Recensie Karyna , Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
'S avonds iemand oppikken in Antwerpen. Helaas onderweg een telefoontje dat het een klein uurtje later wordt. Wat in eerste instantie flink balen was sloeg snel over in de gedachte dat ik nog zeker 5 tientjes in mijn broekzak had zitten. Op naar het schipperskwartier om wat tijd te verdoen dus. Het eerste rondje zag ik gelijk een lief lachende meid zitten in een leuk geruit rokje. Zo af en toe heb je dat je elkaar aankijkt en dat je al gelijk weet dat die dame het gaat worden, zo ook in dit geval. Ik heb nog even het rondje afgemaakt (je weet maar nooit wat je verder nog ziet zitten) maar ik bleef toch maar aan de meid in het geruite rokje denken. Dus nel terug en naar binnen bij haar en ze stelde zich voor als Karyna. Super lieve en ook prachtige meid. Er ontstond gelijk een spontaan gesprek en na wat gelachen te hebben zijn we op bed beland. Het pijpen doet ze kalm maar voor mij was het goed en lekker ontspannen. Na een tijdje gevraagd of ze bovenop wilde komen en dat was geen probleem. Man o man wat deed ze dat lekker ze klampte haar lijfje helemaal tegen me aan en met haar gezicht in mijn hals ging ze flink tekeer. Daarna de rollen omgedraaid en en misio weer hetzelfde verhaal.. ik weet niet hoe ze met andere klanten is natuurlijk, maar geweldig hoe ze zich met haar kleine lijfje helemaal aan je vastklampt en zich helemaal laat gaan. Helaas had ik maar tijd (en contant) voor een vluggertje maar deze dame gaat mij binnenkort weer zien voor een herhaling waar we meer tijd hebben. Ik kan niet wachten want het is al even geleden dat het zó goed klikte met een meid tijdens de eerste keer.
 
Vandaag op deze mooie meid in het schotse rokje afgestapt en geinformeerd naar haar service.

Ze antwoordde kortaf: "suck, fuck, fast"
Toen de vraag of 69 mogelijk was ook nog negatief werd beantwoord, was het tijd om afscheid te nemen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren een dagje Antwerpen. De dames die mij de vorige keer aantrokken waren ditmaal niet aanwezig. Totdat ik een dame in een ´schoolgirl´ outfit zag staan en haar haren in paardenstaartjes. Dat is een fantasie van me en daarnaast leek ze sprekend op de ex van een goede vriend van me. Verboden terrein, maar toch spannend en interessant:)
Eenmaal op de kamer gevraagd of ze haar outfit aan wilde houden. Dat kon, alleen wilde ze dan wel haar tweede pakje aan zodat haar normale outfit schoon bleef. Verder probeerde ze een gesprekje te houden en was vriendelijk.

Over de seks ben ik minder te spreken. Pijpen met de rug naar je toe en tijdens het neuken ook iedere keer handje erbij om het condoom vast te houden. Doggy met bolle rug dat echt niet aantrekkelijk is. Naar mate de date duurde vond ze alles ook wat te lang duren en begon ze te klagen.

Ze weet dat ze anders is dan de rest van de dames door het dragen van een schoolgirl outfit en dat ze hierdoor klanten aantrekt. Al met al met deze dame twee fantasieën verwezenlijkt. Maar een herhaling zit er voor mij zeker niet in.
 
Karyna twijfelde ook al tijdje over , maar nu toch eens gedaan.Mooi figuurtje heeft die meid. ik vond just het neuken erg lekker, ze is strak, en ook erg beweeglijk.
Pijpen was dan weer wat korter. Karyna is een vriendelijke meid en niet gehaast.
je ma niet:borsten kussen geen standje 69. Ben blijdat ik geweest ben
 
Ik moet toegeven dat raamverkoop mijn ding niet is. Altijd heb ik iets van ongemak als ik bepaalde mensen zie zitten en ook de sfeer die hangt rond alles.
Een vriend van mij had haar net bezocht en was vol lof over haar aanpak en vriendelijkheid. Ik liet me erdoor verleiden en heb er ook geen spijt van gehad. Ze vertelde me dat ze dit al 7 jaar deed en genoot van mannen die haar het respect gaven en haar werk konden appreciëren. Dat deed ik ten volle. Prachtige jonge dame, zalige blik en voor dit soort locatie, heel proper.
Aanrader als je haar met respect benadert.
 
Hier mensen recente ervaringen? Ik lees vaak met het handje bij de sekd, dus dat houdt me tegen.
Het handje ertussen heb ik bij haar nooit gehad, misschien omdat ik haar al vele malen bezocht heb, wie zal het zeggen... T'is een prachtmeid! joviaal en grappig karakter, heerlijke borsten en lekker kontje, on top heeft ze haar eigen manier om tot een spetterend hoogtepunt te komen. Dus als je van een rustige ontspannen date houd met een prachtige meid, zit je hier zeker goed!
 
Is dit de dame met 2 paardestaartjes en schoolgirl look?
👇
zag ik gelijk een lief lachende meid zitten in een leuk geruit rokje.
Vandaag op deze mooie meid in het schotse rokje afgestapt
Totdat ik een dame in een ´schoolgirl´ outfit zag staan en haar haren in paardenstaartjes.
en heeft een soort Schots rokje aan
Schots rokje en kousen,strikjes of zo iets....ze zag er erg ok uit
Al veel zien staan met het Schotse rokje aan
die uitstraling met dat schotse rokje is niet te evenaren

Pakt van wel 😅
 
Ondertussen staan er 2 "schotse rokjes" precies een tweeling, echter de ene (nr 22 raam midden) is ietsje groter en heeft superlange gelnagels, in het rechtse raam (ik veronderstel deze Karyna) iets kleinere dame maar ook met 2 vlechtjes.
Ookal passeert men daar zonder binnen te gaan, deze twee blijven vriendelijk lachen.

Beide doen de normale zaken kort voor 50 en 30min voor 100€ maar geen van beiden pijpt zonder, tenzij iemand andere ervaring heeft?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij haar langs geweest.

De laatste maanden haar al regelmatig achter het raam zien staan, maar steeds ergens anders binnen gestapt.
Nu eindelijk wel eens en heb er geen spijt van.

Spreekt vlot Engels en zelfs een paar wat Vlaams.

Ze doet inderdaad echt haar best je een leuke tijd te geven.
Ook vraagt ze een paar keer wat je wil en geeft zelf aan dat ze er geen probleem met heeft om verder te doen met wat ze bezig is.

Pijpen was aangenaam.
Haar neuken was inderdaad nog beter. Geen gezeur dat je haar aanraakt.
Eerste keer dat een dame voorstelde om nog eens on top te gaan.

Herhalingsgevaar: zeker en vast
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan