Startertje
Wandelaar
Hallo, ik zou graag een body to body massage ondergaan maar wat is de kans op een soa? Wetende dat het poesje wel eens tegen de staaf kan botsen ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKijk ,en dit heb ik bij een dvp met het voorspel ,en veel massage olie dus wel meegemaakt dat Bassie er ineens tot de schacht inzitDe kans daarop lijkt mij gering, aangezien je niet naar 'binnen' gaat. Ik heb regelmatig met diverse dvp's (raambuurt in Amsterdam en thuisontvangst) het zo schurend gedaan terwijl ze bovenop me lagen en we zoenden. Dus echt schuren en niet er in willen prikken (en nee ook geen klein stukje) lijkt mij geen probleem maar hoor het graag als ik verkeerd zit.
Haha ergens klinkt dit heerlijk. Ik moet natuurlijk ook bekennen dat ik wel die gedachten had op dat moment maar hield me keurig in. Met olie heb je idd sneller de kans dat je erin glibbert.Kijk ,en dit heb ik bij een dvp met het voorspel ,en veel massage olie dus wel meegemaakt dat Bassie er ineens tot de schacht inzit, dvp bleef rustig, en ik de opmerking kreeg dat ik een stoute jongen was, resultaat geen condoom meer gezien die afspraak. Het ging echt vlug, ik was er zelf bij, maar in de herhaling kon ik het nog niet zien ? mede door hoge mate van massage olie, alles glibbert alle kanten op , en soms ook erin.
Wil je dit dus voorkomen , kan je het beste je regenjas voor aanvang aantrekken, overging 3 maanden later een test gedaan niets aan de hand, gelukkig, ik had achteraf bezien, wel de indruk dat het meer gebeurde bij de dvp.
Ik hoop dat de uitzondering die GGD Haaglanden hier de afgelopen jaren op gemaakt heeft (mobiele testunit in de prostitutiestraten) weer terugkomt.Officieel, dus volgens landelijk beleid, komen klanten van sekswerkers niet in aanmerking om zich via een GGD te laten testen.
Beste H._,uitzondering die GGD Haaglanden (...) mobiele testunit (...)
Als je iemand hebt in je leven dan zijn zulke risicos de moeite niet waard.Hallo, ik zou graag een body to body massage ondergaan maar wat is de kans op een soa? Wetende dat het poesje wel eens tegen de staaf kan botsen ...