Jullie top 3 in Oost en West Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Kim uit Gent, is dat die die vraagt aan de klanten om vooraf hun tong te schrapen met een tongschraper?

Heb ik ook al eens geboekt, maar is al lang geleden
.
Zeker niet slecht, maar vond ze toen met haar rood haar niet zo mooi en er was ook niet echt een klik (of ze had een mindere dag).
 
Die Kim uit Gent, is dat die die vraagt aan de klanten om vooraf hun tong te schrapen met een tongschraper?

Heb ik ook al eens geboekt, maar is al lang geleden
.
Zeker niet slecht, maar vond ze toen met haar rood haar niet zo mooi en er was ook niet echt een klik (of ze had een mindere dag).
2 keer bij geweest geen intens tongzoenen wel 2 uur binnen geweest had maar voor 1 uur betaald was maar 130 euro.Niet echt mijn type heb betere dames.
 
Sharon (ex Bunny Ranch Gistel, ex privé Kelly Roeselare, ex privé Marbella Gent toen Meesteres Ice ook)
Zoë (ex Bunny Ranch Gistel, ex Private Heaven Deerlijk, ex paar dagen Amazonia Loppem en dan Oostende)
Nancy ( ex erocenter Martine Brugge)
 
Sharon (ex Bunny Ranch Gistel, ex privé Kelly Roeselare, ex privé Marbella Gent toen Meesteres Ice ook)
Zoë (ex Bunny Ranch Gistel, ex Private Heaven Deerlijk, ex paar dagen Amazonia Loppem en dan Oostende)
Nancy ( ex erocenter Martine Brugge)
Bestaat de bunny ranch nog? Ik vind daar niet onmiddellijk actuele info over...
 
Net op de naam gekomen.
Yumi!!! Heb die zien passeren toen ik onder de douche stond met iemand anders. En wou direct uit de douche springen voor te ruilen. Maar dat ging natuurlijk niet ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan