WHEM Karoline, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is bij mij meer een "voorkeurs dingetje", dan vrij letterlijk slechts de lengte van de dame ivm de mijne.

Bij lange(re) dames is niet alleen het lichaam groter, maar vooral ook bijvoorbeeld handen en voeten. Noem het zeiken om het zeiken, maar ik heb daar al snel een sterke afkeer van (🤢).

Ik let daar nu eenmaal op 🤷🏻
Hoe meer ik betaal, hoe meer perfectie ik verlang 😏
 
Het is bij mij meer een "voorkeurs dingetje", dan vrij letterlijk slechts de lengte van de dame ivm de mijne.

Bij lange(re) dames is niet alleen het lichaam groter, maar vooral ook bijvoorbeeld handen en voeten. Noem het zeiken om het zeiken, maar ik heb daar al snel een sterke afkeer van (🤢).

Ik let daar nu eenmaal op 🤷🏻
Hoe meer ik betaal, hoe meer perfectie ik verlang 😏
Ja, ik noem het zeiken om het zeiken. Haha! ;)

Tina en Karoline schelen exact 26 cm en Tina is echt heel klein, dus Karoline is ongeveer 12 cm langer dan een gemiddeld meisje. Als haar handjes evenredig aan haar lichaam gegroeid zijn hebben we het over 0.5-1cm langere vingers schat ik zo.

Haha, dus je valt over mijn moelijk doen over 50€ meer, maar zelf val je over 5 mm te lange vingertopjes hahaha....ik benoem ons bij deze tot de twee raarste snuiters van het forum, maar ook de leukste hoor, daar niet van.... :)
 
Tja, ik val nou eenmaal niet op vrouwen die -figuurlijk gesproken- op m'n hoofd kunnen spugen, handen die rondom een bierfles passen en voeten die groter zijn dan de mijne 🤷🏻

Maar zo zie je maar weer, op ieder potje past een dekseltje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan