Recensie Katalina, Aarschot 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
517
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katalina-latijnse-bom.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had eens zin om op verkenning te gaan in Aarschot en deze Latina haar advertentie viel me op.

Afspraak via WhatsApp en er werd geantwoord in het Nederlands , later bleek het moederoverste te zijn die de afspraken regelt.
Ze ontvangt in de stad Aarschot in een huis dat er onbewoond uitziet , was wel verassend dat daar dames ontvingen.

De kamers waren veroudert maar nog wel ok en er was geen mogelijkheid om een wasje te doen .

De foto's in de advertentie kloppen wel , alleen lijkt de dame op de foto's groter dan wanneer je ze in het echt ziet.

De date zelf was niet wat ik gehoopt had , de dame zelf was wel vriendelijk en deed wel moeite om je het zo aangenaam mogelijk te maken.

De handelingen in de advertentie kloppen niet allemaal, moederoverste heeft de advertentie samengesteld dus ja het is een heel gedoe in de kamer wanneer je extra's wil.

Pijpen was met condoom en sex was een beetje geforceerd allemaal ,en paar standjes gedaan en uiteindelijk klaargekomen met haar on top.

Ik had een uur genomen omdat ik geen zin had om haastig te doen en dat uur wilde ze wel volmaken , dus gegaan voor een 2de ronde ... vermoedelijk vond ze het zelf ook lekker on top want daar begon zo volle goesting opnieuw aan en bleef ze doorgaan tot ik moest aangegeven dat het welletjes was :D

Het meisje is vriendelijk en wil wel haar best doen maar je moet niet hopen op de dingen waar mee geadverteerd is .

Ze lijkt meer iemand die liever zelf de touwtjes in handen neemt en je als klant gewoon op bed kan gaan liggen en het maar laat gebeuren , dit kan ook wel leuk zijn maar ik verwen de dame ook wel graag en dat zat er hier niet echt in.

Voor mij was het een date waarbij je een gevoel krijgt dat je er beter niet naartoe gegaan was ... maarja nieuwe dingen kunnen wel eens tegenvallen en gelukkig is dat niet zo bij elke nieuwe dame :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan