Even kort weer mijn ervaringen oplijsten + tip vragen.
Kamagra: werkt prima, buiten de rode uitslag in de nek / verstopte neus. Gelletje werkt beste voor me. Geraak hard genoeg, maar is een hardmaker en geen geilmaker.
Super Kamagra: werkt ook goed met zelfde bijwerkingen
d-force: werkt, maar ik word er echt misselijk van als ik het niet met de juiste omstandigheden neem (bv een goede bodem, wat alcohol en een paracetemol opvoorhand). Ik moet ook toegeven dat ik de timing van de werking niet onder controle heb. Ik kom nog steeds redelijk vroeg klaar de eerste keer, dus heb wel kamagra nodig om de 2de en 3de keer volle mast te staan.
Ik heb eigenlijk goed van de bijwerkingen van bovestaande en wil iets nieuws proberen. Ik kom van nature vroeg klaar, ik heb een heel gevoelige eikel. Ook merk ik dat als ik 1maal klaar ben gekomen ik ook gewoon interesse verlies en niet meer snel geil geraak. Maar ik heb een paar dates op staan in de toekomst waar er wel verwacht wordt dat ik wat langer ga kunnen doorstoten + meerdere rondes kan gaan.
DUS ultieme vraag: geilmaker + hardmaker + uitsteller dat niet Kamagra / super kamagra / d-force combo is? Ik wil iets nieuws proberen waar ik niet kotsmisselijk van ga worden of waar ik geen zichtbare uitslag van krijg.
Ohja ik sport veel dus daar ligt het niet aan.