compliment via translate.

Herhalings 50:50
Een paar weken geleden ook bij haar geweest. Leuke dame, alleen die condoom... zo dik als een auto band 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan