Recensie Karina, Den Haag (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

asianlover7

Vaste klant
218
24/08/21
129
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7352692-karina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag bij deze dame geweest.
gekozen voor een half uur bij nieuwe dames die ik bezoek

afspraak maken ging vloeiend via whatsapp.
eenmaal aangekomen direct nummer van appartement gekregen.

Toen ze de deur opendeed kwam, zag ik een zeer lekkere dame precies zoals de fotos.
Ze is een super lieve dame dat goed engels spreekt, en de tijd voor je neemt.
Even snel opgefrist en eenmaal terug op de kamer werd ik heerlijk gepijpt voordat ik mijn handdoek kon ontdoen.

De sex met haar verder was goed met veel initiatief van karinas zijde. ik maakte na enkele standjes, het heerlijk in doggy af tegen haar mooie ronde billen.
HErhalinggevaar dreigt, maar dan voor de volle uur !
 
Ziet er goed uit, bijna too good to be true. En een mooi servicepakket.
Deed ze tongzoenen? En niets bijbetalen voor PZC?
Tijd voor verder onderzoek!
 
Dame heb ik al een tijd geleden bezocht in Rotterdam. Ze pendelt tussen den haag, rotterdam en amsterdam. Het is 100% de dame van de foto's. Net zo lekker als in de fotos, absoluut geen overdreven fotoshop of gedateerde fotos. Had 30 min voor 100 eu genomen, omdat ik dat altijd doe bij 1e dates.

Werd ontvangen in een net appartement met Karina in een mooie lingerieset. Na betaling begon de hete actie. Eerst staand tongzoenen en strelen, vervolgens naar bed gegaan voor pzc. Deze dame qeet wat ze met haar mond doet. Op een gegeven moment stond ik op springen, dus had haar ff gebefd. Ze werd nat en geil en besloot me weer te pijpen. Op een gegeven moment werd me teveel en ik vroeg haar iets rustiger te zuigen. Helaas was dat al te laat en kwam ik klaar (niet in mond, had dr een waarschuwing gegeven). Snel schoongemaakt en kwam ze naast me liggen. We probeerden nog tevergeefs een 2e ronde te doen. Helaas lukte dat niet. Ze was wel teleurgesteld dat ik haar niet penetreerde, zeker omdat ik haar helemaal geil had gekregen met t beffen.

Eindoordeel: zeer professionele dame die weet wat ze doet. Pzc en zoenen inbegrepen. Mag in 30 min 2e keer (als het lukt). En met haar verschijning is herhalingsgevaar zeer zeer groot! Bonus is dat ze goed Engels spreekt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7352692-karina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak was makkelijk gemaakt. Er werd wel via Whatsapp gevraagd naar leeftijd en afkomst. Er werd ook gelijk aangegeven wat de kosten waren en wat eventuele extra's (anaal en CIM € 50) zouden kosten.
Karina ontving mij op een vrijdagavond rond 21.00 uur. Het was in een keurig appartement in Amsterdam, duidelijk AirBNB, dat bleek ook uit het naamplaatje bij de deurbel. Ik werd ontvangen door een prachtige dame die er in het echt nog mooier en geiler uitziet dan op de foto's. Ze kwam behoorlijk bedwelmd op mij over. Ze smaakte niet naar alcohol en ik merkte ook geen rook of wiet op. Ik vraag me af of andere collega's hetzelfde hebben ervaren. Ze wilde eigenlijk haar standaard afwerkpakket starten maar daar had ze bij mij geen succes mee.
Ze was gelukkig helemaal relaxed en liet het zich allemaal overkomen. Beffen was uitstekend, er mocht geen vingertje in maar na het klaarkomen liet ze het toch wel toe toen ik haar kutje nog na masseerde tijdens het knuffelen. Pijpen was daarna uitstekend, neuken in een aantal standjes was daarna ook uitstekend.
Na het spelen nog even liggen kletsen. De douche was schoon en er was voldoende om goed opgefrist weer op pad te gaan. Jammer dat de meesten geen haargel hebben, ben het nog maar een enkele keer tegengekomen.
Haar leeftijd schat ik toch wel tegen 40 aan. Ze ziet er wel jonger uit maar ik denk wel, zeker gezien haar muziekkeuze en ons gesprek, dat ze richting 40 moet zijn. Ik kan het mis hebben, het is een gevoel.
Een aanrader, maar toch net niet helemaal. Voor mij geen herhaling.
 
Even een vraagje voor diegene die al ervaring heeft met Karina:
Gebruikt zij haar handen bij haar poesje met doggie style?(dit zou voor mij al een afknapper zijn).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zojuist Karina anaal genomen, verdomme wat een dame.

Hee frisse dame in een frisse appartement.

Ik reageer ff snel, kwam binnen, ze schrok van m'n lul, maar ze liet me toch anaal, en dat kon ze uitstekend hebben.
Na een half uur anaal rook dr poepert nog steeds naar bloemetjes, heel schoon kontje had ze. In het begin had ze er moeite mee maar op het eind zat ze als een malle op en neer te bewegen op die paal van me.

Ik ga snel weer terug!

Pijpen kan ze ook wel goed trouwens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dame is eindelijk weer beschikbaar. Kon niet wachten om haar weer anaal te nemen. Helaas doet ze op advies van de dokter geen anaal meer. Gesloten boek voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7352692-karina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Karina op bezoek geweest in Amsterdam. Ik had haar al een tijdje in het vizier nadat ik bovenstaande positieve recensies had gelezen. Helaas kwam het toen niet tot een afspraak. Vandaag zag ik haar weer online dus gelijk een afspraak ingepland. Op mijn eerste app kreeg ik een standaard app terug met haar prijzen en diensten (cim +€50) waarin ze inderdaad ook vraagt naar je leeftijd en afkomst. Locatie is ergens in de Pijp in een hele lange straat dus ik vroeg wel eerst ter hoogte van welk nummer zodat ik in de buurt kon parkeren. Haar appartement bereikte ik via een zeer steile trap dus hou daar wel rekening mee.

Karina ziet er exact uit zoals haar foto's: kleine dame, normaal postuur, cup C sillis, half Spaans half Frans, 32 jaar naar eigen zeggen, verzorgd uiterlijk in lingerie op hoge stiletto hakken. Helaas niet tongzoenen bij binnenkomst want dat ontweek ze; alleen klein kusje op de lippen met een klein likje met de tong. Gelijk naar de slaapkamer en afrekenen; ze houdt het erg professioneel maar doet dat op een vriendelijke manier. Thuis had ik al gedoucht dus gelijk begonnen met haar programma waarbij ze voor de spiegel met haar kont tegen mij aan begon te schuren. Ik kuste haar schouders en hals terwijl ik haar borsten mocht vasthouden met beide handen. Langzaam haar lingerie ontdaan en daarna gingen we op bed liggen. Ze ging eerst even met een doekje haar kut schoonmaken waarna ze op bed ging liggen. Een beetje op haar lippen gezoend daarna haar hals en afgezakt naar haar gevoelige borsten die ik alleen zachtjes mocht likken. Haar een tijdje gebeft wat ze kreunend onderging; ik mocht niet erbij rimmen want dat vond ze niet fris voor haar poes. Karina hield de teugels strak in handen merkte ik. Daarna was het mijn beurt en ging ik op mijn rug liggen. Vooraf een doekje over mijn pik waarna ze stevig slurpend tekeer ging. Haar pijptechniek is prima want ik werd gelijk keihard toen ze eraan begon te zuigen. Ik vroeg vriendelijk of ze iets dieper wilde pijpen waarna ze vrij vinnig reageerde dat ze pijpt hoe ze wilt pijpen dus ik had wederom weinig in te brengen. Na een tijdje pijpen condoom erom heen en ging ze kreunend in standje cowgirl tekeer waarbij ik iets harder dan normaal haar aan het werk zette omdat ze teveel in control wilde zijn in mijn ogen. 😝 Ze werd gauw moe en wilde al vrij snel trekkend naar het einde toewerken. Op mijn vriendelijk verzoek ging ze na een beetje gejammer alsnog even door met pijpen en met veel nepgekreun, geile blik in haar ogen en dirtytalk ("give me your cum baby!") trok ze uiteindelijk mijn pik helemaal leeg. Daarna de boel met doekjes schoongemaakt, nagepraat op bed, opgefrist in de badkamer, aangekleed en na een klein kusje precies op de minuut weer vertrokken.

Samengevat: ondanks haar professionele houding toch wel een leuke date gehad voor een normaal prijsje. Jammer dat ze niet aan tongzoenen deed terwijl we dat wel vooraf via de app hadden afgesproken. TZ is voor mij een vereiste voor een geslaagde date dus dat was een tegenvaller.

P.S. ze blijft 2 dagen in Amsterdam en daarna gaat ze voor 4 dagen naar Rotterdam zei ze tegen me.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima tijd doorgebracht met deze dame (in Scheveningenoverigens). Alles verliep makkelijk en vlot, behalve mijn orgasme. Dat kwam uiteindelijk toch nog goed, mede door haar prima inzet. In het echt was ze misschien iets minder glamoureus dan op de foto's, maar ja, wie is dat niet? Er was nog een andere dame in het appartement aanwezig en ik vermoed wie dat was, had haar ook eerder een bericht gestuurd maar niet tijdig een reactie ontvangen. Herhalingsgevaar is er, maar zou toch eerder een nieuw avontuur aangaan met haar huisgenote.
 
Hallo, is iemand Karina nog tegengekomen in NL? Is van de radar verdwenen helaas. Jammer, vond haar geweldig.
 
Ze is niet meer gesignaleerd tot op heden

//Edit mod: topic gaat op slot dan nu. Mocht dame terug actief zijn rapporteer het topic dan, we heropenen dit dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan