Kanchanaburi en Ayutthaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hotnurse

Vaste klant
Forumpionier
229
08/07/21
353
6
Mijn eerst volgende trip (november) gaat weer naar Pattaya, maar voor begin 2026 wil ik toch wel eens iets anders. Dan gaat het eerst naar Hua Hin. Hotel is al gereserveerd. Eerst had ik gedacht om van daaruit naar Pattaya te gaan, maar zit nu toch met iets anders in mijn hoofd. Ik wil weer eens wat meer cultuur en natuur opsnuiven. Mijn oog is gevallen op Kanachaburi (River Kwai) en Ayutthaya (oude stad). Ik kan 6 à 7 nachten verdelen over deze 2 plekken. Over de bezienswaardigheden is er natuurlijk genoeg te vinden, maar over onze hobby haast niets. Is er heus wel iets te beleven en waar? En natuurlijk, hoe zit het met de hotels? Kan je er gemakkelijk een gast meenemen.
Dus daarom, zijn er onder jullie mensen die er ook effectief geweest zijn en me hierover een beetje kunnen bijstaan in mijn zoektocht?

Mijn eerst volgende trip (november) gaat weer naar Pattaya, maar voor begin 2026 wil ik toch wel eens iets anders. Dan gaat het eerst naar Hua Hin. Hotel is al gereserveerd. Eerst had ik gedacht om van daaruit naar Pattaya te gaan, maar zit nu toch met iets anders in mijn hoofd. Ik wil weer eens wat meer cultuur en natuur opsnuiven. Mijn oog is gevallen op Kanachaburi (River Kwai) en Ayutthaya (oude stad). Ik kan 6 à 7 nachten verdelen over deze 2 plekken. Over de bezienswaardigheden is er natuurlijk genoeg te vinden, maar over onze hobby haast niets. Is er heus wel iets te beleven en waar? En natuurlijk, hoe zit het met de hotels? Kan je er gemakkelijk een gast meenemen.
Dus daarom, zijn er onder jullie mensen die er ook effectief geweest zijn en me hierover een beetje kunnen bijstaan in mijn zoektocht?
Ayuthaya heb ik bezocht en ik zou aanraden om een dame mee te nemen. Die checkt samen met jou in en dan is er sowieso geen probleem.

Indien je daar langer zou blijven, dan zal er -online- wel wat te vinden zijn, maar dat vraagt tijd. Een toeristenhotel in het centrum, waar de tempels zijn, zal ook niet happig zijn op ST bezoekers.

Kanchanaburi heeft zeker wel een straat waar wat te beleven valt. Stuk of 10 barren verspreid over die straat, eentje met live muziek (Filippijnse zangeres die heel vreemd danst maar ontzettend goed zingt en sympathoek mens is. Maenam Kwai Road oftewel River kwai road.
Verwacht geen wilde taferelen, ook weinig stunners, maar ik heb me er 4 avonden prima vermaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan