Jullie top 3 in Oost en West Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naomi uit Knokke, voor mij een echte no go, afpraak gemaakt voor eind de middag (ben nieuwe klant) 30 min voordien belt ze af. Dat ze weg moest. Maar ze pakte vaste klant want dat is zekerheid achteraf. Was al onderweg naar haar. Niet fatsoenlijk. Besteed beter je aandacht aan iemand anders.
 
Ze heeft blijkbaar nog mensenkennis ook
Dat vaste klanten een voorkeursbehandeling krijgen snap ik nog, maar dat gaat niet meer op als de afspraak al geboekt is toch?

Wie wil nu gedouchet, geschoren en al vertrokken zijn om plots afgebeld te worden omdat een vaste klant plots ook wilt neuken?

Een afspraak op dezelfde dag of een uur voordien nog annuleren, kan voor mij enkel bij noodgevallen, zowel voor klant als DVP.
De lul van een vaste klant valt daar jammer genoeg niet onder.
 
Dat vaste klanten een voorkeursbehandeling krijgen snap ik nog, maar dat gaat niet meer op als de afspraak al geboekt is toch?

Wie wil nu gedouchet, geschoren en al vertrokken zijn om plots afgebeld te worden omdat een vaste klant plots ook wilt neuken?

Een afspraak op dezelfde dag of een uur voordien nog annuleren, kan voor mij enkel bij noodgevallen, zowel voor klant als DVP.
De lul van een vaste klant valt daar jammer genoeg niet onder.
Helemaal mee eens :mad:!! Hopelijk noteren andere wandelaars dit ook in hun "te mijden dvp's" agenda (n)
 
Dat vaste klanten een voorkeursbehandeling krijgen snap ik nog, maar dat gaat niet meer op als de afspraak al geboekt is toch?

Wie wil nu gedouchet, geschoren en al vertrokken zijn om plots afgebeld te worden omdat een vaste klant plots ook wilt neuken?

Een afspraak op dezelfde dag of een uur voordien nog annuleren, kan voor mij enkel bij noodgevallen, zowel voor klant als DVP.
De lul van een vaste klant valt daar jammer genoeg niet onder.
Klopt helemaal! Iets anders regelen die dag lukt dan ook niet. Je kijkt er naar uit ook en nu moet je weer kijken waar en wanneer het past.
 
Ik had haar adres gekregen van collega die haar al eens bezocht had en zag andere man buiten komen iets later. Ik was toch onderweg naar haar dus kon ik beter checken. Haar geconfronteerd en ze zei via whatsapp dat ze zelf bepaalt wie haar winkel bezoekt. Dus dit was een vaste
man ik weet over
Ik had haar adres gekregen van collega die haar al eens bezocht had en zag andere man buiten komen iets later. Ik was toch onderweg naar haar dus kon ik beter checken. Haar geconfronteerd en ze zei via whatsapp dat ze zelf bepaalt wie haar winkel bezoekt. Dus dit was een vaste
naomi😊🤣 ik versta het " je bent op die moment wat ontchoocheld"

ge spreekt hier wel over " de naomi"
een vaste waarde, die doet wat ze wil en zich eigelijk van niks of niemand iets moet of wil aantrekken.

grote kans dat ze na je confrentatie, gewoon op de fake klantlijst bij redlights zette als stalker . met vermelding van he tel nr, en je naam.

van dat laatste moet je je niks aantrekken, ( moest dat zijn)
sommigen zetten hun beste klanten er op, in hoop dat ze niet makkelijk bij anderen binnenraken.
 
man ik weet over

naomi😊🤣 ik versta het " je bent op die moment wat ontchoocheld"

ge spreekt hier wel over " de naomi"
een vaste waarde, die doet wat ze wil en zich eigelijk van niks of niemand iets moet of wil aantrekken.

grote kans dat ze na je confrentatie, gewoon op de fake klantlijst bij redlights zette als stalker . met vermelding van he tel nr, en je naam.

van dat laatste moet je je niks aantrekken, ( moest dat zijn)
sommigen zetten hun beste klanten er op, in hoop dat ze niet makkelijk bij anderen binnenraken.
de Naomi 🤣🤣.

Volgens mij een vaste klant van haar, die haar probeert te paaien.

Als ze profecioneel was zou ze het van te voren goed uitleggen aan de klant. Met leugens zal je in haar werk er uiteindelijk niet mee komen. Ik heb geen medelijden met zulk volk. Deze moeten onderstreept worden voor te mijden dvp's.
 
de Naomi 🤣🤣.

Volgens mij een vaste klant van haar, die haar probeert te paaien.

Als ze profecioneel was zou ze het van te voren goed uitleggen aan de klant. Met leugens zal je in haar werk er uiteindelijk niet mee komen. Ik heb geen medelijden met zulk volk. Deze moeten onderstreept worden voor te mijden dvp's.
klopt wat je zegt.

maar bon het zal naomi haar koude kleren niet raken.
uiteindelijk zal ze geen klant minder hebben.

iemand zoals naomi draait voor het grote deel op vaste klanten, waarschijnlijk ook een aantal sugardaddys, die adverteert enkel om hier en daar paar gaatjes in de planning op te vullen.




ik ken haar, die is nu eenmaal zo,

principieel hebben diegene die klagen hier overschot van gelijk..

ik ga kort de andere zijde van een dergelijk verhaal proberen te schetsen.

stel je bent zelf dvp.

je hebt reservatie 20 h 2 uur ( iemand die je kent)

de volgende een nieuwe 30 min om 22h.

om 21 h30 tovert diegene van 2 uur plots 1200 euro uit zijn broek, wat wit poeder, die zegt ik wil blijven.

Wat doe je dan als dvp?

blijf je principieel, ga je een topnacht laten schieten voor een optie op 30 min, en god weet komt die nieuwe? wat erna?

sommigen gaan punctueel zijn.

anderen kiezen voor gegerandeerde zekerheid op korte termijn.

nog anderen gaan je aan t lijntje houden,
 
Laatst bewerkt:
Heb ook wel eens 30m voor een afspraak van een dame (overigens goed gewaardeerd) het bericht gekregen dat de vorige klant langer ging blijven. Het was trouwens niet mijn eerste afspraak ermee. Maar wel meteen de laatste.

Vele DVPs klagen over onbetrouwbare klanten, en terecht. Maar afspraken nakomen doe je van twee kanten.
 
Gebeurt veel hoor klant die een uurtje betaald voor langer te blijven. Zeker als het een vaste klant is.Onlangs ook tegengekomen met mila .Had een afspraak om 13 uur stuurt mij om 12 uur dat ze een uur later gaat zijn.Heb gezegd dat ze niet meer moest komen😉
Deze Mila?
Ook al tegengekomen met haar. Maar toch gewacht, en het was het wachten waard.
Blijkbaar heeft ze een gast die de smsjes en appjes beantwoordt. Die maakt dan afspraken die zij niet kan nakomen...
 
Deze Mila?
Ook al tegengekomen met haar. Maar toch gewacht, en het was het wachten waard.
Blijkbaar heeft ze een gast die de smsjes en appjes beantwoordt. Die maakt dan afspraken die zij niet kan nakomen...
Zal ze nog wel eens een kans geven 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan