Algemeen Kamasutra beurs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Keken we (m/v) voorheen altijd kraampjes: Afgelopen zondag voor het eerst in het doolhof geweest. Geen spijt van gehad. Nu op zoek naar meer van dat soort.
Wij waren ook op de beurs en twijfelden nog om het doolhof in te gaan. Wij zijn nu wel nieuwsgierig wat we gemist hebben. Overigens was er ook een gloryhole. Moest je 30 euro voor betalen maar wij snapten niet wat je daar dan als stel van kon verwachten. Iemand hier ervaring opgedaan?
 
Wij waren ook op de beurs en twijfelden nog om het doolhof in te gaan. Wij zijn nu wel nieuwsgierig wat we gemist hebben. Overigens was er ook een gloryhole. Moest je 30 euro voor betalen maar wij snapten niet wat je daar dan als stel van kon verwachten. Iemand hier ervaring opgedaan?

Zoals wij het begrepen waren er twee ingangen: een voor stellen en een voor single mannen.

Aan beide kanten waren gloryholes. Met ronde gaten en met sleuven (voor de dames neem ik aan). Die hebben we niet gebruikt deze keer maar er was genoeg animo voor.

Wij hebben ons vermaakt in de donkere gangetjes en een kamertje god weet waar.
 
Zelden zo'n flut site gezien als de huidige kamasutra site. Informatievoorziening wordt steeds schaarser. Enkel een lijstje met de attracties maar die zijn op mijn smartphone niet aan te klikken voor meer info over prijzen, wat het is en wie er wel of niet in mogen. Enige link die bij mij werkt is de link naar de kassa.
 
Laatst bewerkt:
En dan adverteren ze ook nog dat je na betaling live beelden van hete stellen op de beurs kunt bekijken. Nu is me niet duidelijk of er ruimten zijn waar je inderdaad gefilmd kunt worden. Bedacht me toen ook dat je net zo goed in de seksbios gefilmd kunt worden door een of andere grappenmaker die daar toevallig zijn telefoon uit zijn broekzak trekt. Toen wilde mijn vriendinnetje niet meer. Ik denk dat de lol er een beetje vanaf is.
 
En dan adverteren ze ook nog dat je na betaling live beelden van hete stellen op de beurs kunt bekijken. Nu is me niet duidelijk of er ruimten zijn waar je inderdaad gefilmd kunt worden.
Ze hebben sinds een paar jaar een speelruimte waar camera's hangen voor life streaming. Alles wat daar gebeurd is zowel life als achteraf te zien. Helemaal mijn ding om daar te gaan sletten maar helaas enkel toegankelijk voor stellen en triodates. Wat mij super lijkt is een gloryhole met life streaming maar die is er helaas niet (zou daar anders maar wat graag een middagje vertoeven).

Als je op het plattegrondje een kamer aanklikt, bijv. de spiegelkamer, kun je daar per uur terugkijken wat zich daar al dan niet afspeelde.


Dit is de enige link op de site die goed werkt, de volstrekt onvoldoende omschreven aankomende attracties aanklikken voor info over prijs, toegangsbeleid etc kan of werkt niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan