Jullie top 3 in Oost en West Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had hier begrepen dat in Kiya niet zo top was, maar blijkbaar toch?
Vind wel geen foto's terug van die 2 op site van Kiya zelf.
Heb al slechte en zeer goeie ervaringen gehad. Dus is mee momenten. Ze zijn voor de moment alle 2 op vakantie. Maar dacht dat ze begin september terug kwamen. En weet ook niet dat de site altijd zo up to date is.
 
Heb al slechte en zeer goeie ervaringen gehad. Dus is mee momenten. Ze zijn voor de moment alle 2 op vakantie. Maar dacht dat ze begin september terug kwamen. En weet ook niet dat de site altijd zo up to date is.
Ok, die Diana stond op RL en zag er wel goed uit. Zal s polsen en zien om af te spreken.
 
Veronique heeft lang op 1 gestaan bij mij. Maar prijs was ook serieus gestegen na een jaar. En de diensten ook veel minder geworden allemaal na een paar rare klanten hebben gehad. Sommige mannen zijn echte monsters
jammer toch dat sommigen het voor de ' goeie' verpesten
bij mij is de prijs nooit gestegen voor zover ik weet
laatste paar malen dat ik ze zag was telkens een trio met een vriendin van haar, fantastische momenten, ik moest geblinddoekt in de badkamer wachten, ze kwam me halen, daarna mocht ik haar vriendin nog steeds geblinddoekt kussen en voelen, geblinddoekt gepijpt etc... dan pas daarna blinddoek af en kennismaking met de vriending...super spannend
zo jammer dat ze niet meer actief is...heb ik via via gehoord....
 
Ik leefde vroeger ook in de veronderstelling dat een dame die 200€ vraagt beter of mooier moet zijn dan eentje die "maar" 150€ vraagt.

Ondertussen, na veel afspraakjes, kan ik stellen dat deze stelling niet klopt. Meer nog, bij Emmanuela's Angels zijn er soms dames waar je voor 100€ terecht kan en die een betere service verstrekken dan veel dames die het dubbele of meer vragen.

Ik laat mij niet meer vangen.

De prijs die een dame vraagt zegt niets. Niets!
 
jammer toch dat sommigen het voor de ' goeie' verpesten
bij mij is de prijs nooit gestegen voor zover ik weet
laatste paar malen dat ik ze zag was telkens een trio met een vriendin van haar, fantastische momenten, ik moest geblinddoekt in de badkamer wachten, ze kwam me halen, daarna mocht ik haar vriendin nog steeds geblinddoekt kussen en voelen, geblinddoekt gepijpt etc... dan pas daarna blinddoek af en kennismaking met de vriending...super spannend
zo jammer dat ze niet meer actief is...heb ik via via gehoord....
Ik heb ze de eerste keer gezien als ze nog met haar oude Hyundai 4x4 reed . De laatste keer was het met ne X5 m versie.
In het begin was ze lief en super gfe en keek ze niet echt op de klok en een 15m langer bleef was geen probleem als ze het leuk vond. Maar laatste keer was het op automatisch piloot en was na 50m weg . Maar wel leuke dates mee gehad enkel de laatste 2 dates was het veel minder door de hufters.
Vond het een super mooie madame met haar krullen en super lichaam.
 
Ik leefde vroeger ook in de veronderstelling dat een dame die 200€ vraagt beter of mooier moet zijn dan eentje die "maar" 150€ vraagt.

Ondertussen, na veel afspraakjes, kan ik stellen dat deze stelling niet klopt. Meer nog, bij Emmanuela's Angels zijn er soms dames waar je voor 100€ terecht kan en die een betere service verstrekken dan veel dames die het dubbele of meer vragen.

Ik laat mij niet meer vangen.

De prijs die een dame vraagt zegt niets. Niets!
Meeste dat ik betaald heb was 400e voor een uur, haar naam ontsnapt me blonde Russische die goed Nederlands sprak. Was wel een super knappe maar echt voldaan was ik niet echt na de date, dan erna nog afgesproken met een andere dame voor 130e en heb me meer met haar geamuseerd was wilder en pijpte beter.
 
Ik heb ze de eerste keer gezien als ze nog met haar oude Hyundai 4x4 reed . De laatste keer was het met ne X5 m versie.
In het begin was ze lief en super gfe en keek ze niet echt op de klok en een 15m langer bleef was geen probleem als ze het leuk vond. Maar laatste keer was het op automatisch piloot en was na 50m weg . Maar wel leuke dates mee gehad enkel de laatste 2 dates was het veel minder door de hufters.
Vond het een super mooie madame met haar krullen en super lichaam.
Ook een paar keren mee afgesproken kon ook zalig squirten was een super knappe dame zonde dat ze gestopt is.
 
Ook een paar keren mee afgesproken kon ook zalig squirten was een super knappe dame zonde dat ze gestopt is.
Ook eens bij mij thuis over de vloer gehad, ze vroeg toen al 220 e/u. Maar met de belofte als het leuk was dat ze niet op de klok keek.
Heel grondig wasje vooraf die zij zelf wou uitvoeren :giggle:. In bed was ze net een losgebroken tijger, kwam ze boven mij zitten en begon haar poesje te strelen. Plots kreeg ik daar een squirt van 1m ver in mijn gezicht gespoten, schrikken en genieten terzelfdertijd! Kortom een heel leuke tijd mee gehad zonder klok. Een hele opvallende vrouwelijke dame qua looks en haarkleur en die al even opvallende X5 BMW was dan weer moeilijker uit te leggen bij mijn nieuwsgierige buren.
 
Ondertussen, na veel afspraakjes, kan ik stellen dat deze stelling niet klopt. Meer nog, bij Emmanuela's Angels zijn er soms dames waar je voor 100€ terecht kan en die een betere service verstrekken dan veel dames die het dubbele of meer vragen.

Ik laat mij niet meer vangen.

De prijs die een dame vraagt zegt niets. Niets!
Absoluut! Dit is ook mijn ervaring. Ik heb ook al geweldige avonturen beleefd met mooie dames waarbij de prijs rond € 100/uur lag. Er is simpelweg geen verband tussen de prijs en de service.

Om deze reden ga ik nooit op een dame af die meer dan € 150/uur vraagt.
 
Voor mij is dat :

Victoria van Emmanuels angels
Diana uit kiya
Meja uit kiya (Aziatische pijpt enorm goed)
Hmm, ik ben ook wel geinteresseerd in deze Mija. Ben iemand aan het zoeken die goed pijpt en het ook graag en lang wilt doen.

Is neem aan dat Mija in dat geval wel een goede keuze zal zijn?
 
Hmm, ik ben ook wel geinteresseerd in deze Mija. Ben iemand aan het zoeken die goed pijpt en het ook graag en lang wilt doen.

Is neem aan dat Mija in dat geval wel een goede keuze zal zijn?
Mija is idd geen slechte keus. En ik mocht ook gwn in haar mond klaarkomen. Dus altijd leuk.
Mija is laatste tijd toch 1 van mijn betere
 
dank je wel ik was me al een hele tijd aan het afvragen wat de naam was van een bepaalde dame die ik in het vizier had enkele jaren
geleden en dankzij deze posts heb ik hem terug: Sharon... heb er nooit bij geweest maar naar het schijnt zeeer goed. Thanks
 
Leyla
Phoenix
Bieke
Sharon
Milana
Gisteren na lange tijd nog eens binnengestapt playhouse zulte na niet zo goede ervaringen daar, maar bo was er sava in dit huis, maar toch verrast door juist aangekomen 2 meiden staat nog niet op de site, gekozen voor een blonde Bulgaarse amaai die deed haar best review volgd als ze op redlights staat
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan