Donkereman22
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5018014-kandy
een tijdje geleden ben ik bij Kandy geweest. contact leggen is wel wat lastig want ze spreekt geen engels. ze ontvangt in een appartementengebouw in de Bijlmer. ongeveer van 10 minuten loopafstand van het station. bij binnenkomst wordt je doorgestuurd achter de gordijnen. Hier bevind zich een bank met allemaal kussens en warme dekens en een tv die aanstaat met wat lekkere muziek. na betaling was het kleren uit en lekker naast haar liggen.
voordat we begonnen wou ze eerst wat wiet roken dus terwijl ze het aan het klaarmaken is kon ik even aan haar lichaam zitten. ze heeft grote nettieten waar ik even aan gezogen heb en daarna met haar grote kont en kutje gespeeld. toen de joint ready was hebben we beide heerlijk gerookt terwijl ze me aan het pijpen was. het pijpen was niet lang maar wel prima. mijn pik was behoorlijk stijf dus ging ze er lekker opzitten terwijl we nog bezig zijn met de joint oproken. ze ging door tot ik ging spuiten en gingen daarna even relaxen wat mij weer de mogelijk heeft gegeven om met mijn handen haar lichaam te ontdekken. ik was ready voor ronde 2 en die hebben we heerlijk afgemaakt in doggy. het is zeker een aanrader omdat ze dus zo een lekkere kont heeft die je goed kan vastpakken tijdens doggy. ik hoop binnenkort weer terug te gaan.
voordat we begonnen wou ze eerst wat wiet roken dus terwijl ze het aan het klaarmaken is kon ik even aan haar lichaam zitten. ze heeft grote nettieten waar ik even aan gezogen heb en daarna met haar grote kont en kutje gespeeld. toen de joint ready was hebben we beide heerlijk gerookt terwijl ze me aan het pijpen was. het pijpen was niet lang maar wel prima. mijn pik was behoorlijk stijf dus ging ze er lekker opzitten terwijl we nog bezig zijn met de joint oproken. ze ging door tot ik ging spuiten en gingen daarna even relaxen wat mij weer de mogelijk heeft gegeven om met mijn handen haar lichaam te ontdekken. ik was ready voor ronde 2 en die hebben we heerlijk afgemaakt in doggy. het is zeker een aanrader omdat ze dus zo een lekkere kont heeft die je goed kan vastpakken tijdens doggy. ik hoop binnenkort weer terug te gaan.