Recensie Kandy, Zwolle (vh Venlo) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mkadett

Vaste klant
111
21/07/22
26
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9044748-kandy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hele aardige meid, ook een jonge meid schat haar rond de 20. locatie is een rijtjes woning waar volgensmij meerdere meiden zitten in die woning, geen idee wat ik hiervan moet denken in de ruimte staat alleen een matrasje en een tafel verder niks en ze ging het geld naar een andere ruimte brengen weet niet wat ik ervan moet denken. Dat benauwde me een beetje dat allemaal, herhalings gevaar weet ik niet is beetje vreemd wat hier afspeelt.
 
als ze oost europees is, is dit vrij gangbaar.
die dames worden ingevlogen oid voor snel geld. of ze huren een woning (hotel meer controle tegenwoordig) of hen wordt een kamer beschikbaar gesteld. vrijwillig of pooier is vaak onduidelijk. Wij nlers zijn het niet gewend dat jonge dames zo doen, maar vaak hebben zij een andere cultuur en is dit normaal.
alleen matras en tafel is waar je voor komt. Geld ergens neerleggen en ff snel schoon doekje er doorheen of afgeven bij een man.. zeg het maar..
die zit er voor veiligheid wellicht. 1 verkeerd antwoord van de vrouw en die man is er

ben wel eens een huis binnengekomen waar 2 slaapkamers op slot waren en gekreun vandaan kwam. ik werd naar de bank in de woonkamer geleid waar ik haar mocht nemen.
bizar want dat niet gewend maar wie weet in hun cultuur wel. geld is geld.
 
Tja, ik weet het niet haha het was een hele aardige dame alleen haar Engels viel beetje tegen maar de locatie waar ze zat beviel me minder mijn gevoel zegt dat het verkeerd zit daar persoonlijk haha
 
Maar hoe was de afspraak verder je hebt het alleen over dat het je allemaal benauwde en vreemd vond maar hoe warms de date met haar verder doet ze lekker mee of?
 
Terug
Bovenaan Onderaan