Recensie Kalysha, Massagewereld Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/kalysha/?iid=31569
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu ook op verlanglijstje, maar die hele mooie poppetjes vind ik altijd gevaarlijk. Hahaha
Niks gevaarlijk aan hoor, ze is lief, érg mooi en zal zeker niet tegenvallen.
Afgelopen week eindelijk een keertje kunnen ontmoeten. :love:
 
Bij MW vele leuke dames, maar natuurlijk ook dames waar je niet altijd de klik mee ervaart. Massages over het algemeen wel altijd een voldoende. Kalysha wel erg goed in haar vak en daarnaast een super leuke meid
 
@Limburgsex zeker bij dames als Kalysha wordt er de hele massage door toegewerkt aan het hoogtepunt wat ze lekker lang weet te rekken.

BToB intensief doet zij in ieder geval erg goed.
Overigens staat de manier van masseren vrij duidelijk (en volgens mij helemaal niet vaag) uitgelegd in de intro-tekst van intensief op de website:
 
ja en dan veel geld kwijt voor de zoveelste keer, ik vraag juist hier om ervaring met BTBi omdat ik hun niet vertrouw en jullie hopelijk medewandelaars ook anderen jullie ervaring willen delen?
 
ja en dan veel geld kwijt voor de zoveelste keer, ik vraag juist hier om ervaring met BTBi omdat ik hun niet vertrouw en jullie hopelijk medewandelaars ook anderen jullie ervaring willen delen?
Ik heb bij MW enkel nog maar de BTBi gedaan en kwam vrijwel altijd bij Dana.
Ik kan me haast niet voorstellen dat zij op "andere manieren" gaat masseren afhankelijk van waar je voor betaald hebt. Zij heeft gewoon haar eigenwijze manier (waar ze overigens fantastisch in was) en that's it ... Als ze naar de inkomhal komt, vroeg ze ook niet aan de gastvrouw wat voor massage er geboekt werd. Het enige wat ze vroeg was : "uurtje?" :cool:
 
ja en dan veel geld kwijt voor de zoveelste keer, ik vraag juist hier om ervaring met BTBi omdat ik hun niet vertrouw en jullie hopelijk medewandelaars ook anderen jullie ervaring willen delen?
Het verhaal op de site van MW klopt gewoon over de BTBi.
Aan de telefoon heb ik het ze ook wel eens horen vertellen wat de massage inhoud en dat wijkt niet veel af van wat op de site staat.
Alleen elke masseuse geeft de massage op haar eigen manier en dat maakt het ook het leukste anders zou het bij elke masseuse hetzelfde zijn.
Het is maar of je wel of niet de klik hebt met de masseuse en of je de manier van masseren wel of niet lekker vindt.
Ik heb er altijd gezellige en lekkere massages bij Bo, Hanna en Rosé.
Als je MW niet vertrouwd waarom wil je er dan heen gaan ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan een massage met Kalysha zeker aanraden. Super relaxte dame, schoonheid om te zien!

Eerst lekker samen douchen waarbij je goed onder handen genomen wordt en schoon de matras op kan. Tijdens de massage gebruikt ze haar hele lichaam goed en glijdt ze lekker over je heen.

Ze werkt langzaam naar je hoogtepunt toe. Super fijne zachte massage gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel langer dan een uur. Dat gaat veel te snel voorbij :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan