Recensie Karyna , Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
528
03/07/21
883
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze zat rustig koffie te drinken op haar stoel en had nog haar gewone kleren aan, een spanende jeansbroek en T-shirt.
En met een zeer uitdagende blik en sensuele lach keek ze mij recht in de ogen. Ik moet het wel toegeven, ik vond dat best wel sexy om dit meisje in haar alledaagse kledij te zien.
Dus deurtje open en snel naar binnen. Op haar kamer vroeg ze of ik wat tijd had want ze was pas aangekomen en moest nog alles klaar maken.
Ik vertelde dat ik totaal niet gehaast was. En dan begon ze rustig haar kamer klaar te maken. En we hebben dan een zeer leuk gesprekje gehad.
Midden in het gesprek begon ze over de eerste keer dat ik haar bezocht en dat was exact één jaar geleden en daarop reageerde ik dat ik niet zeker was dat ik al bij haar binnengegaan was. En als reactie moest ik beter naar haar kijken en deed ze heel rustig haar T-shirt uit en dan zag ik haar lekkere borsten eruit floppen. En vroeg ze mij, herken je me nu... en we moesten beiden toch lachen... en inderdaad ik had haar al 1 maal bezocht en ze wist nog perfect wat ik graag zag. Nadien heeft ze op een zeer sensuele manier de rest van haar kledij uitgedaan, want ze zag dat ik er veel plezier aan had. Na deze toch ongewone, sensuele en grappige striptease hebben we beiden ons wasje nog gedaan. En dan snel op bed beland..
Deze kleine meid heeft heerlijke borsten die je lekker zachtjes kan kneden en ideale tepeltjes waar je lekker lang aan mag zuigen en die je zachtjes voelt stijf worden in je mond en dat gedurende zij on top je rustig in een variërend tempo lekker afrijd... .. gewoonweg zalig! Ook een lekkere doggy gehad met deze meid, want ze heeft echt heerlijke billen en dan haar knap gezichtje frontaal in de spiegel te zien of de zijwaartse spiegel waar je lekker haar borsten tegen elkaar kan zien kletsen...whow
en zoals gevraagd geëindigd met een onwaarschijnlijk zalige pijpsessie.

Met deze kleine meid echt een heerlijke tijd gehad. Ze heeft een prachtig lichaam en een zeer knap gezichtje, is totaal niet gehaast en vraagt ook niet om meer geld. Voor de standaard prijs heb je hier wel een topservice van een knappe, aangename, grappige, energierijke, sensuele en sexy meid!
Haar naam ben ik vergeten, want toen ik het haar vroeg was ik al op haar knap sexy figuurtje gefixeerd en ja, een man kan geen twee dingen tegelijk,( ik denk dat het Carina is...
 
Ja, dit moet de dame zijn die ik bij mijn dubbele wandeling afgelopen vrijdag ook heb zien staan en waar ik in het stamcafe o.m. al naar vroeg.

Toen ik langsliep had ze idd een soort speelpakje aan. Schots rokje en kousen,strikjes of zo iets....ze zag er erg ok uit, die dame....maar ik kon nog geen recensie vinden dus koos voor een ander. Maar binnenkort.... ;)
 
Ze zat rustig koffie te drinken op haar stoel en had nog haar gewone kleren aan, een spanende jeansbroek en T-shirt.
En met een zeer uitdagende blik en sensuele lach keek ze mij recht in de ogen. Ik moet het wel toegeven, ik vond dat best wel sexy om dit meisje in haar alledaagse kledij te zien.
Dus deurtje open en snel naar binnen. Op haar kamer vroeg ze of ik wat tijd had want ze was pas aangekomen en moest nog alles klaar maken.
Ik vertelde dat ik totaal niet gehaast was. En dan begon ze rustig haar kamer klaar te maken. En we hebben dan een zeer leuk gesprekje gehad.
Midden in het gesprek begon ze over de eerste keer dat ik haar bezocht en dat was exact één jaar geleden en daarop reageerde ik dat ik niet zeker was dat ik al bij haar binnengegaan was. En als reactie moest ik beter naar haar kijken en deed ze heel rustig haar T-shirt uit en dan zag ik haar lekkere borsten eruit floppen. En vroeg ze mij, herken je me nu... en we moesten beiden toch lachen... en inderdaad ik had haar al 1 maal bezocht en ze wist nog perfect wat ik graag zag. Nadien heeft ze op een zeer sensuele manier de rest van haar kledij uitgedaan, want ze zag dat ik er veel plezier aan had. Na deze toch ongewone, sensuele en grappige striptease hebben we beiden ons wasje nog gedaan. En dan snel op bed beland..
Deze kleine meid heeft heerlijke borsten die je lekker zachtjes kan kneden en ideale tepeltjes waar je lekker lang aan mag zuigen en die je zachtjes voelt stijf worden in je mond en dat gedurende zij on top je rustig in een variërend tempo lekker afrijd... .. gewoonweg zalig! Ook een lekkere doggy gehad met deze meid, want ze heeft echt heerlijke billen en dan haar knap gezichtje frontaal in de spiegel te zien of de zijwaartse spiegel waar je lekker haar borsten tegen elkaar kan zien kletsen...whow
en zoals gevraagd geëindigd met een onwaarschijnlijk zalige pijpsessie.

Met deze kleine meid echt een heerlijke tijd gehad. Ze heeft een prachtig lichaam en een zeer knap gezichtje, is totaal niet gehaast en vraagt ook niet om meer geld. Voor de standaard prijs heb je hier wel een topservice van een knappe, aangename, grappige, energierijke, sensuele en sexy meid!
Haar naam ben ik vergeten, want toen ik het haar vroeg was ik al op haar knap sexy figuurtje gefixeerd en ja, een man kan geen twee dingen tegelijk,( ik denk dat het Carina is...
Zou het kunnen dat deze dame Raika heet?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Volgens mij is dit Katarina, als ik haar naam goed onthouden heb, standaardpakket afgenomen, pijpen was matig, voelde haar tanden teveel, auw, auw ? maar toen... werd volledig goed gemaakt door eerst ontop toen doggy, toen zij weer heel lang ontop, ze moest echt knetterhard haar best doen ,? Af en toe op me leunend zodat haar (natuurlijke) borsten over mijn borst schuurden ? ik hield het niet meer en finishde heerlijk in het rubbertje. Super hygienisch, uitgebreid voor en nawassen. Heerlijke frisse en knappe meid en echt blij dat ze zoveel geduld had met mij?

Vrijdagavond bezocht. Herhalingsgevaar: 100%
Gevraagd of ze volgende keer dat rokje wil aanhouden, was geen probleem zei ze ?
En nog maar eens die natuurlijke borsten benadrukken, pfff gewoonweg heerlijk ?
Ze werkt overigens alleen de nightshift.
 
Laatst bewerkt:
En nog ene die verblind van haar schoonheid de naam misschien ook niet kon onthouden.;)

Aaaaaaaaaaaaah die Carina-Raika oftewel Katarina, wat haar naam ook is. Het is een echte spetter:love:
 
Al veel zien staan met het Schotse rokje aan. Volgend vraagje hoort in principe niet thuis via dit topic doch iemand idee hoe de dame noemt in hetzelfde pand doch aan de linkerkant? SS20/1
Ziet er enorm sexy uit en lacht naar iedereen.
Indien ik haar naam heb, kan ik verder zoeken naar recensies.
 
PS. Aitorreke heeft ons madam hier ook bezocht. Haar naam is Carina of Karina. Ik heb het twee keer gevraagd dus einde discussie boys.

Fantastisch mooie borsten. Suuuper tof meisje, echt een kanjer, maaaar seks zelf was niet zo goed. Ze neukte on top met handje aan mijn penis. Ook bij on top hield ze constant handje aan het rubbertje. Pijpen vond ik dan weer wel goed, want inderdaad ze doet het vrij bruut. Me I like.

Haar uitleg achteraf voor het handje was dat ze bang was dat condoom ging scheuren. Is nu al derde dametje in korte tijd dat handje aan Aitor zijne Johnson houdt. Snik. Eerst Maissa, dan Sarah aka Roxanne, en recent Carina. :(
 
@Hollebolleke beschrijf haar eens? Bedoel je die slanke met grijze leggings? Ik kan me niet direct een andere spetter voor de geest halen in dat pand wegens te afleid door Carina.
Inderdaad Aitor de slanke zoals jij beschreef. Betoverende glimlach en verdomd sexy lichaam. Ik ga meestal naar mijn vaste dame wat niet wegneemt dat ik af en toe ergens anders wat plezier ga beleven. Ik ga meestal af op positieve recensies. Geeft me een zekerder gevoel op voorhand. Uiteraard post ik dan mijn ervaringen. Ben nog nieuw op dit forum sinds deze week. Daarom deze binnenkort wel worden opgemaakt;)
 
PS. Aitorreke heeft ons madam hier ook bezocht. Haar naam is Carina of Karina. Ik heb het twee keer gevraagd dus einde discussie boys.

Fantastisch mooie borsten. Suuuper tof meisje, echt een kanjer, maaaar seks zelf was niet zo goed. Ze neukte on top met handje aan mijn penis. Ook bij on top hield ze constant handje aan het rubbertje. Pijpen vond ik dan weer wel goed, want inderdaad ze doet het vrij bruut. Me I like.

Haar uitleg achteraf voor het handje was dat ze bang was dat condoom ging scheuren. Is nu al derde dametje in korte tijd dat handje aan Aitor zijne Johnson houdt. Snik. Eerst Maissa, dan Sarah aka Roxanne, en recent Carina. :(
je hebt gelijk het is Carina of Karina ?
 
Inderdaad Aitor de slanke zoals jij beschreef. Betoverende glimlach en verdomd sexy lichaam. Ik ga meestal naar mijn vaste dame wat niet wegneemt dat ik af en toe ergens anders wat plezier ga beleven. Ik ga meestal af op positieve recensies. Geeft me een zekerder gevoel op voorhand. Uiteraard post ik dan mijn ervaringen. Ben nog nieuw op dit forum sinds deze week. Daarom deze binnenkort wel worden opgemaakt;)
Heb geen idee Hollebolleke boy. Mijn radar geeft een klein rip-off alarm. Niet meteen type dus Aitorreke ligt er ook niet van wakker, sorry.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een leuke meid is Karina. Weet je te verleiden aan het raam met haar mooie glimlach. Eenmaal binnen een leuk gesprekje en allebei een wasje. Dat doet zij zowel voor als na uitgebreid, hygiëne is echt uitstekend. Eenmaal op bed gaat zij op haar knieën zitten, ik ook en we strelen elkaar wat. Dit doet zij zeer sensueel. En als ze je dan aankijkt met die mooie glimlach ben je verkocht ? over haar borsten maar te zwijgen. Wow! Ze heeft grote tepels waar je mee mag spelen. Langzaam voel je ze harder worden. Pijpen doet ze diep en lang. Ik voelde alleen wel haar tanden, kan ook aan mij liggen want dat heb ik bij meer dames. Intiem in diverse standjes was ok. Ze hield wel constant het condoom vast. Respecteer dat alleen merkte ik dat ze er veel mee bezig was, dat was een beetje jammer. Uiteindelijk finish in doggy.

Overall een hele leuk meid en geen klokkijkster. Als je van super slank houdt zit je hier goed.
 
Laatst bewerkt:
Wat een leuke meid is Karina. Weet je te verleiden aan het raam met haar mooie glimlach. Eenmaal binnen een leuk gesprekje en allebei een wasje. Dat doet zij zowel voor als na uitgebreid, hygiëne is echt uitstekend. Eenmaal op bed gaat zij op haar knieën zitten, ik ook en we strelen elkaar wat. Dit doet zij zeer sensueel. En als ze je dan aankijkt met die mooie glimlach ben je verkocht ? over haar borsten maar te zwijgen. Wow! Ze heeft grote tepels waar je mee mag spelen. Langzaam voel je ze harder worden. Pijpen doet ze diep en lang. Ik voelde alleen wel haar tanden, kan ook aan mij liggen want dat heb ik bij meer dames. Intiem in diverse standjes was ok. Ze hield wel constant het condoom vast. Respecteer dat alleen merkte ik dat ze er veel mee bezig was, dat was een beetje jammer. Uiteindelijk finish in doggy.

Overall een hele leuk meid en geen klokkijkster. Als je van super slank houdt zit je hier goed.
Ik treed je volledig bij maar met handje aan condoom kan Aitorinho niet neuken dus ondanks dat Karina een kanjer van formaat is geen herhalingsgevaar voor bibi. Spijtig want effectief mooi petite lichaam met een stel joekels om van bij weg te dromen.
 
Heeft iemand haar misschien gezien vrijdagavond of nacht? Was naar haar op zoek maar zag haar niet, maar wil effe zeker weten of ik wel goed gekeken heb. Stond wel een andere meid met een schots rokje in de straat maar dat was haar niet...
 
Net geweest bij haar. Slank, grote borsten en een dun middel. High heels en mooie lippen. En lange nagels om je heerlijk te traden. Kortom, dat werd een heerlijke PZC sessie met haar en ondanks mijn bezoek aan Selena wist ze me een ruim halfuur keihard te houden. Heerlijk klaargekomen met een handjob. Voor herhaling vatbaar!
 
Kan het zijn dat deze dame zich nu bevindt in Verversrui 24? Een kleine zeer rondborstige krullebol en een enorm schatje. Voor de sex uit gaat ze met je kroelen en gesprekje aan in de hoop meer tijd te verkopen
Als je dat niet wil stopt ze er ook mee en gaat ze entosiast aan pijpen en neuken , met neuken kwam ik niet klaar gezien de date ervoor bij Anna en ze heeft me geduldig handvaardig af getrokken . Haar naam was Korina zei ze als ik goed hoorde. In ieder geval een klasse meid. Ook hier terug en miss tongzoenen bijboeken, dat kan namelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Haar naam is Karyna, ik heb het aan haar gevraagd. En ook gezegd dat het niet echt een lekker gevoel bij me oproept, ik bedoel, nee Karyna, doet me niks, maar is persoonlijk natuurlijk. Was een paar dagen in Antwerpen dus de straten onveilig gemaakt wat een keuze weer, niet normaal, woe en do zag ik haar niet. Iets meer richting de snackbar staat ook een dame met een schots rokje maar kan niet tippen aan Karyna. Vrijdag avond rond 23.00 uur zag ik haar 😝 gelijk naar binnen, die uitstraling met dat schotse rokje is niet te evenaren, zo lekker. Trok alles op mijn verzoek langzaam uit. Helaas had ik met mijn domme kop te lang in het cafe gezeten, en smorgens al bij een ander geweest, dus finishen zat er niet in. Maar ze is echt top, heerlijk naturel lichaam. Pijpen nog steeds niet top, maar doggie was hemels, wou het afmaken on top maar ja kon niet finishen. Wel beloofd dat ik dezelfde ochtend zou terugkomen 🤪
Ze liet me ook nog een andere outfit zien, die ze ook regelmatig aandoet, zonder schots rokje, maar lange kousen, en lingerie, mogelijk dat ik haar daarom woe en do gemist had...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan