Kabinet wil positie sekswerkers verbeteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puupje

Newbie
23
25/01/23
25
1
Sekswerkers die een zakelijke bankrekening willen aanvragen, worden nu vaak geweigerd door het risico op witwassen. Ook verzekeringen afsluiten is voor sekswerkers niet vanzelfsprekend. Met de aanpak zijn sekswerkers, banken en verzekeraars bij elkaar gebracht om afspraken te maken over het openen van zakelijke bankrekeningen en verzekeringen voor sekswerkers.

 
Laatst bewerkt:
Ik doe vergunningsaanvragen voor zelfstandige of bedrijven. Ik zeg altijd: schrijf je in bij de KVK als "Coach". Coach is een zeer breed begrip - en valt bijna niet te herleiden dat het om prostitutie gaat.

Toch vindt ik de stempel bij Banken als "legaal sekswerker" ook niet je van het als het komt op privacy. Ja je kunt wel een rekening verkrijgen maar je zit meteen in een bijzondere klasse waar met argus ogen naar gekeken wordt.

Privacy hebben we tegenwoordig niet meer op internet of laat staan in electronisch bankverkeer.
 

Welke partij moet je stemmen als je sekswerk belangrijk vind?
 
Welke partij moet je stemmen als je sekswerk belangrijk vind?
je kunt e.e.a. opzoeken.

bijvoorbeeld

De SP is voorstander van de invoering van een vergunningstelsel om het zicht en de controle op de sector voor sekswerk verder te vergroten. Er moet voldoende (opsporings)capaciteit beschikbaar zijn bij politie en het Openbaar Ministerie. Om gecontroleerd legaal sekswerk aantrekkelijker te maken dan illegaal sekswerk moeten de drempels voor legaal sekswerk niet te hoog zijn. Banken en verzekeraars moeten sekswerkers daarom gaan behandelen als normale bedrijven. Dat is goed voor de veiligheid van sekswerkers.
 
ja die is gestopt en verder een enge partij, en staan nu op 0 zetels in peiling,
D66 op papier goed maar laatste prostitutiewet stemde ze opeens tegen zichzelf in, politiek is onbetrouwbaar

NSC met veel CDA mensen niet pro prostitutie

D66 is voor migratie en miljarden in klimaat en stemden anti prostitutie laatste keer, SP is dan beter op al die 3 punten, en komen ook echt voor de mensen aan de onderkant op net als de PVV
 
Ik denk niet dat deze verkiezingen over DVP gaan. Er zijn een hoop onderwerpen, die op de agenda staan. Stikstof, migratie, oorlog en de volgen, enz.

Er zal ook bij onderhandelingen geen partij zijn die prostitutiebeleid tot een speerpunt of breekpunt maakt.

Gelukkig hebben wij iedere dag een verkiezing. Zeg maar de DVP van de Dag. Een mooie vorm van democratie. Je kiest er eentje en als ze haar verkiezingsbelofte inlost, dan maakt ze een goede kans om herkozen te worden.
Stop the press! We moeten op de ChristenUnie stemmen:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan