Recensie Julieth, Mechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
04/07/22
5
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexi-julieth.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Whatsappje gestuurd en 2 minuten later al antwoord. Adres gekregen en half uur later stond ik er al. Ze ontvangt in een discreet rijhuis.
Even de trap op naar de kamer.
Mooie verschijning. Echt wel een mooie dame (dertiger). Ze spreekt echter wel alleen Spaans (van Colombia) en geen nota Engels. Ik spreek een beetje Spaans waardoor ik wel meteen een klik had. Ze deed meteen haar sexy lingerie uit.
Eerst wat teasen en opwarmen en kwam ze haar D cup in mijn gezicht plaatsen. Heerlijk. Daarna nam ze meteen wel een condoom en begon ze me te pijpen wat ze zeker niet slecht deed. Ze wilde eigenlijk daarna te snel overgaan naar de daad dus hield ik haar tegen en begon ze te likken. Eerst was alles wat te gevoelig maar eer ik vertrokken was begon ze echt heerlijk te genieten en heb ik zeker 15 minuten haar mogen verwennen. Hierna was ze vrij opgewonden en pijpte ze me terug, gaf me zelf een zoen wat ik denk dat ze anders niet doet. Even later kroop ze op me en gaf ze me een heerlijke beurt. Na een 10 minuten heerlijk klaargekomen in het condoom uiteraard. Toen draaide ze me om en heeft ze me nog een heerlijke massage gegeven over heel het lichaam. Was zeker niet slecht.
Ze blijft echter maar een week.
 
Onlangs ook een afspraak gemaakt op dit adres. De persoon die de afspraken regelt is duidelijk geen organisatorisch talent…
stond samen met een andere klant voor de deur, discreet is dit niet. De dame die volgens eerdere recensie enkel Spaans spreekt communiceert uiterst vlot in het Engels en moest nog 2 minuten dit, 5 minuten dat, etc…
Ben het dan maar afgebold.
Niet voor mij dus.
 
Ik ben er vorig jaar bij op bezoek geweest. Fantastische ervaring mee gehad. Ze begon lekker met pijpen alvorens ik haar mocht beffen. Toen haar kutje zo nat is begonnen we met de daad. Tijdens de daad begeleide ze mijn handen veel naar haar prachtige (fake) borsten en zoende ze er op los. Een top ervaring wat mij betreft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan