WHEM Jullie, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, daar heb je gelijk in, maar ze worden heel vaak door elkaar gebruikt.
En over een t achter ieder woord, volgens mij is dat iets Rotterdams.
En toch @Paulus2 is het gebruik van kennen en of kunnen niet verkeerd. Kennen heeft als hoofdbetekenissen 'onderscheiden, herkennen' en 'bekend, vertrouwd zijn met' en wordt daarnaast onder andere ook gebruikt in de betekenis 'door studie of oefening geleerd hebben', 'beheersen'. Kunnen heeft als hoofdbetekenissen 'mogelijk zijn', 'in staat zijn'. ;)

Maar blijkbaar moest ik de Rotterdammers viseren met die "T". Maar het blijft een feit dat de kennis van het ABN héél hard achteruit aan het gaan is.
 
En toch @Paulus2 is het gebruik van kennen en of kunnen niet verkeerd. Kennen heeft als hoofdbetekenissen 'onderscheiden, herkennen' en 'bekend, vertrouwd zijn met' en wordt daarnaast onder andere ook gebruikt in de betekenis 'door studie of oefening geleerd hebben', 'beheersen'. Kunnen heeft als hoofdbetekenissen 'mogelijk zijn', 'in staat zijn'. ;)

Maar blijkbaar moest ik de Rotterdammers viseren met die "T". Maar het blijft een feit dat de kennis van het ABN héél hard achteruit aan het gaan is.
ABN is al een hele tijdt veranderdt naar AN :D
 
ik ben eens bij haar geweest een paar jaar geleden (ergens op de Ruggeveldlaan)
ik vond de service toen maar ondermaats ze startte al dat ze niet pijpte en ze lag er ongeïnteressseerd bij
ik denk dat ze vervolgens een tijdje in Marksem heeft ontvangen en nu blijkbaar terug Deurne
voor mij is het maar bij deze 1 keer gebleven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan