Karina/Karinna, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
422
09/07/21
271
30
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/karina-584/
FWIW: RL adv had al lang mij aandacht getrokken. Ter plaatste bleek het geen Italiaanse dame te zijn maar een Roemeense.
Qua looks mocht ze er wel wezen, kan wel niet bevestigen noch ontkennen dat het de dame van de foto's is.
Ze begon meteen me een trio aan te praten met haar ook aanwezige "cousine". Toen ik daar niet op inging en het ook duidelijk werd dat zoenen niet mogelijk was (ondanks vermeld in RL adv & aangeboden services via sms) ging mijn BS meter in het rood. Schup afgekuist en omgedraaid.
 
Ben er ook al bij geweest enkele maanden terug. Mooie dame met mooie tietjes. Service is niet als op advertentie of hetgeen ze beloofd via sms. Heb me laten gaan aan een trio voor 100€ maar is niet veel zaaks Karina pijp heel klein beetje en voor de rest mag je haar niet aanraken. Dan kwam haar vriendin binnen en mocht ik enkel nemen in doggy? Karina neukt niet. Na paar weken nog eens sms gestuurd of ik haar deze keer mocht neuken en het was oké voor 80€. Ik lag uitgekleed op bed en ze begon hevig te rukken en nu en dan beetje pijpen maar stelt niets voor. Ik vroeg om haar te neuken en bleef maar rukken. Ik wil je sperma zien zei ze terwijl ze bleef rukken met condoom aan. Maar van neuken kwam niks in huis. Heb condoom afgetrokken en gans haar bed volgespoten. Toen werd ze boos. Kleren aan en weg was ik. Nu ga ik zeker niet meer terug. Is een valse trien en komt haar beloftes niet na.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan