Recensie Kassi , from Romania 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrDre78

Wandelaar
35
22/11/21
34
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag voor het eerst eens Saunaclub Sixsens bezocht,
Mooie nette saunaclub, vriendelijk personeel , prima uitleg bij binnenkomst.

Eenmaal het walhalla betreden op de -2 verdieping , DE BAR, alwaar een DJ prima muziekje draaide , plaatsgenomen aan de bar om een (fris)drankje te doen. Op de 1e blik telde ik een 15-20 tal dames allen gehuld in niets verhullende lingerie.
Her en der werd er even oogcontact gezocht en werd er ook actief door een enkele dame het contact opgezocht om een praatje te maken. Na +/- halfuurtje de kat uit de boom gekeken te hebben , besloten om toch te gaan voor de enige dame gehuld in witte lingerie welke mij een zeer volle glimlach toewierp bij binnenkomt en ook ondeugend oogcontact zocht aan de bar. Enige navraag leerde me dat deze dame Kassi heette. Na enkele rondjes wandelen door de saunaclub trof ik haar niet meer aan , en bleek ze op een van de kamers te zijn verdwenen met wellicht een andere klant.
Na +/- 1,5 toen ik net op het punt stond om met Aicha me terug te trekken op een kamer , verscheen Kassi opeens terug in de bar. Na enig overleg tussen de dames onderling (bleken later nichtjes van elkaar te zijn) toch met Kassi me teruggetrokken op een kamer. Zeer lieve jonge petite dame , erg aardig en stelde je gelijk op je gemak.
Hoog GFE gehalte en zeker voor een herhaling vatbaar. Echter haar eigen uitspraak dat de geiligheid in de familie zit en dat haar nichtje Aicha nog ondeugender is dan zijzelf , zal een volgende bezoek zeker een kamerbezoek met Aicha opleveren , zoals ook reeds met Aicha is afgesproken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kassi was maandag mijn derde bezoekje voor ik naar huis ging. Zoals ik in mijn recensie over Ciline aangaf was ik de naam kwijt maar dankzij DrDre zijn recensie weet ik hem weer.
Rond half vier in de namiddag het gedacht nog een derde kamerbezoekje te doen. Ik moest stipt om 5 uur vertrekken.
Mijn eerste gedacht. Ik was al heel de dag aan het wachten op een dame die ik toen ik pas binnen was in de douche zag. Ze was slank, vrij groot, zwart haar, zuiders kleurtje, mooie ronde stevige natuurlijke A cup en had een tattoo van een engel op de rug. Maar ik heb ze de rest van de dag niet meer gezien. Aan de bar van een collega ijsbeer geleerd dat men dit een pannekoek noemt. Heel de dag op voorhand besproken met afspraken.
Mijn 2de gedacht was om een tweede sessie met Kim te doen en deze keer een uurtje met pijpen zonder en CIM te nemen. Helaas had ik haar al aangeprezen aan diezelfde mede ijsbeer en was die een uurtje met haar naar de kamer vertrokken. Dus dat ging voor 5 uur ook niet meer lukken.

Naar de cinema vertrokken en me daar in de zetel geploft. Er waren 3 dames aanwezig. 2 die me eerder samen aan de bar belaagd hadden met het voorstel om een trio te doen. Maar hun figuur was me iets te afhangend en onverzorgd.
De andere was Kassi.
Ik vond haar knap, maar vreesde toch een beetje voor de service. Ze leek me het type dat nogal passief is. Eentje van veel beloven en weinig doen. Althans zo kwam ze mij over.

Ze riep van de andere kant van de cinema of ik een Blow job wou. En kwam uiteindelijk naar me toe. Ik had geen zin om in het bijzijn van die 2 anderen daar gepijpt te worden dus stelde voor om naar een kamer te gaan.
Initieel voor een half uurtje afgesproken. Wat me storend was is dat ze met extra services voor extra money kwam aandraven terwijl we al bezig waren. Pijpen zonder 110, of prostaat massage kon wel voor 110. of allebei voor 130. Dus ik dacht we gaan dit half uurtje volmaken en daar stopt het voor vandaag. Maar de zin won en ik heb dan uiteindelijk zelf gezegd als ik je 150 voor het uur geef doen we dan die 2 extras? en dat was ok. Mixed ervaring, op sommige vlakken goed op andere niet. Ik denk dat ze al op vakantiegedachte stond. Want ze gaf aan vandaag nog 1 klant en morgen naar Roemenië te gaan (hoewel dat nog niet beslist was) ze had zin in een break.

De prostaatmassage was in ieder geval van een goed niveau.
Ik ga ze misschien bij een volgend bezoek nog eens nemen als er niks anders me aanstaat, maar zie ze voorlopig toch eerder als een backup plan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan