Recensie Karolina - Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnnyshades

Newbie
1
26/02/24
1
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3383923-karolina#photos
Totale kosten (in euro)
200

Normaal schrijf ik eigenlijk niet meer. Maar voor deze maak ik een uitzondering.
Dit is er 1 om te vermijden!

Wat een slechte ervaring was dit.

Ze ontvangt in rdam zuid.
Afspraak via de app was redelijk makkelijk gemaakt. Via de app ook afspraken gemaakt van wat ik wilde i.e. tongzoenen bj no condom enzovoort. Ook een prijs afgesproken 200 p/uur.
Ik kom op tijd aan en de deur gaat open. Ze lijkt redelijk op diegene op de foto's in de adv. Wel wat photoshop hier en daar, maar blijf positief. Kom binnen en probeer een zoen te geven. draait gelijk haar hoofd. ok, dat kan. transactie is nog niet gedaan. nog steeds voordeel van de twijfel.

Kamer was ok, hygiene was ok.

na de "gift" zoals ze het noemde, kleren uit en op bed liggen. Ze pakte een condoom en deed hem om , aangegeven dat het niet de bedoeling was, maar ok, na wat discussie. toch doorgegaan, voordeel van de twijfel. Misschien kan ze het heel goed. Dat was een teleurstelling! Geen ritme, dan weer te hard en dan te zacht. Mocht ook niet al te veel aan haar zitten met mijn handen. Zoenen deed ze niet omdat ze was getrouwd, dat zei ze tenminste. Dit ging een tijdje door. Ik probeerde mee te doen, maar kwam er niet in. geen enkele geilheid.
Ze deed ook helemaal niks om me op te geilen.

Dan probeert ze me binnen halfuurtje eruit te knikkeren. Gelukkig had ik alles via de sms/app afgesproken en daar stond duidelijk 200 p/uur everything included. everything was alles wat we eerder hadden besproken, tongzoenen, zoenen, bj no condom, gfe en nog meer.
Toen deed ze alsof ze het niet goed had begrepen. maar met tegenzin zei ze ok tegen de 1 uur afspraak. Na 50 min waren we eigenlijk allebei er al klaar mee, haar niet eens kunnen neuken.
Geen cum voor mij en 200 voor haar.

Geld maar lekker gelaten. Ging even me stem verheffen, maar bedacht op tijd dat het midden in de nacht was. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en dat ze dat geld kan stoppen "where the sun don't shine".

Ik hoop hiermee dat ik anderen kan besparen wat ik heb meegemaakt.

Mvg John

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan