Recensie Sofia, Pieter Vanderdoncktdoorgang 21 M (Club Sin City) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.090
11/07/21
11.517
74
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na mijn vreselijke ervaring een uurtje geleden waar zelfs mijn lid er geen zin meer in had was ik nog wat aan het twijfelen.
Voor de zekerheid kiezen en een dame die je al eens bezocht kiezen of toch het risico nemen.
Deze dame heb ik al een tijdje gezien in de buurt en ze had mij al een paar keer proberen binnenlokken maar hield mij nog een beetje afzijdig.
Deze keer eens vragen aan het raam of zachte aanrakingen mogelijk waren en verschillende posities en stemde toe.
Ik ging dan maar naar binnen en de sfeer was toch al direct heel iets anders, ze vroeg ook mijn naam maar begreep hem niet zo goed en zei dat het een Vlaamse naam is.
Zei noemde dus Sofia en ik vroeg of ze Roemeens is maar ze is Italiaanse, ze vroeg of ik Italiaans sprak en zei nee, helemaal niet en zei dat ze het mij wilde leren.
Ze zei dat het niet moeilijk was, ik fronste even mijn wenkbrauwen maar de sfeer was al van een ander niveau dan een uur geleden.
Ze is zeer spraak vaardig en dat heb ik wel graag.
Ze heeft mij al dikwijls zien voorbij wandelen en vroeg hoe het ging met mij ging en vroeg dat bij haar hetzelfde.
Ik mocht plaatsnemen op bed en ondanks ik vroeg of zachte aanrakingen mogelijk waren deed ze het condoom al uit de verpakking en trok het condoom (ondertussen was ik al op volle sterkte) over mijn lid.
Ze pijpte vrij stevig en kon eigenlijk enkel haar borst, arm en hoofd aanraken.
Ze vroeg daarna of ik doggy wilde en ik vroeg of ik mocht beginnen in missionarissenpositie en zei met de glimlach dat het goed was en dat ik de baas ben.
Ze plaatse wel haar 2 handen tussen mij en haar maar niet dat ze mij wegduwde of dat er teveel afstand was tussen mij en haar.
Er kwam bij deze dame al meer emotie uit en vroeg of ze het werk wilde afmaken op mij en deed dat met verve, ze sloot haar ogen niet en bereed mij zoals het eigenlijk moet zijn.
Eens een tepel in de mond nemen terwijl ze haar werk deed en klaarkomen was zeker geen probleem!
Een klein minpuntje is dat haar borsten bijgewerkt zijn, wel deftig gedaan en geen mega ballonnen maar voor mij persoonlijk mag het toch puur natuur zijn.
Op deze kamer deed de ventilator zijn werk en was het wel draaglijk om te stoeien!
Deze dame is zowat een half jaar aan het werk in Gent en had ervoor 2 weken in Brussel gestaan en ondanks ze geen racist is was ze er niet graag door het onbeschoft volk dat er rondloopt, velen dronken en geen aangename klanten.
In Gent zou ze ook tot 8 uur in de morgen kunnen blijven maar dat doet ze niet ondanks de prijs hetzelfde is, maar na 3 uur in de morgen loopt er ook meestal enkel maar zat volk rond en ze maakt dat ze al om 2 uur in de morgen weg is.
Deze dame is 28 jaar en zal de volgende periode in Gent actief zijn want ze heeft vorige maand al enkele weken verlof genomen.
Nog 3 zoenen en een knuffel en kan toch met een tevreden gevoel terug naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Zeker dat ze Sofia heet? Gisteren ook daar geweest bij een Italiaanse. Maar ze vertelde me dar ze Alexia heet. Had ze een groote tattoo van een leeuw op haar linkerbovenbeen?
 
Ik dacht toch Sofia verstaan te hebben maar ze sprak een beetje gebroken Engels.
Ze heeft zeker tattoos maar welke weet ik niet meer juist maar goed mogelijk dat het een leeuw is.
Voor een Italiaanse is ze niet echt klein en heeft zeker sili's
 
Waren inderdaad siliconen borsten, geen grote. Ook tattoo's op haar hand. Gebrekkig engels maar zo zijn er meer. Ze vroeg ook aan mij of ik italiaans sprak. Vroeg me gewoon af of het dezelfde was. Die van mij pijpte te lekker, was te snel buiten ;) Haar lippen waren volgens mij licht opgespoten, daar moet het aan liggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan