Recensie Bruna, Maasmechelen 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HenkieSpenkie

Newbie
13
04/01/24
10
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-972
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bruna bezocht. Echt hele mooie meid en vriendelijk. Komt niet uit Mexico maar uit Brazilië en spreekt Portugees.
Helaas deed ze geen anaal zoals in haar profiel staat. Normaal doet ze dat wel voor dezelfde prijs maar zij was op die plek een beetje 'gekwetst'. Herhalingsgevaar: hoog
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Oorspronkelijk zeker niet Mexico maar Brazilië.

Okay, communicatie is moeilijk omdat ze enkel Portuguese verstaat.

Voor het rest.
Wow, ze is echt. Foto's zijn Max 3 weken oud. Genomen in dezelfde kamer waar ze ontvangt.
Alles klopte bij mij.

Goed dat ze zooooo ver van mij is, anders zou ik haar te waak bezoeken.
 
Dit is mijn eerste post. Ik ben nog nooit naar een DVP geweest. Ik wou het toch eens uitproberen om te weten hoe het was. Ben daarom dit weekend naar 2 DVP's geweest. Bruna was er een van.

Ja, het klopt. De foto's zijn echt. Ze ziet er echt zeer leuk uit en is ook een zeer lief ding. Alleen is communiceren beetje moeilijk aangezien haar Engels niet zo goed is en ze enkel Portugees kan. Ik had eigenlijk een trio met haar vriendin Mia geregeld omdat ik wel eens een trio wou ervaren.

Het werd me meteen duidelijk dat beide vrouwen echt verslaafd zijn om een penis in de mond te hebben. Ze probeerden continu om me een bare blowjob te geven. Ik moest hen herhaaldelijk duidelijk maken dat ik dat niet wou omdat ik dat te onveilig vond maar toch probeerden ze constant om het toch te doen. Dan begonnen ze uiteindelijk maar met mijn ballen in de mond te nemen. Dat deden ze echt wel goed. Voelde echt zalig aan. Uiteindelijk heb ik van Bruna een boobjob gekregen waarbij ze ook haar handen gebruikte. Toen ik heel kort bij het hoogtepunt kwam, voelde ik opeens iets wat het nog prettiger liet voelen. Ik vermoed dat Bruna toch nog wat tong heeft gebruikt op het einde. Niets aan te doen, ze wou absoluut mijn penis proeven denk ik. Ik schoot hard klaar en zag hoe haar borsten compleet ondergeschoten waren. Dat zag er wel geil uit.

In de tweede ronde probeerden beide me weer een bare blowjob te geven. Het was dus weer een gevecht met hen. Ik heb dan maar gevraagd om een condoom op te zetten. Bruna nam een condoom en net voor ze het condoom opzette, stopte ze en zei ze "Can I do it now?" en toen begonnen ze mijn penis van onder tot boven te likken en heb ik haar weer moeten doen ophouden. Eens het condoom er op was, mochten ze me om beurt pijpen. Daar waren ze beide erg goed in. Mia kon me eigenlijk al zeer snel laten klaarkomen maar ik zei haar om het even wat rustiger aan te doen omdat we nog maar pas aan de tweede rond begonnen waren. Het probleem is dat het me daarna niet meer lukte om klaar te komen.

Achteraf gezien, hoewel Mia een leuk en lief meisje was, ik had het liever gehad als ik alleen een date met Bruna zou gehad hebben. Ik denk dat voor mannen die graag orale sex zonder condoom willen, zeker plezier gaan hebben in een date met Bruna. Ze is echt wel een blowjob queen en doet het volgens mij ook heel graag.
 
Dit is mijn eerste post. Ik ben nog nooit naar een DVP geweest. Ik wou het toch eens uitproberen om te weten hoe het was. Ben daarom dit weekend naar 2 DVP's geweest. Bruna was er een van.

Ja, het klopt. De foto's zijn echt. Ze ziet er echt zeer leuk uit en is ook een zeer lief ding. Alleen is communiceren beetje moeilijk aangezien haar Engels niet zo goed is en ze enkel Portugees kan. Ik had eigenlijk een trio met haar vriendin Mia geregeld omdat ik wel eens een trio wou ervaren.

Het werd me meteen duidelijk dat beide vrouwen echt verslaafd zijn om een penis in de mond te hebben. Ze probeerden continu om me een bare blowjob te geven. Ik moest hen herhaaldelijk duidelijk maken dat ik dat niet wou omdat ik dat te onveilig vond maar toch probeerden ze constant om het toch te doen. Dan begonnen ze uiteindelijk maar met mijn ballen in de mond te nemen. Dat deden ze echt wel goed. Voelde echt zalig aan. Uiteindelijk heb ik van Bruna een boobjob gekregen waarbij ze ook haar handen gebruikte. Toen ik heel kort bij het hoogtepunt kwam, voelde ik opeens iets wat het nog prettiger liet voelen. Ik vermoed dat Bruna toch nog wat tong heeft gebruikt op het einde. Niets aan te doen, ze wou absoluut mijn penis proeven denk ik. Ik schoot hard klaar en zag hoe haar borsten compleet ondergeschoten waren. Dat zag er wel geil uit.

In de tweede ronde probeerden beide me weer een bare blowjob te geven. Het was dus weer een gevecht met hen. Ik heb dan maar gevraagd om een condoom op te zetten. Bruna nam een condoom en net voor ze het condoom opzette, stopte ze en zei ze "Can I do it now?" en toen begonnen ze mijn penis van onder tot boven te likken en heb ik haar weer moeten doen ophouden. Eens het condoom er op was, mochten ze me om beurt pijpen. Daar waren ze beide erg goed in. Mia kon me eigenlijk al zeer snel laten klaarkomen maar ik zei haar om het even wat rustiger aan te doen omdat we nog maar pas aan de tweede rond begonnen waren. Het probleem is dat het me daarna niet meer lukte om klaar te komen.

Achteraf gezien, hoewel Mia een leuk en lief meisje was, ik had het liever gehad als ik alleen een date met Bruna zou gehad hebben. Ik denk dat voor mannen die graag orale sex zonder condoom willen, zeker plezier gaan hebben in een date met Bruna. Ze is echt wel een blowjob queen en doet het volgens mij ook heel graag.
Beste, zoenen ze ook met elkaar en met jou? Met of zonder tong en wat was je kwijt voor een trio met de dames?
 
Beste, zoenen ze ook met elkaar en met jou? Met of zonder tong en wat was je kwijt voor een trio met de dames?
Wel, mijn antwoord ga je raar vinden. Aangezien dit mijn eerste keer was en ik bang was om een SOA te krijgen en ik wist dat ze pijpen zonder condoom, wou ik hen niet zoenen. Ik kan je enkel vertellen dat ik met Bruna op Mia was aan wachten en op een bepaald moment kwam Bruna naar mij, lachte naar mij en gaf mij met haar lippen opeens een zoen op mijn lippen. Toen kwam Mia wat later binnen en begon ze zich uit te kleren en zich tegen mij op te wrijven en ze probeerde mij toen ook te zoenen. Ik heb mijn hoofd toen weg gedraaid omdat ik niet wou zoenen maar denk wel dat ze op punt stond om te tongzoenen. Ik denk dus wel dat beiden het doen. Het staat ook op hun profiel. Maar ik kan het niet 100% bevestigen omdat ik het bewust vermeed. Maar je kunt het hen altijd vragen over de chat. Als ze het niet doen dan zullen ze dat wel aangeven. Dat hebben ze bij mij ook gedaan.

Ze hebben mekaar niet gezoend maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet zouden doen als je dat zou vragen. Bruna vertelde mij over de chat dat ze haar "girlfriend" was. Weet niet of dat waar is, maar als dat waar is dan denk ik wel dat je ze met mekaar gaat kunnen laten zoenen. Ik zou me gewoon niet schamen om te zeggen wat je wil. Ik gaf hen vaak instructies en ze volgden die ook netjes op. De enige instructie die ze niet graag opvolgen is als je hen verbiedt je te pijpen zonder condoom :LOL:

De prijs voor een trio was 400 euro voor 1 uur. Met Bruna alleen was 200 euro en dan 50 euro voor klaarkomen op lichaam of gezicht.

Als je niet zo "bang" als mij bent en je volledig kunt laten gaan, dan moet je gewoon naar hun gaan. Er is echt niet veel dat ze niet doen. Het enige wat Bruna niet wou doen is een striptease met lapdance. Ik vroeg haar dat via de chat maar dat wou ze niet doen. Voor de rest denk ik wel dat veel kan bij hen. Je gaat zeker plezier aan hun beleven.
 
Nuja iemand zijn eerste ervaring is altijd met een korrel zout te nemen. Dan ben je al blij als je een lekker wijf kan neuken.
Op zegt dat bijna alles mogelijk is, maar heb niks gelezen wat speciaal zou zijn. Rimmen/cim/bare/anal /GB/rapeplay/golden shower... dat zijn speciallekes. Pzc en zoenen totaal niet
Neemt niet weg dat t gewoon een lekker wijf is, hopelijk komt er eindelijk 1 van die in de buurt van poca zelf haar services
 
Nuja iemand zijn eerste ervaring is altijd met een korrel zout te nemen. Dan ben je al blij als je een lekker wijf kan neuken.
Op zegt dat bijna alles mogelijk is, maar heb niks gelezen wat speciaal zou zijn. Rimmen/cim/bare/anal /GB/rapeplay/golden shower... dat zijn speciallekes. Pzc en zoenen totaal niet
Neemt niet weg dat t gewoon een lekker wijf is, hopelijk komt er eindelijk 1 van die in de buurt van poca zelf haar services
Ja, klopt. Ik geef je daarin gelijk. Ik kan ook niet meer doen dan mijn ervaring te delen en iedereen doet er maar mee wat hij wil. Rimmen doen ze ook. Staat ook in hun profiel. Die Mia heeft dat bij mij toch wel gedaan. Ik wou het niet echt maar als ze opeens van je ballen naar je anus gaat en je wil dat niet, dan is dat zo beetje rare situatie om haar te doen stoppen ermee.

Op haar profiel staat ook anal en golden shower. Als dat echt dingen zijn die je wil, dan kun je dat altijd over de chat vragen. Bij mij was ze toch in alles eerlijk. Als ze zei dat ze iets niet deed, dan deed ze het ook niet. Zei ze dat ze het wel deed, dan deed ze dat ook.
 
Ja, maar die chat of mogelijkheden zeggen niks, zeker niet bij de Poca Meisjes. Altijd beetje loterij.

Overigens geen kritiek die ik geef he, ben blij met je bijdrage want ga deze nu ook eens testen. En hopelijk heb Je de smaak te pakken nu en beleef je nog veel geile fantasieën.

Maareh van iemand die geen pzc wil en geen tongzoenen, maar zich wel laat baffen? Beetje speciaal ook ,of niet :D
 
Ja, maar die chat of mogelijkheden zeggen niks, zeker niet bij de Poca Meisjes. Altijd beetje loterij.

Overigens geen kritiek die ik geef he, ben blij met je bijdrage want ga deze nu ook eens testen. En hopelijk heb Je de smaak te pakken nu en beleef je nog veel geile fantasieën.

Maareh van iemand die geen pzc wil en geen tongzoenen, maar zich wel laat baffen? Beetje speciaal ook ,of niet :D
Ja dat klopt. Maar zoals ik al zei, ze deed het zonder dat ik het verwacht had. Voor mij hoeft het ook niet want ik vind er persoonlijk niks aan. Eerlijk gezegd dacht ik ook niet dat het zo gevaarlijk was als je aan de ontvangende zijde bent. Maar ik heb de dag erna online gelezen dat ik slecht op de hoogte was. Ik heb me daar nooit echt over geinformeerd omdat ik nooit met de gedachte rondliep om eens goed gebaft te worden. Nu maar hopen dat ik er niks aan overhoud. Zou stom zijn om iets op te lopen aan een daad waar ik geen plezier aan beleef. Dan had ik beter pzc gedaan want dat is wel iets waar ik van zou genoten hebben. Ach ja, you live and you learn :)
 
Ja trio met Bruna en Mia.... een woord OMG

Elke minuut en euro waard mensen. Wat een heerlijke mondjes die het voor bereidende werk doen, daarna heerlijk beide geneukt en afgemaakt in het mondje van Bruna....

Top middag met deze dames zonder op de klok te kijken 😀

Echt gevaarlijk dat ze zo dichtbij wonen want volgende zal niet lang op zich laten wachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan