WHEM Karla, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SpyingPhallus

Stamgast
Supporter
257
17/08/21
431
20
Wie heeft er ervaring met Karla?


Ze ziet er wel aanlokkelijk uit en vraagt temniste nog wat schappelijke prijzen.
Ik ben wel benieuwd of ze ook andere zaken doet en dat dit bij de prijs in zit, zoals tongzoenen.

Het zal er de komende dagen niet van komen, maar misschien ga ik zelf aankomende week een gokje wagen...;)
 
Het positieve is dat het de dame van de foto blijkt te zijn.
Aangezien de mindere punten, (anaal en pzc) niet mijn ding zijn, blijft ze op mijn verlanglijstje.
 
@Fritz Stau: dat viel mij vanochtend ook al op.

Ondanks dat de review niet al te positief is, denk ik toch dat ik volgende week of de week daarop een gokje ga wagen; als Karla op dat moment dan nog tenminste online is en m.n. in Den Haag e.o. blijft ontvangen.

Alles hangt toch ook echt van de sfeer/klik af en kan per persoon uiteraard totaal anders zijn. Het is ook altijd maar de vraag of deze reviewer zelf (zie kinky.nl) wel wat moeite heeft gedaan en/of aanwijzingen heeft gegeven om er wat leuks/geils van te maken.

Hetzelfde geldt voor zijn eigen hygiëne, als die reviewer o.a. zijn tanden niet gepoetst/geflost heeft, kan dat zomaar een reden zijn om niet te zoenen etc. (zou ikzelf dan ook niet doen). De reviewer haalt ook niet aan of Karla aan het zeuren was om alles snel af te maken.

Dat zijn allemaal zaken die niet uit zo'n 'kort door de bocht' review zijn te halen, ongeacht of deze nou positief of negatief is. Derhalve hecht ik niet al te veel waarde aan dergelijke halfbakken reviews. Het enige zinvolle wat ik uit die review op kinky haal, is dat Karla er dus prima uitziet en haar foto's niet fake zijn (ja, ik heb deze ook bekeken via o.a. Yandex).
 
Laatst bewerkt:
Dat vind ik niet zo vreemd. 1x moet de eerste keer zijn. En mensen schrijven eerder een review als ze wat te klagen hebben.
Maar zoals @SpyingPhallus ook doet, lees ik reviews wel met mijn bedenkingen over hoe de reviewer zelfs e.e.a. beter had kunnen doen voor een geslaagde date.
Daarom ben ik benieuwd naar zijn ervaring en ook of het een vriendelijke dame is en hoe de locatie is.
 
@Robtopdrop: dat zal wel pas aanstaande week of de week daarop worden, afhankelijk van mijn agenda.
Als ik bij Karla ben geweest, zal ik uiteraard ook een recensie schrijven (wel enkel op GR gezien reviews hier gewaardborgd blijven, want op kinky.nl blijft dat altijd maar de vraag...).
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar dat het plaatsen van reviews op kinky.nl totaal nutteloos is.
Na slechts één recensie, die ook enigszins matig was, zet men direct de recensies uit. Eigenlijk zou kinky die mogelijkheid van het uitzetten van reviews gewoonweg uit het lucht moeten halen. Dat is voor mij ook een reden om nooit op kinky een review te plaatsen en dat enkel op GR te doen.

1692253412365.png

Los daarvan, toch ga ik volgende week op daarop een gok wagen bij Karla, als ze dan tenminste nog in de buurt is.
 
Karla gaat het voor mij niet meer worden gezien ze per heden schijnbaar in Enschede ontvangt/zit... Ik ga uiteraard niet 2-2,5 uur rijden vanuit West naar Oost voor een 'voorproefje', derhalve hang ik mijn hengel wel weer elders uit voor in de nabije toekomst...

Succes aan diegene in omgeving Twente/Salland/Achterhoek die zich alsnog aan Karla zal wagen nu ze per heden in Enschede ontvangt!
 
Come and enjoy with a beautiful 100% real Latina, prices include sex, blowjob with a condom and deep throat, melee massage, caresses, massage, relaxing, erotic dance, seduction, domination. kisses are included only if you pay 1 hour extra services anal €50 blowjob without condom €30 pussy sucking €30 fingering pussy €10
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan