Roderick1404
Stamgast
Tja inflatie ?
Kwestie van warm contact houden af en toe een Appje en dan valt de prijs uiteindelijk mee
Kwestie van warm contact houden af en toe een Appje en dan valt de prijs uiteindelijk mee
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmet plezier is het een professionalTerugval?
Mooie recensie! Maar die 24cm, dat kan toch niet kloppen?Bijzonder aardige en vrouwelijke trans die haar geld dubbel en dwars waard is. Ze was in Rotterdam en ik was toevallig in de buurt dus ben even binnengewipt (pun intended). Ik werd eerst naar de badkamer gedirigeerd om handen te wassen en mond te spoelen met mondwater. Betaald voor een half uur. Daarna kon het feest beginnen. Ze kreeg hem goed hard. Jemig wat een apparaat. Tongzoenen was meer afleveren maar op zich prima. Na haar gepijpt te hebben nam ze me in missio. Ondanks dat ze er heel vrouwelijk uitziet kwam ik vanuit die hoek tot het besef dat het wel een vent was die me neukte. Wat eigenlijk best gek is want toen ik haar pijpte had ik dat nog niet. Daarna standje 69 waarbij ze mijn keel goed en diep neukte. Ik wilde haar nog waarschuwen dat ik klaarkwam ("Im cumming!) maar omdat haar pik ergens tot achter in mijn keel kwam klonk het meer als "hnng ngggingg!". We hadden geen CIM afgesproken maar ze zoog door tot de laatste druppel. Nog even nagepraat op bed en ze wilde een tweede ronde. Maar ik was al laat voor m'n afspraak dus ben er vandoor gegaan.
Dank je! Geen idee hoe lang hij precies was, misschien overdrijf ik. Maar langer dan gemiddeld.Mooie recensie! Maar die 24cm, dat kan toch niet kloppen?
Volgens mij is zij idd nog in warmere oorden.Nog op vakantie?
En zeker een aanrader is Rebeca al is het lastig om daar een parkeerplaats te vindenLaura Rotterdam misschien
Heb je een link?Laura Rotterdam misschien
Dezelfde link voor Laura, Rotterdam?Zie hier boven zelfde link
Dit ging over link naar KarmenDezelfde link voor Laura, Rotterdam?
Hoe kan het dat je 100 € voor 30 min bij Karmen afrekent terwijl zij in haar advertentie een tarief van 150 €/30 min hanteerd?
Vriendenprijs?
Had niet door dat jij op een oud bericht reageerdelink voor Laura, Rotterdam?![]()
Het is een trend. InflatieTarief half uur is van 120 naar 150 gestegen. Jammer voor ons.
Wie neemt ze mee danAls t goed is, heb een afspraak.. komt ze vanavond langs. En dan is zij niet de enige die komt ...
En jullie kennen dat verhaal van die shemale die zou komen.....