Recensie Kasandra, Amsterdam (voorheen Den Haag, Rotterdam) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3340919-kasandra
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kasandra is een heerlijke vrolijke dame die graag op mooie plekken verblijft. In een achterafbuurt zul je haar nooit aantreffen. Zelf is ze ook stijlvol. Met een prachtig lichaam en goeie inzet.
Ze is dol op seks, verwent je met overgave en geniet zelf ook intens van een goede likbeurt.
Het is altijd fijn als een vrouw ongecompliceerd is in bed.
Kasandra is zo'n vrouw die dit erbij doet omdat ze heel erg van goede seks kan genieten.
Niks dubbele agenda of een krampachtig verdienmodel. Gewoon volop erop en genieten tot je een ons weegt.
Over gewicht: ze is zo slank als ze oogt, een prachtig lichaam.

Ik vind het wel echt een aanrader. Ze. hobbelt een beetje door het land, gaat nu van Den Haag naar Breda en dan over een paar dagen naar haar favoriete stek: Amsterdam.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3340919-kasandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond bij Kasandra geweest naar aanleiding van bovenstaande recensie en het was een tijdje geleden dat ik bij een rooie was geweest dus was wel benieuwd. In het begin hield Kasandra via de app de boot af bij mij maar na wat geapp heen en weer wilde ze een foto van me hebben maar ik stelde een videocall voor zodat ik ook haar kon zien. Na een korte videocall hebben we snel een afspraak gemaakt.

Locatie ergens in Oost. Parkeertarief €6/uur. Ik kreeg een code van haar om bij de hoofddeur binnen te kunnen komen. Steile trap 2 verdiepingen omhoog. Verder discrete ontvangstlocatie.

Bij binnenkomst moest ik niet zo hard praten ivm gehorigheid. Kasandra ziet er hetzelfde uit als op de foto's; slank meisjesachtig figuurtje met kleine tieten en idem kontje, rustig meisje en ze spreekt goed Engels. Echter vond ik haar iets te afstandelijk bij binnenkomst. Pas na afrekenen kon er een klein kusje vanaf maar moest eerst mijn handen wassen en onder de douche ondanks dat ik aangaf al gedoucht te hebben. Voor mij geen probleem.

Kasandra lag op bed toen ik uit de badkamer kwam. Ik ging tussen haar benen liggen en we begonnen elkaar rustig te zoenen en al gauw werd het subtiel tongzoenen. Ik likte voorzichtig haar hals en ze kreeg kippenvel over haar lichaam. Langzaam afgezakt naar haar kleine harde tepels en deze gelikt en gezogen en in haar ogen gekeken hoe ze erop reageerde en ze vond het wel prettig. Verder afgezakt naar beneden en via haar dijbenen terecht gekomen bij haar kutje: ze heeft kleine schaamlippen en een heel klein clitje. Rustig haar gebeft en ze genoot oprecht van mijn tong op haar clit. Ik bespeurde geen nepgekreun. Haar kont was verboden terrein dus dat heb ik maar overgeslagen. Kasandra kwam uiteindelijk klaar tijdens het beffen en ik mocht daarna niet meer verder likken ivm gevoeligheid. Ik ging op het bed staan en ze ging op haar knieën mij gelijk deepthroaten. Ik hoefde er verder niet om te vragen of aanwijzingen voor te geven dus dat vond ik wel prettig. Ik hield haar loshangende haren vast terwijl ze mijn hele pik in haar keel nam en kokhals geluiden produceerde. Ze deed verder niet moeilijk tijdens de gag sessie. Het bed was nogal wiebelig dus besloot ik op bed te gaan liggen en ging ze verder met pijpen. Op verzoek spuugde ze op mijn pik en likte de ballen. Tot slot nog een standje cowgirl en uiteindelijk in het rubbertje gekomen. Al gauw wilde ze van mijn pik af en kwam met een klein tissuetje om het volgespoten condoom weg te gooien. Kort babbeltje achteraf en daarna snel onder de douche. Na de douche was ze helemaal verdiept in haar telefoon en kreeg weinig aandacht nog van haar. Ik heb mezelf maar snel aangekleed en kreeg daarna weer wat aandacht toen ik zei dat ik wegging maar kreeg een afwezige indruk. Klein kusje nog achteraf en snel wegwezen.

Samengevat: verleende service van Kasandra is ok en ze kan goed deepthroaten maar voor mij was het geen GFE. Persoonlijk vond ik haar daarvoor iets te afstandelijk.

Leuk voor een keertje maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3340919-kasandra
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook langs geweest bij haar afgelopen week.

Foto sturen is nodig voordat ze de afspraak bevestigt. Ontvangst is op een mooie locatie en het is de dame van de foto's die open doet, erg knappe vrouw.
Na opfrissen en wat tongzoenen begonnen met een heerlijke pijpbeurt, goed diep en lekker nat en uiteindelijk heerlijk in haar mondje klaargekomen. Een van de betere pijpbeurten in de afgelopen tijd ;) Na een tijdje initieerde ze de 2e ronde waarbij ze haar oa lekker laat nemen van achter. Na afloop en tussendoor ook in voor een leuk gesprek.

Al met al een leuke ervaring en herhalingsgevaar zeker aanwezig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3340919-kasandra
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige tijd gehad bij Kasandra. Ze ontvangt nu in Amsterdam centrum. Precies zoals op de foto's en filmpjes, een heerlijk chickie! Fantastisch figuur en dito glimlach. Wij hadden vanaf binnenkomst direct een goede klik en ze is echt een uitdager. Ze kan geweldig pijpen en had echt een super strak kutje, gelukkig mocht het want in eerste instantie gaf ze aan dat het niet ging passen (my pussy is so tight) fijn verbaal voorspel :p

Na een uitgebreide lange pijp sessie in vele standjes (rustig genomen) want inderdaad, het was krap. Haar tussendoor klaar gebeft, waar ze zichtbaar echt van genoot. Niks fake kreuntjes, het kwam niet vanzelf en was hard werken :p Daarna heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt waar ik haar hele mond vol spoot en ze in de badkamer ging deponeren. Daarna nog heerlijk in bed gechilled en fijn gesprek gevoerd. Dame met inhoud en die het ook echt doet op haar eigen manier, respect.

Zeker voor herhaling vatbaar als ze weer in het land is!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan