Recensie Maria, Antwerpen, Schippersstraat 21/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
525
03/07/21
874
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moet toegeven, deze skinny meid heeft pit!
Al maanden lang doet ze teken om eens bij haar langs te komen. Altijd met een grote glimlach en soms met een sensueel dansje.
En na dit toch wel uitzonderlijk lang voorspel, heb ik de stap eens gezet om er mee te praten. Lang hebben wij aan de deur niet kunnen praten, want ze sleurde mij bijna letterlijk naar boven, eigenlijk vond ik dit wel heerlijk.
Toen ik haar naar boven volgde, kon ik haar perfecte ronde billetjes van zeer dichtbij bewonderen en begreep nu beter waarom ze mij naar binnen sleurde.
Op haar directe vraag of ik haar niet herkende, moest ik toegeven, dat ik haar nu pas had herkend, of beter gezegd, haar perfecte billen had herkend.
Pijpen '' naturel'' wist ze nog dat ze mij niet moest aanbieden en ze stelde nog de vraag voor een trio met haar vriendin, met humor geantwoord, dat ze zelf voor twee zal moeten werken en opnieuw knikte ze met een prachtige glimlach.
Na ons wasje, duwde ze mij op bed en vlamde haar strak kutje in m'n gezicht. " I Promiss you last time"
Ze wist nog perfect wat ik de vorige keer had gevraagd en wat ik graag had. (Wat een geheugen hebben die meiden toch 😉, na meer als 1 jaar nog weten wat een klant graag heeft!)
Maria, weet van aanpakken, neemt graag zelf het initiatief, en dat maakt de beleving alleen maar spannender, geiler en leuker.
Denk wel dat Maria een van de meest skinny girl is van het skw. Heeft een prachtig lichaam met kleine borstjes en zalige tepeltjes, mooi gezichtje, heerlijk kutje en persoonlijk de perfectste billetjes.
Spetterende geile tijd beleefd met dit klein en fijn toppertje!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan