- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Normaal gezien kies ik eerder voor iets slankere types dan haar maar op de een of andere manier stond deze dame door haar mooie glimlach op mijn radar.
Ze is nu niet voor te zeggen dik maar toch iets voller dan wat ik anders kies.
Vorig jaar had ik er al een kort praatje mee maar stapte toen nog niet binnen en nu was het zij of een andere dame in de andere straat die ik al eens bezocht.
Eerst een beetje naakt knuffelen, een klein kusje op haar wang en hals en de tepels eventjes in de mond nemen om daarna plaats te nemen op bed voor een zeer deftige pijpbeurt met wat licht gekreun van tussen mijn benen.
Voor het intieme gedeelte starten in normal position. Ze kreunde wat lichtjes zonder te overdrijven of dat het storend was om daarna haar het werk te laten afmaken
in cowgirl pos. man wat deed ze dat goed, ze gaf redelijk van katoen en zag aan mijn gelaatsuitdrukking dat ik snel mijn kruit ging verschieten!
Deze dame spreekt een klein woordje Nederlands en is zeer vriendelijk!
Toen ik vroeg of ze Roemeens is zei ze maybe, ja dus....
Rustig de kleren aandoen en nog een knuffeltje want haast heeft ze niet, het enige wat ze wel vroeg is 'of dat ik nog ga terugkomen' wel dat
is dan beloofd.
Ik ben nu in mijn jaarlijks verlof en het was van weer een zeer sombere dag maar deze dame maakt mijn dag goed.
Ze is nu niet voor te zeggen dik maar toch iets voller dan wat ik anders kies.
Vorig jaar had ik er al een kort praatje mee maar stapte toen nog niet binnen en nu was het zij of een andere dame in de andere straat die ik al eens bezocht.
Eerst een beetje naakt knuffelen, een klein kusje op haar wang en hals en de tepels eventjes in de mond nemen om daarna plaats te nemen op bed voor een zeer deftige pijpbeurt met wat licht gekreun van tussen mijn benen.
Voor het intieme gedeelte starten in normal position. Ze kreunde wat lichtjes zonder te overdrijven of dat het storend was om daarna haar het werk te laten afmaken
in cowgirl pos. man wat deed ze dat goed, ze gaf redelijk van katoen en zag aan mijn gelaatsuitdrukking dat ik snel mijn kruit ging verschieten!
Deze dame spreekt een klein woordje Nederlands en is zeer vriendelijk!
Toen ik vroeg of ze Roemeens is zei ze maybe, ja dus....
Rustig de kleren aandoen en nog een knuffeltje want haast heeft ze niet, het enige wat ze wel vroeg is 'of dat ik nog ga terugkomen' wel dat
is dan beloofd.
Ik ben nu in mijn jaarlijks verlof en het was van weer een zeer sombere dag maar deze dame maakt mijn dag goed.