WHEM Karyna, Waregem (vh Hasselt)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zojuist bij Karyna geweest. Zeer mooi slank meisje. OMG wat een lijf !! Toch als je van petite houdt. Heerlijk poesje om te beffen. Prachtige voeten. Pijpt lekker (weliswaar met condoom)... Maar communicatie verloopt toch moeizaam hoor. Alles was wat gehaast had ik de indruk. Ze geniet wel tijdens het neuken, maar houdt niet zo van beuken en stoten. Liever rustig erin en eruit. Toen ze merkte dat ik haar poesje onweerstaanbaar vond is ze op m'n gezicht komen zitten en beginnen te rijden. Dat mocht dan wel weer wat ruwer voor haar. Had betaald voor half uur, maar na kleine 20 minuten was ik klaar. Karyna is bloedmooi en verzorgd. Maar ga niet langs hopend op een girlfriend experience. Ze heeft een apart gevoel voor humor die misschien wel de sleutel zou kunnen zijn om haar meer los te krijgen als je er kunt op ingaan. Al bij al was de ontmoeting geslaagd voor mij. Geen klik gevoeld, maar fuck it! Heerlijk als je een lekker wil neuken. Alleen al toen ze haar uitkleedde was het de moeite waard.

Terug
Bovenaan Onderaan