Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag het ze gewoon vragen kan altijd ik snap jouw probleem niet je doet net of 150 euro geen geld is. Vele raamdames gaan daarmee akkoord zij blij ik blij. Bij sommige online winkels krijg je korting als je meer kilo's koopt weetje dat niet heel gebruikelijk hoor en dat geldt voor sommige dvp's ook hoe langer je wil hoe meer kans op korting het leven is niet zwart wit.
Ik heb geen probleem, ik leg geld neer en dan zie ik wat en hoelang ik daarvoor krijg en ik heb geen klagen kan ik zeggen
 
Als je heer over korting vragen praat. Of over onderhandelen. Een tegenvoorstel doen of afdingen zoals veel het hier noemen. Dan krijg je veel opmerkingen inderdaad over je heen dat dat niet kan en mag bij dvp's en dat dit gebrek aan respect is.

Maar ik kan rustig met een dvp praten en zeggen dat de prijs niet binnen mijn budget is. Wat ook zo is. Het is met € 200 euro ook zo de keuze of 4x naar de supermarkt voor een volle tas boodschappen of 1 uur bij een dvp.
Het moet wel in verhouding blijven. Tenminste voor mij.

Maar hierna na deze post zal wel de kritiek weer komen dat dit absoluut niet kan. De dames worden bijna heilig verklaard.

Graag naam en adres van deze supermarkt.........


Ik vraag dit voor een vriendin.


🤣🤣🤣
 
Iedereen zijn financien zijn anders en moet hij/zij voor zich uitmaken.

150 euro voor een uur is in mijn regio standaard. Meestal is dit niet bij de dames die me met een grote smile naar huis doen keren. Ik heb ondertussen gemerkt als ik dat wil de prijs eerder 200/uur zal zijn. Dit betekent in mijn geval dat ik wat minder ga maar wel blijer naar huis keer. Ik vind het veel geld maar als ik er dan toch voor betaal wil ik me wel niet bedrogen voelen.

Wat afdingen betreft, ik haat het als ze het bij mij op het werk doen, de moeite die ik wil doen voor die klant komt dan op een laag pitje te staan. Je beslist zelf of je het doet of niet maar als het nadien tegenslaagt omdat de dame geen moeite doet moet je niet komen zagen in een slechte review dat het op niets trok. Dat is het risico van afbieden.
 
Geen enkele DVP vind het een probleem als je aangeeft dat haar tarieven niet binnen je budget passen. Het tweede deel van je zin is alleen niet gepast. Als de prijzen duidelijk zijn, dan is het niet netjes om daar nog over te praten.

Maar als je de tarieven al weet, dan dien je helemaal geen contact op te nemen als je al weet dat het niet binnen je budget valt. Het bespaart iedereen waardevolle tijd.

Vraag ff aan je DVP vriendin hoe ze met prijzen omgaan in haar THUISLAND. Ik snap dat jij je geldbron niet wil op zien drogen maar er zijn ZAT dames die ook gewoon korting geven (soms) afhankelijk van de tijd/diensten etc.

Als je heer over korting vragen praat. Of over onderhandelen. Een tegenvoorstel doen of afdingen zoals veel het hier noemen. Dan krijg je veel opmerkingen inderdaad over je heen dat dat niet kan en mag bij dvp's en dat dit gebrek aan respect is.


Maar hierna na deze post zal wel de kritiek weer komen dat dit absoluut niet kan. De dames worden bijna heilig verklaard.

Ze verlenen een dienst. Korting vragen heeft NIETS te maken met gesprek aan respect. Alleen dat is inderdaad een kaart die lekker snel getrokken wordt door mensen die de betekenis van het woord amper kennen en/of snappen.
Graag naam en adres van deze supermarkt.........


Ik vraag dit voor een vriendin.


🤣🤣🤣

Mijn weekboodschappen zijn er 2 (tassen) en zo'n 75euro.
Als een dvp te duur is ga je niet en zoek je een andere uit; no big deal toch? Verder denk ik dat onderhandelen de grootste afknapper is voor een dvp en je als pingelende klant gelijk tegen een achterstand oploopt.
En dat is dus precies dezelfde dat de thuisontvangt dames zich tegenwoordig als raamdames gedragen. En dus extras vragen voor ALLES. "De klant zegt toch wel ja".
 
Ik ben het met iedereen eens dat 200 euro nu het nieuwe normaal is geworden. Daar staat wel tegenover dat 150 euro per uur jarenlang standaard was, terwijl wel alle kosten stegen.
Toen enige tijd geleden de inflatie de pan uit rees, wilde iedereen loonsverhoging, want niemand kon de kosten van levensonderhoud meer betalen. Het salaris is op dat nieuwe niveau gebleven.

Ook de dames hadden in die tijd te maken met de hoge inflatie en daarvoor corona. Omdat ook zij de kosten voor levensonderhoud moeilijk kunnen betalen zijn de prijzen gestegen. Ook al zouden wij nu accuut stoppen met wandelen, de prijzen zullen niet gaan dalen vrees ik.
 
Daarom is onderhandelen altijd een goed idee. Als de dame al gelijk geïrriteerd reageert weet je dat je ZONDER onderhandeling dus teveel betaald voor iemand met matig houding. Immers zal een PRO dame keurig (en ik gooi hem even terug) RESPECTVOL reageren (en de korting afwijzen).

Als ik vraag "Can do all for 250?" en de dame reageert
"No go fuck dog :mad:" => Dodged a bullet!
"No sorry but I make it worth it :love: 😘 :cool: :ROFLMAO:" => Al hele andere houding
 
Ben het er mee eens dat duur zijn niet betekend dat de service ook goed is.
En ben het er ook mee eens dat korting vragers cq afdingers een mindere service zullen krijgen. Want dat is het risico van afdingen.
Bij mij gaan direct mijn stekels overeind staan als iemand daarom vraagt, terwijl ik al 60 euro lager zit p.u met bijna alles incl. Die mogen v mij iemand anders gaan uitzoeken, want de klik is voor mij per direct al bekoeld.
Daar heb ik geen zin in en tegen mijn zin iets doen is geen optie.
 
Als ik vraag "Can do all for 250?" en de dame reageert
"No go fuck dog :mad:" => Dodged a bullet!
"No sorry but I make it worth it :love: 😘 :cool: :ROFLMAO:" => Al hele andere houding

Ik versta wat je bedoelt.
Maar als er een booker tussenzit wat bij veel dames het geval is (zeker de buitenlandse) zou de booker al een idioot zijn om hard te reageren. In mijn ( gelimiteerde) ervaring is een booker steeds een probleem. En ga je meestal bedrogen naar huis.

Op de basisprijs afbieden vind ikzelf not done, maar een pakketdeal vragen heb ikzelf dan minder problemen mee, en dat bied bij dames die je niet kent misschien een inzicht. En je zegt niet je tijd is me dat niet waard maar wel laten we wat plezier maken!

Dat is toch uiteindelijk de rede waatom we die dames gaan opzoeken?
 
Precies dat... dus de service kan beter zijn bij veel dames zonder die vraag. De vraag om afdingen kan invloed hebben op de service dat is precies mijn punt.
Bij de ramen en privehuizen of clubs zijn er geen bookers
 
Bij mij gaan direct mijn stekels overeind staan als iemand daarom vraagt, terwijl ik al 60 euro lager zit p.u met bijna alles incl.
Je hebt afdingen en afdingen. En ik heb niet gezegd dat klanten het ALTIJD moeten doen. Maar check deze dame?
Die vraagt echt OVERAL extra voor. Logisch dan toch dat je gaat afdwingen? En als ze dan debiel reageert... next!

Screenshot 2024-04-27 at 11.04.54.png
 
Laatst bewerkt:
Ja maar uitzonderingen zijn er altijd, bij de ramen en privehuizen heb je binnen een bepaalde bandbreedte een bepaalde goede service voor een bepaalde prijs, daarbinnen vind ik prima mijn weg met goede service voor normale prijs, ik ga die randen niet opzoeken met kans op dat je juist in de verkeerde emotie bij een sekswerkster komt. Ik maak gebruik van mijn eq en empathie daar bereik ik veel meer mee en ik bezoek al decennia lang dames.
 
Ben het er mee eens dat duur zijn niet betekend dat de service ook goed is.
En ben het er ook mee eens dat korting vragers cq afdingers een mindere service zullen krijgen. Want dat is het risico van afdingen.
Bij mij gaan direct mijn stekels overeind staan als iemand daarom vraagt, terwijl ik al 60 euro lager zit p.u met bijna alles incl. Die mogen v mij iemand anders gaan uitzoeken, want de klik is voor mij per direct al bekoeld.
Daar heb ik geen zin in en tegen mijn zin iets doen is geen optie.
Dus de klik word voor jou bekoeld omdat ie meteen afdingt?.Klik hebben heeft toch ook zeker te maken hoe je met elkaar bent tijdens en voor en na de sex.
 
Met zulke absurde prijzen, alles is extra zou ik geen contact mee zoeken.

Mooi overslaan, andere keuzes genoeg.
Maar dit lijkt een nieuwe trend. Dus de basisprijs 200/250 en steeds meer zaken als "extra" bestempelen waardoor onder aan de streep je al snel richting de 300+ gaat.
En ja ramen/privehuizen is anders maar dit topic richt zich vooral op de online-dames. Kinky/sexjobs etc

Vond een dame op kinky die bv dit heeft staan. Tja logisch dat je dan vooraf vraagt wat er nog meer extra is... En dat met een basisprijs van 250e/u..
Screenshot 2024-04-27 at 11.31.42.png
 
Valt me wel 1 iets enorm op: de mensen die zich het meeste verzetten tegen prijzen of hierover klagen en andere aanraden op onderhandelen schrijven zelf amper positieve reviews.
Willen ze hun parels niet weggeven? Is het allemaal maar lariekoek wat ze hier verkondigen? Zijn de dames dan toch niet zo lief na de korting dat ze geven?
Geen idee, maar niets wijst erop dat hun 'werkwijze' of onderhandel vaardigheden zo schitterend zijn
 
Het zijn vaak de klagers met beperkt budget die bang zijn mindere service te krijgen en dan door die energie of afdingen ook de verkeerde energie aan dames geven. Dat hoor ik ook vaak van dames. Ze veroorzaken deels zelf dus al sneller een negatievere beleving.

En bij ramen en privehuizen is de gemiddelde uurprijs 150-200 euro

Als je de duurdere dames mijdt hoef je niet in die negatieve spiraal van verkeerde energie if emotie te komen en ik ga heus niet afdingen omdat iemand het hier schrijft😉
 
Dus de klik word voor jou bekoeld omdat ie meteen afdingt?.Klik hebben heeft toch ook zeker te maken hoe je met elkaar bent tijdens en voor en na de sex.

Dat zeker! Maar een gesprek aan de telefoon zegt mij al heel veel. Als men vriendelijk overkomt, normaal doet en niet over mijn prijs onderhandeld ben ik face to face sneller geneigd om mijn uiterste best te doen. Bij afdingen is mijn interesse echt een stuk minder. Dan is de date meer oppervlakkig en is mijn ogen de klik een stuk minder, want als je mijn prijs niet respecteert.. waarom zou ik dan mijn uiterste best doen?

Dus lossen we dat op met: sorry agenda vol, telefoonnummer opslaan onder de naam: Afdinger, en nooit meer opnemen. Werkt prima! 👍

Bij mij mag en kan heel veel, maar wat Joke niet wilt gebeurd niet. En daar is afdingen er 1 van 🙂
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niet dat je moet onderhandelen of dat je het altijd moet doen. Maar ik hou de optie open.
Een keer zag ik helemaal mijn type dame. Maar haar prijs was werkelijk boven mijn budget.

Ik heb contact met haar opgenomen gezegd dat ik graag en direct kon komen maar dat de prijs werkelijk iets te hoog was. We hebben toen gesproken en ipv de date van een uur naar 45 min en de prijs naar beneden.
Top date gehad. Iedereen blij. Overigens schrijf ik best af en toe recensies. Ik schrijf niet standaard van iedere date een recensie

Ik zie bovenstaande niet als afdingen maar gewoon onderhandelen en praten tot er overeenstemming is. Als dit in goede harmonie gebeurt weet je van te voren inderdaad al veel over de karakter van de dame.

Wat in mijn geval ook klopte. Ik vind dat veel mensen hier erg zwart/wit denken. Of helemaal links of rechts.
Het is niet altijd bot vragen om lagere prijs. Kan ook met de lengte van de date of favoriete handelingen.

Ik vind overigens het risico op een slechte date bij € 200,- best wel hoog. Je gaat iemand voor de 1e keer bezoeken, je matched misschien niet en de dame geeft er na 25 min de brui aan. Dat gebeurt ook. Dan is het jammer van je € 200,-
De 1e keer geef ik altijd de voorkeur aan een date van € 100,- voor een half uur. Zo kan je iemand leren kennen. Valt het dan tegen dan is de schade niet te hoog. Blijft wel een vervelend gevoel overigens. Een middelmatige of slechte date waar niet wordt waargemaakt wordt wat gezegd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan