Recensie Karina, Diemen (voorheen Schiedam) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mdijk

Newbie
7
22/12/21
2
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7575119-karina https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/best-date-deals-near-central-station_7993027
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een slechte ervaring,

Betaald voor 60 minuten. Stond met 25 minuten weer buiten inclusief douchen vooraf.

Ze is de dame van de foto maar zwaar gefotoshopt.

Na binnenkomst even douchen. Daarna naar de slaapkamer, na het pijpen (zover je het pijpen kon noemen) heel kort tongzoenen. Alleen doggystyle was mogelijk nadat ik was klaargekomen nog een (massage) van 5 minuten gehad.

2de ronde was niet mogelijk want de tijd was op.

In het appverkeer vooraf was 2x klaarkomen natuurlijk wel mogelijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/best-friends_7993027
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Karina geweest, ik had namelijk weer eens een knobbel in m'n kop en een bobbel in m'n broek. Ik deel dan ook graag even m'n ervaringen met jullie.

Geen idee of hier al een topic over is, dame maakt volgens mij telkens nieuwe ads aan, ik vond haar nu hier https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/best-friends_7993027

Kan zo maar zijn dat de link over een tijdje niet meer werkt. Maar is een blonde slovaakse dame met een flinke voorgevel en herkenbare gezichtsfoto's. Mocht je dus zoeken op haar naam en dit haar omschrijving behuizen dan weet je dat het om (zeer waarschijnlijk) dezelfde dame gaat.

Het afspreken ging gemakkelijk en snel. De dame ontvangt op een prima locatie. Goed bereikbaar, netjes, modern en schoon. (tip, zoek even vooraf het adres op op parkbee dan is parkeren ook echt heel erg prima) Heb dat zeker wel eens slechter gezien maar ook wel eens ietsje beter. Overall prima dus (zeg 3,5 van de 5)

Laat ik iedereen voorop stellen, het is 100% de dame van de foto's en die zijn ook recent en echt.

Ze spreekt amper engels of duits dus communicatie liep lastig, beetje geklooi met een app, maar hey we komen niet om samen mee te gaan doen aan lingo dus dat is ok.

Wat wel jammer was is dat het binnen best een zoeklocatie is. De dame reageerde niet echt snel meer en je loopt dus best wel even rond te zwerven in het pand. Ander minpuntje: Voor mij zag ik iemand weg gaan vanuit haar richting en toen ik klaar was, was de volgende alweer op de verdieping. Behoorlijk lopende band werk dus. Efficiente planning zullen we maar zeggen.

Zou ik nog een keer gaan? Daar twijfel ik over. Echte foto's, die tassen die echt zijn, de snelheid van het afspreken, zijn allemaal pluspunten. Echter ik stond behoorlijk snel weer buiten en het pzc wat vooraf afgesproken was werd niet nagekomen. Ik zei het nog wel maar door de taalbarriere werd er niet echt wat mee gedaan maar gezien de andere geboden diensten in dit geval ook niet echt een punt om lang bij stil te staan. Ook was het pijpen vrij kort. Eigenlijk was alles vrij kort, kwam ook omdat ik gauw klaar was, na een beetje gestreel wat voor een massage door moest gaan ben ik gaan douchen en op huis aangegaan. Ik had maar voor 30 min geboekt (doe ik altijd de eerste keer dat ik een voor mij nieuwe dame bezoek, daarmee werk je het misschien iet wat in de hand) maar ik stond echt met 20 min gedouched en al buiten en toen was de volgende er dus ook al. Feit dat het de dame van de foto is en dat die borsten echt zijn maakt een hoop goed maar ik denk niet dat ik 1,2,3 nog een keer zou gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ook op kinky.


//Mod edit: Dank, aangevuld in #1!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7575119-karina
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Contact:
Afspraak via whatsapp, in het Engels, was gauw gemaakt.

Locatie:
Net kamer appartement, goed bereikbaar met ov en je kan er ook makkelijk parkeren. Je kan er douchen en je opfrissen. Dat vraagt Karina ook van jou.

Dame:
Het gaat om de dame van de foto's. Mollig vind ik een groot woord, echter ze is behoorlijk stevig. Ze heeft enorme grote borsten; puur natuur. Echter ze spreekt geen woord Engels. Dat is altijd een enorme afknapper voor mij. Echter mij kleine vriend won het van het mijn verstand. Dus de kleren maar uitgetrokken en op bed gaan liggen. Pijpen doet ze niet van harte, ook zoen en tongzoenen nooit lang. Tijdens de seks kan ze wel wat hebben, maar je mag niet in haar klaarkomen.

Conclusie:
Karina moet het niet hebben van de communicatie. Die loopt via een vertaalapp. Buiten de penetratie is alles plichtmatig. Het is meer iets voor een snelle cumdump, dan voor een GFE of PSE ervaring.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8580273-karina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest, ze heeft eerder al op het forum gestaan maar werkt nu met een ander adverentienummer dus vandaar nogmaals even een review. Ben recentelijk bij haar geweest voor een 2e date. De eerste keer was so so dus ik dacht misschien is een 2e beter. Ze ontvangt in een kleine studio, soort van containerbox lijkt het wel.

Hadden om 2 uur afgesproken, ik meld dat ik mogelijk 5 min later ben, ik app 2 over 2 dat ik er ben, oh ja even een moment, nou met wachten, lopen en gezoek naar de juiste ingang en niet direct openen van de deur was ik al met al toch wel 20 minuten verder, en het merendeel daarvan mag op haar conto geschreven worden. Beetje jammer. Dame spreekt ook heel slecht engels dus gaat echt met handen en voeten. Maar wat ik nu echt merkte is dat ze er niet echt zin in heeft, ze doet alles routinematig. Ik vind haar wel een knappe dame maar tussen de vorige en deze date zat toch wel weer wat kilo verschil dat is jammer. Ik kan m'n orgasme redelijk goed uitstellen en als ik een uur afspreek verwacht ik ook een uur, ga dan niet na 20 minuten beginnen van finish? finish? kortom, ik zou dit lekker skippen. Enige pluspunt is, het is 100% de dame van de foto's en die borsten zijn dus echt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan