Recensie Kassandra, Pieter Vanderdoncktdoorgang 16 Links, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.084
11/07/21
11.487
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal gezien kies ik eerder voor iets slankere types dan haar maar op de een of andere manier stond deze dame door haar mooie glimlach op mijn radar.
Ze is nu niet voor te zeggen dik maar toch iets voller dan wat ik anders kies.
Vorig jaar had ik er al een kort praatje mee maar stapte toen nog niet binnen en nu was het zij of een andere dame in de andere straat die ik al eens bezocht.
Eerst een beetje naakt knuffelen, een klein kusje op haar wang en hals en de tepels eventjes in de mond nemen om daarna plaats te nemen op bed voor een zeer deftige pijpbeurt met wat licht gekreun van tussen mijn benen.
Voor het intieme gedeelte starten in normal position. Ze kreunde wat lichtjes zonder te overdrijven of dat het storend was om daarna haar het werk te laten afmaken
in cowgirl pos. man wat deed ze dat goed, ze gaf redelijk van katoen en zag aan mijn gelaatsuitdrukking dat ik snel mijn kruit ging verschieten!
Deze dame spreekt een klein woordje Nederlands en is zeer vriendelijk!
Toen ik vroeg of ze Roemeens is zei ze maybe, ja dus....
Rustig de kleren aandoen en nog een knuffeltje want haast heeft ze niet, het enige wat ze wel vroeg is 'of dat ik nog ga terugkomen' wel dat
is dan beloofd.
Ik ben nu in mijn jaarlijks verlof en het was van weer een zeer sombere dag maar deze dame maakt mijn dag goed.
 
Ik denk dat dit het meisje is waar ik het eerder over had en toen stond ze net buiten en binnen, dus met het ene been buiten en het andere binnen ? babbeltje mee gedaan voor ik binnen gewipt ben bij Nathalie. Zeer lief meisje en vroeg lief of ik geen interesse had in haar. Heb haar toen verteld dat ik was gekomen voor Nathalie. Heb haar toen gevraagd van waar ze afkomstig was en zei met toen van Slovenië ??. Idd kan hier en daar al een woordje Nederlands want zou hier toch al jaartje of 2 a 3 zijn en is 22 jaar. Zou haar toch ook eens willen bezoeken want denk wel de moeite waard en ze verdient een kans. Geen supermooi meisje waar je direct zou van zeggen wooowww, maar dit hoeft ook niet altijd per se. Het kan ook lukken als er een goede band is.
 
Ik denk dat dit het meisje is waar ik het eerder over had en toen stond ze net buiten en binnen, dus met het ene been buiten en het andere binnen ? babbeltje mee gedaan voor ik binnen gewipt ben bij Nathalie. Zeer lief meisje en vroeg lief of ik geen interesse had in haar. Heb haar toen verteld dat ik was gekomen voor Nathalie. Heb haar toen gevraagd van waar ze afkomstig was en zei met toen van Slovenië ??. Idd kan hier en daar al een woordje Nederlands want zou hier toch al jaartje of 2 a 3 zijn en is 22 jaar. Zou haar toch ook eens willen bezoeken want denk wel de moeite waard en ze verdient een kans. Geen supermooi meisje waar je direct zou van zeggen wooowww, maar dit hoeft ook niet altijd per se. Het kan ook lukken als er een goede band is.
Krokketje, ik ken haar idd. ook alleen maar van zien. Ik dacht voorheen verkeerdelijk dat ze blond haar had maar het is idd. zwart. Altijd vriendelijk, ook al wandel je voor de tiende keer voorbij haar venster zonder binnen te gaan. Ik denk dat dit de slimste hoertjes zijn... Want wij mannen gaan vroeg of laat uiteindelijk hoe dan ook toch eens binnen... en slimme hoertjes weten dat ook natuurlijk. Dus die blijven lachen... Mooie dames die heel vaak voor hun venster staan of zitten heb ik weinig vertrouwen in en das meestal omdat ze op seksueel gebied slecht zijn en dus weinig werk hebben. Zo ken ik er toch een paar in de Rosse Buurt in Gent. Mooi ogend maar nauwelijks aan het werk. Allicht geen goed teken...ook die dames waar nauwelijks een glimlach van af kan mijd ik. En als ze beginnen met "It's 50 euro for: blowjob, 2 positions and 15 minutes" dan weet ik ook genoeg en haak ik af. Er zij er die veel meer te bieden hebben in de Rosse Buurt in de nachtshift. (Ik denk aan: Nathalie, Antonia, Alexandra, Anna, Layla, Vanessa (momenteel evenwel spoorIoos). In de dagshift hoor en lees ik positieve zaken over Mercedes. Bon, Ieder zijn smaak maar voor mij nog liever wat hangende tieten dan van die gekunstelde harde silicone tieten waar je nauwelijks mag aankomen en die dan ook keihard onnatuurlijk aanvoelen. Niets boven naturelle slingerde tieten terwijl je aan het stoten bent... Maar bon uiteraard respect voor één ieders smaak. Nog tips of ervaringen die mij wijzer kunnen maken (positief of negatief ?). Grt. Dorisday.
 
Wel sommigen vinden haar geen wow meisje, wel ze is zeker mooi genoeg om binnen te gaan en ze heeft een schattig gezichtje maar de mooiste is ze nu ook weer niet maar ik had wel het gevoel dat we op dezelfde golflente zaten en de service vond ik dik in orde en hopelijk ook de volgende keren.
Wat ik wel vergeten vermelden was is dat ze zo rond 10 u 30 toekomt en soms tot sluit blijft maar soms al om 23 u vertrekt.
Vroeger heb ik ze alleen maar in nightshift zien staan en lachte altijd vriendelijk en bij mij lukt dat om mij over de schreef te krijgen of binnen te krijgen al moet het fysiek nog altijd wel iets hebben en ja ze verdiend een kans, geloof mij maar, ik had van een medewandelaar al eens gehoord dat ze goed was maar kende haar toen nog niet!
 
is dat de dame met het rode kleedje in het hoekpand waar je recht op kijkt als je uit het overdekte deel komt ? khad geen weet van haar service dus daarom een beetje een afwachtende houding aangenomen , maar na jullie lovende reacties gelezen te hebben zal ik mij toch eens wagen aan een bezoekje bij haar , klopt wel dat ze steeds even vriendelijk blijft in de vitrine !
 
Ik ben er vanmorgen ook eens binnengewipt
Ze is heel vriendelijk , totaal geen tijdsdruk en je wordt er direct op je gemak gestelt
Pijpen was goed en ze komt inderdaad boven op u met een heel strak tempo.
Na een paar minuten vroeg ze positie wissel , heb haar dan missionaris genomen.
Meestal ga ik niet terug bij dezelfde maar deze ga ik nog wel eens bezoeken.
Ik geniet ook van haar mooi snoetje en hele mooie rondingen .
Een leuke extra zijn de spiegels rond het bed , als ze je pijpt heb je een heel mooi zicht op haar kont.
Je mag haar overal aanraken en in haar nek kussen tijdens het neuken.
Kortom , een hele leuke ervaring waar ik graag een terugdenk.
 
Zou kassandra nog steeds op dit adres werken ? vrijdag eens de vitrine gepasseerd en ik denk niet dat dit de goedlachse vriendelijke Cassandra was die aan het raam stond , geen zwart of rood kleedje ! Wel zwarte lingerie en ook niet onaardig !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan