Algemeen Karla, Emma's Angels, Kontich

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dnice_ano2021

Newbie
13
04/02/23
22
5
Karla

Looks good…but is she good? Lekker donkere dame.

Komt blijkbaar van Casa Lucia, onder Charlotte, vandaag daar ook nog op rl

Ik ben er gisteren avond geweest,

Leuke date gehad... Leuke dame en knap!

Dus binnegekomen want had afspraak met haar gemaakt via telefoon

Alles betaald enzo en naar boven...

Ze leek beetje verlegen voor mij en ging niet mee naar de douche...

Ik kwam terug en ze zat op bed naakt en vroeg of ik kwam liggen,

Pijpen enzo doet ze wel lekker en geil ze houdt ervan alsje haar kontje kletst en vingert
Ze wil dat je haar borsten verwent...

Engels spreekt ze wel geen jota.. maar heb al bij al toch een hele leuke ervaring met haar gehad. Ze was zo geintreseerd in mij maar de taalbariere frustreerde haar dus hebben na de date nog gebabeld via transelate... Kwam voor een halfjuurtje en ben 45 minuten binnegeweest ongeveer door te babelen enzo met haar haha was ook de eerste keer dat ik samen met een dame gedouched hen daar.. ze vroeg me you shower en ik zei van nono home.. en dan deed ze teken van jij en ik shower en ja da laatk mij ni 2 keer zeggen e.. heeft ze mij in de douche nog 1 maal afgetrokken waarna ik klaarkwam op haar borsten wat eiglk niet de bedoeling was maar ze stond goed heet volgens mij.. voor niks glijmiddel nodig gehad ook...

Ik ga zo snel mogelijk terug.. was voor mij de aangenaamste date die ik daar al gehad heb persoonlijk..

@Dnice_ano2021 Kan je nog het recensie formulier invullen a.u.b. ? Je kan dit nog voor een beperkte tijd doen via de "Bewerk" knop? Als dat niet meer lukt, plaats dan een nieuwe post hier met recensie formulier ingevuld, we zullen dit dan nadien samenvoegen. 🙏

Terug
Bovenaan Onderaan