- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 16
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1335478-katalina
- Totale kosten (in euro)
- 200
Alweer 2 weken geleden bezoekje gepleegd. Normaal is Sariane m'n vaste prik maar was in de bui voor wat anders.
Prachtig poppetje van een dame. Kleine naturel borsten met tepelpiercings. 't was later op de dag (rond 9u 's avonds) en ze had wat moeite met haar lul omhoog krijgen en hard houden denk ik. Veel wisselen van standjes en tussen mij neuken haar neuken.
Overall goede ervaring. Ze zoent graag, vond m'n bos krullen leuk om mee te spellen en was erg onder de indruk van de enorme lading die ik over haar heen spoot. De 19cm haalt ze ondanks haar positieve foto's niet maar ze heeft een prettige pik die er bij mij (vergeleken met Sariane vooral) goed in gleed.
Prachtig poppetje van een dame. Kleine naturel borsten met tepelpiercings. 't was later op de dag (rond 9u 's avonds) en ze had wat moeite met haar lul omhoog krijgen en hard houden denk ik. Veel wisselen van standjes en tussen mij neuken haar neuken.
Overall goede ervaring. Ze zoent graag, vond m'n bos krullen leuk om mee te spellen en was erg onder de indruk van de enorme lading die ik over haar heen spoot. De 19cm haalt ze ondanks haar positieve foto's niet maar ze heeft een prettige pik die er bij mij (vergeleken met Sariane vooral) goed in gleed.