Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je kan enkel in NL centerforce kopen via het net
maar Aangezien Antwerpen dicht bij de grens ligt zal het daar ook wel verkocht worden maar illegaal
Het zou me verbazen als een Nederlandse online-verkoper (Bibshop bv) geen Belgische postcode op zijn envelopje wil schrijven en extra postzegel wil plakken voor je.
 
Ik heb 12 van de 34 pagina's doorlopen maar kom alleen maar vervallen links tegen.

Ik bestel normaal bij kamagra- kopen.nl, of 1 van haar holding partners, maar deze zijn uit de lucht of verkopen geen super kamagra.

Vandaar de vraag, wie heeft een werkende link van een betrouwbare webshop die discreet levert in Nederland?

Met Google kom ik er uiteraard een paar tegen, maar verder geen ervaringen mee, daarom even hier de vraag.

Alvast bedankt collega's.
 
Thanks! Wat is iets langer? Zou ze het liefst voor het weekend nog willen hebben als dat zou lukken.

Mocht iemand nog een adresje met snelle levering hebben, dan is dat ook het bekijken waard.

Anders heb ik ze inderdaad maar iets later via bibishop :)
 
Ik heb 12 van de 34 pagina's doorlopen maar kom alleen maar vervallen links tegen.

Ik bestel normaal bij kamagra- kopen.nl, of 1 van haar holding partners, maar deze zijn uit de lucht of verkopen geen super kamagra.

Vandaar de vraag, wie heeft een werkende link van een betrouwbare webshop die discreet levert in Nederland?

Met Google kom ik er uiteraard een paar tegen, maar verder geen ervaringen mee, daarom even hier de vraag.

Alvast bedankt collega's.
Betrouwbaarcen niet duur en breed assortiment en vanuit Nederland verstuurd:

Www.bibshop.eu
Www.kamdiscounter.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan